f(x)- Suprise Party -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: NU ABO
   Şarkı: 05.Suprise Party  
  Şarkının Adının Tercümesi: Süpriz Parti



Romanization (Renk Kodlu)


[FX]Oh~ Oh, oh. Yeah, yeah, yeah~
[KRY]teukbyeolhan nal ibeuryeo junbihaenoheun mini deureseu
yeppeuge boilkka geoul han beon deo bichwobogo

[LU]bamsae guwonaen keigeul deulgo kkamjjak nollaekyeojullae
Can’t You Feel What’s In My Heart
[SL&LU] gidaryeoon neoui saengil
([FX]Happy Happy HappyBirthday!)
[AMB]neon moreugo itgetjiman
([KRY]Oh You’re So Special)
[VIC&AMB] manheun naldeuri heulleodo
[SL&KRY] (oneulcheoreom nan ne yeopeseo)
[LU]chukha haejugo sipeo Ooh Boy!
[SL]kamkamhan bange deureowa ([FX]swit!)
chotbureul modu kkeugo namyeon
[VIC&AMB] dagaga dalkomhage nege ip matchwojullae
[LU]nollaseo chyeodaboneun
[VIC]nunbiche eosaekhaejyeo
[KRY]eojjeol jul molla hanbeon
[SL&KRY] deo ip matchugo marasseo
[SL&LU] gidaryeoon neoui saengil
([FX]Happy Happy HappyBirthday!)
[AMB]neon moreugo itgetjiman
([KRY]Oh You’re So Special)
[VIC&AMB] manheun naldeuri heulleodo
[SL&KRY] (oneulcheoreom nan ne yeopeseo)
[KRY]chukha haejugo sipeo Ooh Boy!
oneureul wihaeseo akkyeodueotdeon geu mal
haji motaetdeon mal
[AMB]You’re The One I Want You’re The One I Need Yeah
[LU]oneureun malhalge saranghae neol saranghae
I’ll Be Here For You I Feel Love For Real
[SL&LU] gidaryeoon neoui saengil
([FX]Happy Happy HappyBirthday!)
[AMB]neon moreugo itgetjiman
([KRY]Oh You’re So Special)
[VIC&AMB] manheun naldeuri heulleodo
[SL&KRY] (oneulcheoreom nan ne yeopeseo)
[LU]chukha haejugo sipeo Ooh Boy!
[FX]oneul haru neoreul wihaeseo mwodeun
 hae jugo sipeun nae mam
I Wanna Give You The Best Of My Heart
Oh I Love You Please Hold Me
maeilmaeil neoreul wihaeseo ([LU]maeil neol wihaeseo)
jageun chueok seonmulhaejugo
oneulcheoreomman utge haejulge
Oh I Love You Please Hold Me (Hold Me!)
[KRY]Happy Birthday



Hangul


Oh~Oh, oh.Yeah, yeah, yeah~
특별한 날 입으려 준비해놓은 미니 드레스
예쁘게 보일까 거울 한 번 더 비춰보고
밤새 구워낸 케잌을 들고 깜짝 놀래켜줄래
Can’t you feel what’s in my heart?
기다려운 너의 생일
(Happy happy happy birthday!)
넌 모르고 있겠지만
(Oh you’re so special)
많은 날 들이 흘러도
(오늘처럼 난 네 옆에서)
축하해주고 싶어 ooh~~boy!
캄캄한 방에 들어와 (쉿!)
촛불을 모두 끄고나면
다가가 달콤하게 네게 입맞춰줄래
놀라서 쳐다보는
눈빛에 어색해져
어쩔 줄 몰라 한번
더 입맞추고 말았어
기다려운 너의 생일
(Happy happy happy birthday!)
넌 모르고 있겠지만
(Oh you’re so special)
많은 날 들이 흘러도
오늘처럼 난 네 옆에서
축하해주고 싶어 ooh~~boy!
오늘을 위해서 아껴두었던 그 말
하지못했던 말
You’re the one I want, you’re the one I need yeah~
오늘은 말할게
사랑해 널 사랑해
I’ll be here for you
I feel love for real
기다려운 너의 생일
(Happy happy happy birthday!)
넌 모르고 있겠지만
(Oh you’re so special)
많은 날 들이 흘러도
(오늘처럼 난 네 옆에서)
축하해주고 싶어 ooh~~boy!
오늘 하루 너를 위해서 뭐든 해 주고 싶은 내 맘
I wanna give you the best of my heart
Oh I love you please hold me
매일매일 너를 위해서 (매일 널 위해서)
작은 추억 선물해주고
오늘처럼 웃게해줄게
Oh I love you please hold me (hold me)
Happy Birthday!



Türkçe Çevirisi


[FX]Oh~ Oh, oh. Yeah, yeah, yeah~
[KRY]Bu özel gün çin hazırladığım bir mini elbise
şöyle bir bakıyorum aynaya güzel görünüyor muyum diye

[LU]onu dün gece pişirdiğim pasta ile şaşırtmak istiyorum
kalbimdekileri hissedemiyor musun?
[SL&LU] Uzun süredir beklediğimiz doğum günün
([FX]Mutlu mutlu mutlu yıllar!)
[AMB]sen bilmiyor olsan bile
([KRY]Oh çok özelsin)
[VIC&AMB] bir sürü gün geçecek olsa bile
[SL&KRY] (bugünkü gibi hep yanında olacağım)
[LU]seni tebrik etmek istiyorum Ooh sevgilim!
[SL]bu karanlık odaya gel ([FX]hşşt!)
mumları hemen söndürüver
[VIC&AMB] daha yakına gel tatlıca,
 dudaklarımızı birleştirmek ister misin?
[LU]fazlasıyla şaşırmış halde
[VIC]bakışların garip görünüyordu
[KRY]Ne yapmam gerek bilemiyorum
[SL&KRY] dudaklarımız tekrar birleştirdik ve durduk
[SL&LU] Uzun süredir beklediğimiz doğum günün
([FX]Mutlu mutlu mutlu yıllar!)
[AMB]sen bilmiyor olsan bile
([KRY]Oh çok özelsin)
[VIC&AMB] bir sürü gün geçecek olsa bile
[SL&KRY] (bugünkü gibi hep yanında olacağım)
[KRY] seni tebrik etmek istiyorum Ooh sevgilim!
Sana bu sözleri söyleyemiyoruml
bu gün için saklamış olduklarımı
[AMB]istediğim tek sensin, ihtiyacım olan tek sensin Yeah
[LU]sana bugün söyleyeceğim seni seviyorum seni seviyorum
senin için burada olacağım, aşkı gerçekten hissediyorum
[SL&LU] Uzun süredir beklediğimiz doğum günün
([FX]Mutlu mutlu mutlu yıllar!)
[AMB]sen bilmiyor olsan bile
([KRY]Oh çok özelsin)
[VIC&AMB] bir sürü gün geçecek olsa bile
[SL&KRY] (bugünkü gibi hep yanında olacağım)
[LU] seni tebrik etmek istiyorum Ooh sevgilim!
[FX]canın ne isterse yapmak istiyorum bugün senin için
sana kalbimden gelenin en iyisini vereceğim
Oh seni seviyorum lütfen tut beni
Hergün senin için ([LU]her gün senin için)
küçük bir anı hediye edebilmek istiyorum sana
tıpkı bu günkü gibi gülümsemeni sağlamak
Oh seni seviyorum lütfen tut beni (tut beni!)
[KRY]Doğum günün kutlu olsun

Yorumlar