f(x)- All Night -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Red Light
Şarkı: 05.All Night
         Şarkının Adının Tercümesi: Tüm Gece



Romanization (Renk Kodlu)


[FX]All Night All Night
[LU]neoui saekkkallo nareul saekchilhaejwo
[FX]All Night All Night
[LU]i sesange hanabakke eopge
[SL]nan neoreul modu bol su isseo naman bol su isseo
Baby you see?
[KRY]nega gajin saekkkal jeonbu
But they don’
t really feel you
[AMB&KRY] geurae bwatja aju saljjak ppunigetji ([KRY]getji~)
[VIC]bitnaneun nun soge sumeun Blue
bimil jamsuhameun Yellow It
’s you
[LU]juhwangsaek noeuldo borasaek muldeulgo
kkaman bam wieseo dulman itgo sipeo
[FX]All Night All Night
[AMB]neoui saekkkallo nareul saekchilhaejwo
[FX]All Night All Night
[AMB]i sesange hanabakke eopge
[VIC]modu ttokgateun goseul bol ttae ([KRY]bol ttae~)
neon dareun goseul bol jul alji
[LU]cheonsaga neoui gwissoge soksagyeojumyeon
[AMB&LU] sumeoinneun gose huin nun chajanaeji
[SL]bitnaneun nun soge sumeun Blue
Mellowhan ttatteutan Yellow It’s you
[KRY]juhwangsaek noeuldo borasaek muldeulgo
kkaman bam wieseo dulman itgo sipeo
[FX]All Night All Night
[KRY]neoui saekkkallo nareul saekchilhaejwo
[FX]All Night All Night
[KRY]i sesange hanabakke eopge
[AMB]I feel so high neowa nae nunbichi majuchil ttae
I feel so hot neowa nae soni kkwak kkyeoaneul ttae
moksori Ooh- Melodic eonjena dugeungeorimeul
bulleowa-wa-wa
[FX]All Night All Night ([KRY]All Night all Night)
[VIC]neoui saekkkallo nareul saekchilhaejwo ([LU]Oh~)
[FX]All Night All Night ([LU]All Night All Night~)
[VIC]i sesange hanabakke eopge
[FX]All Night All Night (Up All Night, Up All Night)
[SL]neoui saekkkallo nareul saekchilhaejwo
[FX]All Night All Night (Up All Night, Up All Night)
[SL]i sesange hanabakke eopges ([FX]Up All Night)
[LU]hanassik ne soni bulssuk neoui du bari
jogeumssik ne mami deureowa naui sigane

[KRY]ssok ne soni bulssuk neoui du bari
jogeumssik ne mami deureowa naui sigane



Hangul


All Night All Night
너의 색깔로 나를 색칠해줘
All Night All Night
이 세상에 하나밖에 없게
난 너를 모두 볼 수 있어 나만 볼 수 있어
Baby you see?
네가 가진 색깔 전부
But they don’t really feel you
그래 봤자 아주 살짝 뿐이겠지
빛나는 눈 속에 숨은 Blue
비밀 잠수함은 Yellow It’s you
주황색 노을도 보라색 물들고
까만 밤 위에서 둘만 있고 싶어
All Night All Night
너의 색깔로 나를 색칠해줘
All Night All Night
이 세상에 하나밖에 없게
모두 똑같은 곳을 볼 때
넌 다른 곳을 볼 줄 알지
천사가 너의 귓속에 속삭여주면
 숨어있는 곳에 흰 눈 찾아내지
빛나는 눈 속에 숨은 Blue
Mellow한 따뜻한 Yellow It’s you
주황색 노을도 보라색 물들고
까만 밤 위에서 둘만 있고 싶어
All Night All Night
너의 색깔로 나를 색칠해줘
All Night All Night
이 세상에 하나밖에 없게
I feel so high 너와 내 눈빛이 마주칠 때
I feel so hot 너와 내 손이 꽉 껴안을 때
목소리 Ooh- Melodic 언제나 두근거림을
불러와-와-와
All Night All Night
너의 색깔로 나를 색칠해줘
All Night All Night
이 세상에 하나밖에 없게
All Night All Night
너의 색깔로 나를 색칠해줘
All Night All Night
이 세상에 하나밖에 없게
하나씩 네 손이 불쑥 너의 두 발이
조금씩 네 맘이 들어와 나의 시간에
쏙 네 손이 불쑥 너의 두 발이
조금씩 네 맘이 들어와 나의 시간에


Türkçe Çevirisi


[FX]tüm gece tüm gece
[LU]beni kendi renklerinle boya
[FX]tüm gece tüm gece
[LU]ben bu dünyadaki tek kişiyim
[SL]ben her şeyi görebiiyorum, sadece ben görebiliyorum
Bebeğim sen görüyor musun?
[KRY]sen tüm renklere sahipsin
ama bunların hiçbiri sana tam olarak uymuyor
[AMB&KRY] eğer öyleseler bile sadece birazıcık([KRY]birazıcık~)
[VIC]senin göz kırpışında gizli olan o mavi
o gizli sarı denizaltı sensin
[LU]mor renkle karışmış turuncu gün batımı
karanlık gecede sadece seninle olmak istiyorum
[FX]tüm gece tüm gece
[AMB]beni kendi renklerinle boya
[FX]tüm gece tüm gece
[AMB]ben bu dünyadaki tek kişiyim
[VIC]herkes aynı yere baktığı zaman ([KRY]baktığı zaman~)
sen bambaşka bir yere bakıyor oluyorsun
[LU]bir melek kulağına fısıldadığında
[AMB&LU] sen gizlendiği yerde beyaz karı buluyorsun
[SL] senin göz kırpışında gizli olan o mavi
tatlı ve sıcak sarı renk sensin
[KRY] mor renkle karışmış turuncu gün batımı
karanlık gecede sadece seninle olmak istiyorum
[FX]tüm gece tüm gece
[KRY] beni kendi renklerinle boya
[FX]tüm gece tüm gece
[KRY] ben bu dünyadaki tek kişiyim
[AMB]kendimi çok uyuşmuş hissediyorum gözlerimiz buluştuğunda
çok sıcak hissediyorum sen ellerimi sıkıca tuttuğunda
ooh melodik sesin her zaman beni çağırıyor
benim çırpınıp duran kalbimi
[FX] tüm gece tüm gece ([KRY] tüm gece tüm gece)
[VIC] beni kendi renklerinle boya ([LU]Oh~)
[FX] tüm gece tüm gece ([LU] tüm gece tüm gece ~)
[VIC] ben bu dünyadaki tek kişiyim
[FX] tüm gece tüm gece (tüm gece ayakta, tüm gece ayakta)
[SL] ] beni kendi renklerinle boya
[FX] tüm gece tüm gece (tüm gece ayakta, tüm gece ayakta)
[SL] ben bu dünyadaki tek kişiyim ([FX] tüm gece ayakta)
[LU]teker teker uzat ellerini ve ayaklarını
yavaş yavaş kalbime gel benim zamanıma

[KRY]ellerin uzanıyor ayakların
yavaş yavaş kalbime gel benim zamanıma

Yorumlar