EXO-M - My Lady -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: XOXO ( Hug Vers.)
Şarkı: 10. My Lady
Şarkının Adının Tercümesi: Leydim



Pinyi (Renk Kodlu)


[CH]She’s my baby zai chun bai ru xue zhi jian
rong hua diao de chocolate
you’re walking into my door ~oh yeah ~
[LH]She’s my lady zai yi man guang cai chun bian
wo shi fu lu zao yi lun xian
I’m running into your heart~ oh yeah~
[CH]rang wo duo kan ni yi yan (don’t lie)
cheng shi yi dian (it’s gonna be easy)
di yi ci ti hui gan shou tian mi de harmony

[LH]Don’t be too late
[EXO]bu xiang zuo peng you
[LAY]wo yao zuo ni yan li de wei yi
[EXO]bu xiang zuo ping fan mou mou
[LH]wo yao wei yi zi ge qu shou hu ni
[EXO]bu xiang zuo peng you
[LH]zai ni zou jin wo shi xian li yi hou
[EXO]zhi yong yan yu ye bu gou
[CH]lady! zhi dui ni zhao le mi
[TAO]luan qi ba zao man yi hu nao si xu
ni mian qian diao luo yi di

[XM]wo xiang yao gei ni bie jiao de ai de gao bai
are you ready for love?

[KR]bi zuan shi dou mei li
xiang yao dao zou ni de yan mou
jiu xiang dai zai na yan li meng jian dao ni
[LAY]bie jia zhuang ni bu dong
ba wo ying zai ni de yan li

[LH]bie duo bi wo mu guang
wo jue bu fang qi qu ai ni
[CH]ni zai kao jin wo yi dian (don’t stop)
ruo ke yi bao jin ni

[KR]everything’s alright
[CH]hai bu duan zai liao bo er ji su ma de melody
[LH]Don’t be too late
[EXO]bu xiang zuo peng you
[LAY]wo yao zuo ni yan li de wei yi
[EXO]bu xiang zuo ping fan mou mou
[LH]wo yao wei yi zi ge qu shou hu ni
[EXO]bu xiang zuo peng you
[LAY]zai ni zou jin wo shi xian li yi hou
[EXO]zhi yong yan yu ye bu gou
[CH]lady! zhi dui ni zhao le mi
[EXO]bu xiang zuo peng you [LH]my lady~
[EXO]zhi yong yan yu ye bu gou
[CH]lady! zhi dui ni zhao le mi
She’s my baby zai chun bai ru xue zhi jian



Çince Vers.


She’s My Baby纯白 如雪 指尖
融化掉的chocolate
you’re walking into my door ~oh yeah ~
she’s my lady在溢 光彩
我是俘 早已沦陷
I’m running into your heart~ oh yeah~
让我 多看你 一眼 (don’t lie)
诚实一点 (it’s gonna be easy)
第一次 体会感受 甜蜜的harmony
Don’t be too late
不想做朋友
我要做你眼里 的唯一
不想做平凡某某
我要唯一资格 去守护你
不想做朋友
在你 进我 视线 里以后
只用 语也
lady! 对你 著了迷
乱七八糟 满溢的思绪
你面前掉落一地
给你 蹩脚的爱的告白
are you ready for love?
钻石都美丽
想要盗走你的眼眸
就想呆在 那眼里 见到你
别假装你不懂
把我映在你的眼裡
别躲避我目光
绝不放弃去爱你
你再靠近我一点 (don’t stop)
若可以抱紧你
everything’s alright
不断在 拨耳际 酥麻的melody
Don’t be too late
不想做朋友
我要做你眼里 的唯一
不想做平凡某某
我要唯一资格 去守护你
不想做朋友
在你 进我 视线 里以后
只用言语也不够
lady! 对你 著了迷
不想做朋友my lady~
只用 语也不够
lady! 对你 著了迷
She’s my baby纯白 如雪 指尖



Türkçe Çevirisi


[CH]o benim bebeğim o kar kadar beyaz
parmak uçların erimiş çikolata
kapımdan içeri doğru yürüyorsun ~oh yeah ~
[LH]o benim leydim dudakları parıltı ile dolu
Sana çoktan kapılmış bir tutsağım
kalbine doğru koşuyorum~ oh yeah~
[CH]izin ver sana biraz daha bakıyım (yalan söyleme)
dürüst ol (bu kolay olacak)
bu kadar tatlı bir harmoninin ilk kez deneyimliyorum

[LH]çok geç kalma
[EXO]sadece arkadaş olmak istemiyorum
[LAY]gözlerindeki tek kişi olmak istiyorum
[EXO]sadece sıradan biri olmak istemiyorum
[LH]seni koruyacak tek kişi olmak istiyorum
[EXO]sadece arkadaş olmak istemiyorum
[LH]sen görüş alanıma girdiğin anda
[EXO]sadece kelimeleri kullanmak yeterli değil
[CH]leydim! Sadece sana odaklanıyorum
[TAO]manasız düşüncelerle dolup taşıyorum
Senin önüne uzanan bir patika
[XM]sana sıradan bir aşk itirafı yapmak
istiyorum aşka hazır mısın?
[KR]elmaslardan bile daha güzel, gözlerini 
çalmak istiyorum sadece o gözlerde olmak
istiyorum ve seni rüyalarımda görebilmeyi
[LAY]anlamıyormuş gibi davranma
ve beni gözlerinden yansıt
[LH]bakışlarımdan kaçınma kesinlikle
Seni sevmekten vazgeçmeyeceğim
[CH]bana biraz daha yaklaş (durma)
eğer sana sıkıca sarılabilirsem

[KR]her şey yolunda olacak
[CH]sürekli kulaklarımda çınlayan uyuşturucu bir melodi
[LH]çok geç kalma!
[EXO]sadece arkadaş olmak istemiyorum
[LAY]gözlerindeki tek kişi olmak istiyorum
[EXO]sadece sıradan biri olmak istemiyorum
[LH]seni koruyacak tek kişi olmak istiyorum
[EXO]sadece arkadaş olmak istemiyorum
[LH]sen görüş alanıma girdiğin anda
[EXO]sadece kelimeleri kullanmak yeterli değil
[CH]leydim! Sadece sana odaklanıyorum
[EXO] sadece arkadaş olmak istemiyorum [LH]leydim~
[EXO]sadece kelimeleri kullanmak yeterli değil
[CH]leydim! Sadece sana odaklanıyorum
O benim bebeğim o kar kadar beyaz parmak uçları…

Yorumlar