f(x)- Papi -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: 4 Walls
Şarkı: 08.Papi
         Şarkının Adının Tercümesi: Papi


Romanization (Renk Kodlu)


[KRY]B O S S C E O
Hey nan jeongdabeul aljyo

[LU]La la la la- I’mma show you how
sesangeun nae geot
[AMB]Pick and choose ja eojjeolgga
sangjaneun yeollyeotgo
Yeah I’m feeling so fly
nega taeghan kaendie maseun
daljimaneun anha jom saekdalla
[KRY]La la la la- I’mma show you how
geu siganiya
[FX]Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
maeil teukbyeolhan nareul salja neo, na
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
[VIC]insaengiran geol marhagin eoryeo
daman juineun baro naran geol
[KRY]Surreal surreal Surreal surreal?
[LU]ggumi anya modu hyeonsiriya
[FX]Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
maeil teukbyeolhan nareul salja neo, na
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
[AMB]B O S S C E O
Hey nan jeongdabeul aljyo
nae seontaege dwitmatdo
eoryeodo chaegimjijyo
[LU]eoryeoul geot jeonhyeo eobseo
eosaeghamdo yeogin eobseo
[KRY]mweol chatni? nega weonhaewatdeon
ggumdeuri yeogi neol gidaryeo
[AMB]gamdanghal su itni Honey
haeneun ddeooreugo itji
[VIC&AMB]ije ddwieonagal sigan
[AMB]Ain’t none hotter than us now
[LU]dangdanghan neoneun meotjiji
nuga neol mageul su itni
teojil deut ginjanghan segye
[AMB]Here we go wiheomhan mat naega gollatji
dadeul mallyeo nolla neomeogatji
I was low key, that’s the old me
Now there’s top ten honeys tryn’a phone me
keuge nun ddeo sum swieo
jumeok jwigo seoisseo dandanhi
ireona Papi Papi
Baby you better come, get me get me!
That’s how we roll
[FX]Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
maeil teukbyeolhan nareul salja neo, na
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
[KRY]B O S S C E O
Hey nan jeongdabeul aljyo

[VIC]nae seontaege dwitmatdo
eoryeodo chaegimjijyo
[FX]Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it



Hangul


B O S S C E O
Hey 난 정답을 알죠
La la la la-
I’mma show you how 세상은 내 것
Pick and choose 자 어쩔까
상자는 열렸고
Yeah I’m feeling so fly
네가 택한 캔디의 맛은
달지만은 않아 좀 색달라
La la la la- I’mma show you how
그 시간이야
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
매일 특별한 날을 살자 너, 나
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
인생이란 걸 말하긴 어려
다만 주인은 바로 나란 걸
Surreal surreal?
꿈이 아냐 모두 현실이야
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
매일 특별한 날을 살자 너, 나
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
B O S S C E O
Hey 난 정답을 알죠
내 선택의 뒷맛도
어려도 책임지죠
어려울 것 전혀 없어
어색함도 여긴 없어 
뭘 찾니? 네가 원해왔던
꿈들이 여기 널 기다려
감당할 수 있니 Honey
해는 떠오르고 있지
이제 뛰어나갈 시간
Ain’t none hotter than us now
당당한 너는 멋지지
누가 널 막을 수 있니
터질 듯 긴장한 세계
위험한 맛 내가 골랐지
다들 말려 놀라 넘어갔지
I was low key, that’s the old me
Now there’s top ten honeys tryn’a phone me
크게 눈 떠 숨 쉬어
주먹 쥐고 서있어 단단히
일어나 Papi Papi
Baby you better come, get me get me!
That’s how we roll
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it
매일 특별한 날을 살자 너, 나
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
B O S S C E O
Hey 난 정답을 알죠
내 선택의 뒷맛도
어려도 책임지죠
Papi, let’s go! Cause I kinda like it
Papi, you know yeah I kinda like it



Türkçe Çevirisi


[KRY]P A T R O N C E O
Hey ben cevabı biliyorum

[LU]La la la la- sana göstereceğim nasıl
tüm dünyanın benim olduğunu
[AMB]al ve seç ne yapmalıyız?
kutu açık şimdi
Yeah ben çok uçacak gibi hissediyorum
senin seçtiğin şeker
tatlı değildi ama farklıydı
[KRY]La la la la- sana göstereceğim şimdi
Zaman o zaman
[FX]Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
Papi, biliyorsun yeah bunu biraz sevdim
hadi her gün özel bir günmüş gibi yaşayalım sen ve ben
Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
[VIC]hayat hakkında konuşmak için çok genciz
ama sahibi benim
[KRY]gerçek dışı gerçek dışı gerçek dışı gerçek dışı?
[LU]bu bir rüya değil her şey gerçek
[FX] Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
Papi, biliyorsun yeah bunu biraz sevdim
hadi her gün özel bir günmüş gibi yaşayalım sen ve ben
Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
[AMB] P A T R O N C E O
Hey ben cevabı biliyorum
ben sorumlusu olsam da
Seçimlerimin sonuçlarından dolayı
[LU]imkansız diye bir şey yoktur
burada gariplik denen şeyden yok
[KRY]neye bakıyorsun? düşlerin
istemiş olduğun, şimdi seni bekliyorlar
[AMB]bununla başa çıkabilir misin tatlım?
güneş yükseliyor
[VIC&AMB]şimdi koşma vakti
[AMB]hiçbiri bizden daha ateşli değiller şimdi
[LU]gururlu olan sen mükemmelsin
seni durdurabilecek birisi var mı?
Bir patlama gibi dünya gerilimle doluveriyor
[AMB]işte başlıyoruz herkes engel oldu benim seçmeme
en tehlikeli tatları şaşırdılar sonra
ben sıradan bir notaydım, o eski bendi.
şimdi en iyi on sevgili beni aramay çalışıyor
gözlerini koaman aç ve nefes al
yumruklarını sık sıkıca
ayağa kalk  Papi Papi
bebeğim gelsen iyi olur beni al beni al!
biz bunu böyle yapıyoruz
[FX] Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
Papi, biliyorsun yeah bunu biraz sevdim
hadi her gün özel bir günmüş gibi yaşayalım sen ve ben
Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
[KRY] P A T R O N C E O
Hey ben cevabı biliyorum
[VIC] ben sorumlusu olsam da
Seçimlerimin sonuçlarından dolayı
[FX] Papi, hadi gidelim! Çünkü bunu biraz sevdim
Papi, biliyorsun yeah bunu biraz sevdim

Yorumlar