RED VELVET - Bad Boy (İngilizce Ver.) -- ŞARKI SÖZÜ (ENG/TR) (RENK KODLU)


Albüm: Summer Magic
Şarkı: 07.Bad Boy (İngilizce Version)
  Şarkının Adının Tercümesi: Kötü Çocuk



İngilizce (Renk Kodlu)


[IR]Who dat who dat who dat is
Coming in the back Back talking slick
[SG]Tell me cuz I like That I like that
Yeah, I know what to do with trouble
[YR]Oh he don’t he don’t
He don’t know I can take 'em head
To head go toe to toe
[JOY]Oh If you play I fight back
I fight back I’ll show you who’s in control
[WEN]'Cause I, I know how to
Make the devil cry
Break 'em down looking in my eyes
That’s what I’m doing Here tonight
[RV]Every time I come around
'Nother bad boy down Got em
Like ooh ooh ([JOY]Oh-eh-oh-eh-oh)
Hit em with my love like ooh ooh ([JOY]Oh-eh-oh-eh-oh)
But they come back another round
Just one look from me lights out
Watch 'em hit the ground
Got 'em like ooh ooh ([IR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Hit em with my love Like ooh ooh ([IR]Oh-eh-oh-eh-oh)
I shot another bad boy down
[WEN&SG] Whoa whoa I shot another
 bad boy down Whoa whoa
[YR] Put you 'round my finger,
'Imma tell you what you wanna hear
Running through your mind, get you hooked
I'll have you shedding tears
[WEN]Oh no boy, this ain't a fair fight
I'm winning you over, alright
[IR] Baby, my apologies
I don't mean to leave you hanging on a string
[JOY]The more you wanna fight that
([SG]Fight that), you fight that ([SG]Fight that)
The more I will pull you right back
[SG]'Cause I, I know how to make the devil cry
Break him down looking in my e-e-eyes
That's what I'll do to you toni-i-ight
[RV] Every time I come around
'Nother bad boy down, got 'em like ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Kill them with my love like ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
But think I'll make another round
Just one look from me, lights out
Watch them hit the ground,
got 'em like ooh ooh ([YR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Hit them with my love like ooh ooh ([YR]Oh-eh-oh-eh-oh)
I shot another bad boy down
[WEN]You're gonna know what it feels like,
to be free and open your mind
[JOY]Falling in deep, so hard to breathe, it's only a matter of time
[SG]Baby I think you should know, that I ain't like all the others
[IR]I'm making you fall, I'm making you fall to your knees
[RV]Every time I come around
'Nother bad boy down,
 got 'em like ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Kill them with my love like ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
But think I'll make another round
Just one look from me, lights out
Watch them hit the ground,
 got 'em like ooh ooh ([WEN]Oh-eh-oh-eh-oh)
Kill them with my love like ooh ooh ([WEN]Oh-eh-oh-eh-oh)
Shot another bad boy down



Türkçe Çevirisi


[IR]kim o kim o kim o çocuk
Arkadan arkadan gelen, kurnazca konuşan?
[SG]söyle bana çünkü; bu hoşuma gitti bu hoşuma gitti
Yeah, belayla nasıl başa çıkacağımı biliyorum
[YR]Oh onun onun onun hiçbir fikri yok
Bunları baştan başa alabilir ve uçtan uca gidebilirim
[JOY]Oh eğer oynayacak olursan sana karşılık veririm
Sana karşılık veririm sana kontrol kimde göstereceğim
[WEN]çünkü ben şeytanı nasıl ağlatabileceğimi biliyorum
Gözlerime bakarken onları parçalayabilirim
Bu gece burada yapacağım şey bu
[RV]buralara her gelişimde başka bir kötü çocuk yeniliyor,
Elimdeler sanki ooh ooh ([JOY]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle vuruyorum tıpkı ooh ooh ([JOY]Oh-eh-oh-eh-oh)
Ama bir tur daha olsun diye geri geliyorlar
Sadece tek bir bakışımla ışıklar kararıyor
Yere düşmelerini izle, onlar benim elimde
tıpkı ooh ooh ([IR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle vuruyorum tıpkı ooh ooh ([IR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Bir başka kötü çocuğu daha vurup yeniyorum
[WEN&SG] Whoa whoa Bir başka kötü çocuğu
 daha vurup yendim Whoa whoa
[YR] Seni parmağımda oynatıyorum
Sana duymak istediklerini söyleyeceğim
Sürekli aklında dolaşıyorum, oltaya geldin
Sana göz yaşları döktüreceğim
[WEN]Oh hayır sevgilim, bu adil bir kavga değil
Ben seni kazanıyorum, tamam
[IR] bebeğim, özür dilerim
Seni bir ipin ucunda asılı bırakmak istememiştim
[JOY]sen daha çok karşı koymak istedikçe
([SG]karşı koy), buna karşı koy ([SG]karşı koy)
Ben seni daha da fazla bunun içine çekeceğim
[SG] çünkü ben şeytanı nasıl ağlatabileceğimi biliyorum
Gözlerime bakarken onları parçalayabilirim
Bu gece burada yapacağım şey bu
[RV] buralara her gelişimde başka bir kötü çocuk yeniliyor,
Elimdeler sanki ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle öldürüyorum tıpkı ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Ama sanıyorum bir tur daha bunu yapacağım
Sadece tek bir bakışımla ışıklar kararıyor
Yere düşmelerini izle, onlar benim elimde
tıpkı ooh ooh ([YR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle vuruyorum tıpkı ooh ooh ([YR]Oh-eh-oh-eh-oh)
Bir başka kötü çocuğu daha vurup yeniyorum
[WEN]bunun nasıl hissettirdiğini öğreneceksin
Özgür olmanın ve zihnini açmanın
[JOY]daha derinlere düşüyorum, nefes almak çok zor
Her şey bir zaman meselesi
[SG]bebeğim bence bunu bilmelisin,
bu tüm o diğer şeyler gibi değil
[IR]düşmeni sağlıyorum, dizlerinin üzerine düşmeni sağlıyorum
[RV] buralara her gelişimde başka bir kötü çocuk yeniliyor,
Elimdeler sanki ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle öldürüyorum tıpkı ooh ooh ([SG]Oh-eh-oh-eh-oh)
Ama sanıyorum bir tur daha bunu yapacağım
Sadece tek bir bakışımla ışıklar kararıyor
Yere düşmelerini izle, onlar benim elimde
tıpkı ooh ooh ([WEN]Oh-eh-oh-eh-oh)
Onları sevgimle öldürüyorum tıpkı ooh ooh
([WEN]Oh-eh-oh-eh-oh)
Bir başka kötü çocuğu daha vurup yeniyorum

Yorumlar