EXO - Promise (EXO2014) (Çince) -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Love Me Right (Çince Vers.) (Exodus Repackage)
Şarkı: 04.Promise (EXO2014) (約定)
Şarkının Adının Tercümesi: Söz (EXO2014) (Söz)



Pinyi (Renk Kodlu)


([BH]ooh~ yeah)
[LAY]heian li wo guan shangmen anjing luedai wuzhu
wushirenfei de wutai queshi yihan daoying

[CH]ni momo wei wo fuchu yiqie que conglai bu tiqi
wo guqi yongqi zaici zhengkai wo de yanjing
[D.O]shijian zai yidian yidian manman de liuzou
wo wei ni zuo de yiqie keneng huan bugou

[BH]wo yiran zhengzha zhe yao baojin ni
bu keneng youren keyi qu daiti
jiuxiang wo men de yueting oh

[EXO] zai liuzou de shijian wo yong leishui jidian
huainian na guowang de yiqie
xiang shuo sheng duibuqi keshi wo hao ai ni
qingni zaiqi jiyu wo xiangxin

[SU]baozai wo huai li shuang shou zhuajin ni
ziyao ni kaixin xingfu wo yuanyi
[XM]ba suoyou de quan gei ni ([CH]yeah)
[KAI]wo bugu yiqie shouhu ni weixiao de yanjing
([SH] ni weixiao de yanjing) [BH]zhi wei ni
[LAY] buzhi shenme shihou qi weixiao zhe ni de yangzhi
bushi ni ruo ni de xin buneng zai gei wo nayang de ai
wo haishi hui xiangqi naxie jiyi mohu de rangwo jue de kexi
yiqie hui hao de duhui guoqu de
anwei yijing buneng gou anwei wo de xin
yinwei wo zhidao ni you yitian hui yao likai
qing buyao likai wo xiang wo ni de shou

[CY] fanzheng yijing taobi shiyan li de huamian mei you ni
zhidao na neng bu neng rang wo yongyuan tingliu zai ni de
 zuoyou weirao huxi yiyang women zaici huiyi
xiexie ni dui bu qi wo ai ni zhixie dou yi buzhu biaoda
wo de yiqie wo de ai jiu rangwo shouhu ni
haiyou na puosui de shiyan
[XM] shijian zai yidian yidian man man de liu zou
wo wei ni zuo de yiqie keneng hai bugou
[CH]wo yiran zhengzha zhe yao baojin ni
bu keneng youren keyi qu daiti
jiuxiang wo men de yueding

[EXO] huitou kanzhe yilu   yanlei que zhi buzhu
wo ba zhe yiqie cangzai xinzhong
daizhe wo demeng he ni jiyu de ai
suoyou hanshui huisa zai wutai
[KAI]baozai wo huaili shuangshou jinwo ni
[XM]zhiyao ni kaixin xingfu wo yuanyi
[D.O]ba suoyou de quan gei ni
[SU]na xie meihao shiguang li wo he ni zai yiqi 
([LAY]women yi qi) yidian yidi de jiyi
[D.O]ni yong kending huayu shuo wo men lai chuangzao qiji
[LAY] I know [BH]yongxin ganjue zhidao ni
hui zai wo shenbian([LAY]shen huxi yongxin
ganjue zhidao ni hui zai wo shenbian)
xiangni yueding wo yao women yongyuan
([LAY]bie tanxi xiang ni yueding wo yao women yongyuan)
[CH]wo buhui rang renhe ren shang ni de xin
zheshi wo weiyi de jianding
[EXO]zai liu zou de shijian wo yong leishui jidian
huainian na guowang de yiqie
xiang shuosheng dui bu qi ke shi wo hao ai ni
jiu rang shijian lai wei wo zhengming
[LAY]baozai wo huai li shuangshou zhuajin ni
zhiyao ni kaixin xingfu wo yuanyi

[D.O]wo hui duixian zhe yiqie
([CH]ooh~ yeah) [SH]I promise you



Çince ver.


黑暗里我关上门安静略带无助
物是人非的舞台确实遗憾倒影
你默默为我付出一切却从来不提起
我鼓起勇气再次睁开我的眼睛
时间在一点一点慢慢的溜走
我为你做的一切可能还不够
我依然挣扎着要抱紧你
不可能有人可以去代替就像我们的约定
 在溜走的时间我用泪水祭奠
怀念那过往的一切
想说声对不起可是我好爱你
请你再次给予我相信
抱在我怀里双手抓紧你
只要你开心幸福我愿意
把所有的全给你
我不顾一切守护你微笑的眼睛只为你
不知什么时候起微笑着你的样子不是你
若你的心不能再给我那样的爱
我还是会想起那些记忆
模糊的让我觉得可惜
一切会好的都会过去的
安慰已经不能够安慰我的心
因为我知道你有天会要离开
请不要离开我想握你的手
反正已经逃避誓言里的画面没有你
知道那能不能让我永远停留在你的左右围绕
呼吸一样我们再次回忆
谢谢你对不起我爱你
这些都已不足表达我的一切
我的爱就让我守护你
yeah 还有那破碎的誓言
 时间在一点一点慢慢的溜走
我为你做的一切可能还不够
我依然挣扎着要抱紧你
不可能有人可以去代替就像我们的约定
 回头看这一路眼泪却止不住
我把这一切藏在心中
带着我的梦和你给予的爱
所有汗水挥洒在舞台
抱在我怀里双手紧握你
只要你开心幸福我愿意
把所有的全给你
那些美好时光里
我和你在一起一点一滴的记忆
你用肯定话语说我们来创造奇迹
用心感觉知道你会在我身边
(深呼吸用心感觉知道你会在我身边)
向你约定我要我们永远
(别叹息向你约定我要我们永远)
 我不会让任何人伤你的心
这是我唯一的坚定
在流走的时间我用泪水祭奠
怀念那过往的一切
想说声对不起可是我好爱你
就让时间来为我证明
抱在我怀里双手抓紧你
只要你开心幸福我愿意
我会兑现这一切



Türkçe Çevirisi


([BH]ooh~ yeah)
[LAY]karanlıkta kapılarımı kapatıyorum sessizce
çaresiz hissediyorum değişmiş olan sahne
gerçekten de pişmalık veren bir yansıma bırakıyor
[CH]sen sessizce bana çok fazla şey verdin
 ama hiç konuşmadın cesaretimi topladım ve tekrar gözlerimi açtım
[D.O]zaman yavaşça kayıp gidiyor, yavaş yavaş
Senin için ne yaparsam yapayım yeterli değil
[BH]yine de seni sıkıca tutmakta zorlanıyorum
Başka birinin yerine geçmesinin yolu yok söz verdiğimiz gibi oh
[EXO] kayıp giden zamana göz yaşlarımı kurban ediyorum
Geçmişte olanların hepsini hatırlayarak
Üzgünüm demek istiyorum ama seni çok seviyorum
Lütfen güvenini bana ver bir kez daha
[SU]seni kollarıma alarak, sımsıkı kollarımda tutarak
Sen mutlu olduğun sürece ben istekliyim
[XM]sana her şeyimi vermeye ([CH]yeah)
[KAI]ne olursa olsun gülen gözlerini koruyacağım
([SH]gülen gözlerini) [BH]sadece senin için
[LAY] ne zaman başladı bilmiyorum gülümseyen sen,
sen değilsin artık eğer kalbin bana artık 
o sevgiyi veremeyecekse ben o anıları yine de hatırlayacağım
o kadar bulanık ki yazık olduğunu düşünüyorum
her şey iyi olacak her şey geçecek teselliler artık,
kalbimi teselli edemiyorlar çünkü biliyorum sen birgün
gideceksin lütfen gitme ben ellerini tutabilmek istiyorum
[CY] çoktan kaçtım yine de bu resimde sen yoksun
biliyorum o zaman bana izin verirsin sonsuza dek
etrafında kalmam için aynı nefesi alarak yeniden 
yenileniveriyoruz biz teşekkür ediyorum özür dilerim
seni seviyorum tüm bunlar artık hislerimi ifade edemiyorlar
sevgilim sadece izin ver seni koruyayım yea ve o kırık yemin
[XM] zaman yavaşça kayıp gidiyor, yavaş yavaş
Senin için ne yaparsam yapayım yeterli değil
[CH] yine de seni sıkıca tutmakta zorlanıyorum
Başka birinin yerine geçmesinin yolu yok söz verdiğimiz gibi oh
[EXO] geriye bu yola bakıyorum, göz yaşlarım duramıyorlar
Tüm bunları kalbimde saklayacağım
rüyalarımı ve bana verdiğin aşkı alarak 
sahnede olacağım terimin son damlasına dek 
[KAI] seni kollarıma alarak, sımsıkı kollarımda tutarak
[XM] Sen mutlu olduğun sürece ben istekliyim
[D.O] sana her şeyimi vermeye
[SU]o güzel günlerde seninle harmanlandığım zamanların 
([LAY]birlikte olduğumuz) her bir anı damlası
[D.O]kesin bir şekilde söyledin “biz mucizeler yaratacağız”
[LAY]Biliyorum [BH]hissetmek için kalbimi kullanıp 
biliyorum sen yanımda olacaksın
([LAY]derin bir nefes al hissediyorum
 kalbimle yanımda olacaksın)
sana söz veriyorum sonsuza dek birlikte olalım istiyorum
([LAY]iç çekme sana söz veriyorum sonsuza dek olalım)
[CH]kimsenn kalbina zarar vermesine izin veremem
Sen benim tek bağımlılığımsın
[EXO] kayıp giden zamana göz yaşlarımı kurban ediyorum
Geçmişte olanların hepsini hatırlayarak
Üzgünüm demek istiyorum ama seni çok seviyorum
Lütfen güvenini bana ver bir kez daha
[LAY] seni kollarıma alarak, sımsıkı kollarımda tutarak
Sen mutlu olduğun sürece ben istekliyim
[D.O]tüm bunları onurlandırmaya
([CH]ooh~ yeah) [SH]sana söz veriyorum

Yorumlar