EXO-M - The First Snow -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Miracles in December
Şarkı: 05.初雪 (The First Snow)
Şarkının Adının Tercümesi: İlk Kar (İlk Kar)



Pinyi (Renk Kodlu)


[LH]di yi chang xue xia qi de wu hou
xiang he ni fen xiang gan dong
que zhi chen mo dui zhe hua tong
[XM]zhuan yan yi nian you qiao ran zou guo
dui ni de liu lian zhan man xin zhong
“shi ji mo ”nan nan dui zi ji shuo
[EXO]ruo shi guang neng dao liu 
[CH]hui dao na yi nian xiang lian de gan jue
[EXO]ruo zhong hui na chu zhong
[CH]yi qie shi fou huì bian de bu tong
[LAY]Yeah chi ren shuo meng de nian tou dan ye xu neng gou 
[EXO]kan zhe ni de lei [TAO]fang fu ze bei wo
[EXO]sha de lian wan liu [TAO]dou wu hua ke shuo
[CH]ni hao ma Merry Merry Christmas
zhu ni you geng hao de sheng huo
[EXO]kan bai xue piao luo [KR]zai xin de que kou
[EXO]neng bu neng yan mo [KR]guo qu de suo you shang tong
[LAY]yong qian yi mu song ni de li qu
[LH]liu xia wo yi bian yi bian hou hui de Christmas
[TAO]hui yi xiang jie deng sa man jie tou
bie ren de xing fu  shan shuo zai wo de yan zhong
[LH]yi wei ni jiu shi wo de hu xi  yong yuan 
gei wo ai de yong qi sha de rang ni zou 
[KR]wo zhen de dui bu qi
[EXO]duo ping fan de dao li
[CH]zong shi yao shi qu cai dong de zhen xi
[EXO]wu fa yuan liang zi ji 
[CH]yi lai bu ji zai hui dao guo qu
[TAO]qing xiang xin wo neng wei ni
gai bian de jue xin
[EXO]kan zhe ni de lei [LAY]fang fu ze bei wo
[EXO]sha de lian wan liu [LAY]dou wu hua ke shuo
[LH]ni hao ma Merry Merry Christmas
zhu ni you geng hao de sheng huo
[EXO]kan bai xue piao luo [KR]zai xin de que kou
[EXO]neng bu neng yan mo
[KR]guo qu de suo you shang tong
[XM]lian shang dong jie shi xue hai shi lei
[CH]sui zhe ni yu lai yu yuan de zhe ci Christmas
[LH]qi dao zhe qi ji neng zai du jiang lin
zai wo de yan li  cai hui xiang qi ni jiu liu lei
[XM]Tears Are Falling, Falling, Falling
[KR]jiu suan zhi you yi tian yong wo jin you
[LAY]yi qie jiao huan hui dao ni shen bian
[CH]dian ran sheng ming huo yan
zhi dao zhong yu wei ni xi mie Girl
[EXO]kan zhe ni de lei [LAY]fang fu ze bei wo
[EXO]sha de lian wan liu [LAY]dou wu hua ke shuo
[LH]ni hao ma Merry Merry Christmas
zhu ni you geng hao de sheng huo
[EXO]kan bai xue piao luo [TAO]zai xin de que kou
[EXO]neng bu neng yan mo [TAO]guo qu de suo you shang tong
[LAY]yong qian yi mu song ni de li qu
[LH]liu xia wo yi bian yi bian hou hui
[EXO]kan zhe ni de lei [LAY]fang fu ze bei wo
([LH]fang fu ze bei wo)
[EXO]sha de lian wan liu [LAY]dou wu hua ke shuo
[CH]Merry Merry Christmas
zhu ni you geng hao de sheng huo
[EXO]kan bai xue piao luo [KR]zai xin de que kou
[EXO]neng bu neng yan mo
[KR]guo qu de suo you shang tong
[LAY]lian shang dong jie shi xue hai shi lei
[CH]sui zhe ni yu lai yu yuan de zhe ci Christmas



Çince Vers.


第一场雪下起的午后
想和你 分享感动
却只沉默对着话筒
转眼一年又悄然走过
对你的留恋 占满心中
“是寂寞”喃喃对自己说
若时光能倒流
回到那一年 相恋的感觉
若重回那初衷
一切是否会变得不同
Yeah 痴人说梦的念头
但也许能够
看着你的泪 仿佛责备我
傻得连挽留 都无话可说
你好吗 Merry Merry Christmas
祝你有更好的生活
看白雪飘落 在心的缺口
能不能淹没
过去的所有伤痛
用歉意目送你的离去
留下我一遍一遍
后悔的Christmas
回忆像街灯 洒满街头
别人的幸福
闪烁在我的眼中
以为你就是我的呼吸
永远给我爱的勇气
傻得让你走 我真的对不起
多平凡的道理
总是要失去 才懂得珍惜
无法原谅自己
已来不及 再回到过去
请相信 我能为你
改变的决心
看着你的泪 仿佛责备我
傻得连挽留 都无话可说
你好吗 Merry Merry Christmas
祝你有更好的生活
看白雪飘落 在心的缺口
能不能淹没
过去的所有伤
脸上冻结 是雪还是泪
随着你 愈来愈远的这次 Christmas
祈祷着奇迹 能再度降临
在我的眼里
才会想你就会流泪
Tears Are Falling, Falling, Falling
就算只有一天 用我仅有
一切交换回到你身边
点燃生命火焰
直到终于为你熄灭 Girl
看着你的泪 仿佛责备我
傻得连挽留 都无话可说
你好吗 Merry Merry Christmas
祝你有更好的生活
看白雪飘落 在心的缺口
能不能淹没
过去的所有伤痛
用歉意目送你的离去
留下我一遍一遍后悔
看着你的泪 仿佛责备我
(仿佛责备我)
傻得连挽留 都无话可说
Merry Merry Christmas
祝你幸福生活
看白雪飘落 在心的缺口
能不能淹没
过去的所有伤痛
脸上冻结 是雪还是泪
随着你 愈来愈远的这次 Christmas



Türkçe Çevirisi


 [LH]ilk kardan sonraki öğleden sonra seninle paylaşıp
Eğlenmek istemiştim ama sadece sessizlik vardı
[XM]bir göz açıp kapıyana dek bir yıl daha geçti
Anılarımız doluyor kalbime “bu yalnızlık” diye fısıldıyorum
[EXO]eğer zaman geri dönebilse 
[CH]ve o yıla dönebilsem ve o aşk hislerine
[EXO]eğer o ilk zamana dönebilsem
[CH]her şey yeniden değişir mi?
[LAY]Yeah aptallar der ki rüyaların fikirleri gerçek olabilir
[EXO]göz yaşlarına bakarak [TAO]beni suçluyor gibiler
[EXO]ben çok aptalım [TAO]kalmanı söylemek için söyleyeceğim bir şey yok
[CH]iy imisin mutlu mutlu noeller sana
daha da iyi bir hayat diliyorum
[EXO]karın düşmesini izlerken [KR]kalbimdeki boşlukların içine 
[EXO]bu mümkün olabilir mi [KR]geçmişin tüm o acılarıı boğmak 
[LAY]gidişini izledim pişmanlıkla dolarak
[LH]beni tekrar tekrar o pişmanlık dolu noelde bırakırken
[TAO]anılar sokak ışığı gibi yollar boyunca dağılmış
Başkalarının mutluluğu gözlerimin önünde
[LH]çünkü sen nefesimsin her zaman bana sevme 
cesareti veren seni bıraktığım için aptaldım
[KR]gerçekten özgünüm
[EXO]her zaman en sıradan kurallardır
[CH]kaybettikten sonra bir şeyin değerini anlamamız
[EXO]kendimi affedemiyorum
[CH]ve şimdi geçmişe dönmek için çok geç 
 [TAO]lütfen bana inan ve senin için değişme konusundaki bu kararlılığıma
[EXO]göz yaşlarına bakarak [LAY]beni suçluyor gibiler
[EXO]ben çok aptalım [LAY]kalmanı söylemek için söyleyeceğim bir şey yok
[LH]iy imisin mutlu mutlu noeller sana
daha da iyi bir hayat diliyorum
[EXO]karın düşmesini izlerken [KR]kalbimdeki boşlukların içine
[EXO]bu mümkün olabilir mi [KR]geçmişin tüm o acılarıı boğmak
[XM]yüzümde donmuş olan kar mı göz yaşları mı?
[CH]sen bu kadar çok çok uzaklardayken noel
[LH]gözlerime yine gel diye bir mucize bekliyorum
Seni düşünerek yine göz yaşlarım akıyor
[XM]gözyaşları düşüyor düşüyor düşüyor
[KR]bir gün bile olsa her şeyimi kullanarak
[LAY]senin yanında olmak için tekrar
[CH]hayat ateşini yakarak o senin için sönene dek güzelim
[EXO]göz yaşlarına bakarak [LAY]beni suçluyor gibiler
[EXO]ben çok aptalım [LAY]kalmanı söylemek için söyleyeceğim bir şey yok
[LH]iy imisin mutlu mutlu noeller sana
daha da iyi bir hayat diliyorum
[EXO]karın düşmesini izlerken [TAO]kalbimdeki boşlukların içine
[EXO]bu mümkün olabilir mi [TAO]geçmişin tüm o acılarıı boğmak
[LAY]bu yüzden sen giderken özür diliyorum
[LH]ben bundan pişman olmak için geride kalmışken
[EXO]göz yaşlarına bakarak [LAY]beni suçluyor gibiler
([LH]beni suçluyor gibiler)
[EXO]ben çok aptalım [LAY]kalmanı söylemek için söyleyeceğim bir şey yok
[CH]mutlu mutlu noeller sana daha iyi bir hayat diliyorum
[EXO]karın düşmesini izlerken [KR]kalbimdeki boşlukların içine
[EXO]bu mümkün olabilir mi [KR]geçmişin tüm o acılarıı boğmak
[LAY]yüzümde donmuş olan kar mı göz yaşları mı?
[CH]sana mutlu bir hayat diliyorum noelde

Yorumlar