EXO-K - Beautiful -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: EXODUS(Korece Vers.)
Şarkı: 10. Beautiful
Şarkının Adının Tercümesi: Güzel



Romantization  (Renk Kodlu)


[SH]Uh, haneulhan meoritgyeol,
geu sairo du nun, byeolbitcheoreom nal bichwo
[D.O]nega naeryeowa jichin harue
jageun sonyeonui gido ganjeolhami daha
saekkkal hyanggi sori eomneun
nae mam seumyeodeureo jeomjeom

[SU]bi gaen hue tumyeonghan georiui saek
geu singgeureoum talmeun naui yeosin
[BH]haneure tteuneun kkot daejie pineun bom
da mageul suga eopjanha
cheoeumbuteo jeonghaejin geol

[D.O]neoege kkeullineun mam (Love)
[CY]sumi danneun geu sungan ne hyanggie muldeureoga
[EXO]Beautiful Beautiful
[BH]kkochipeul dalmeun geu momjit
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[KAI]baseureojiji anheulkka
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SH]maeumkkeot anji mothae neol
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU]nunbusin naui geudaeyeo
[EXO]Beautiful Beautiful
[CY]cheongugui muneul yeoreo jwo
([BH]muneul yeoreo jwo)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]hwanhuie jeojeo deuneun nun
([BH]tanseongi teojigo Oh)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]sigando jamdo ijeun chae
([BH]edeneuro tteonaja)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU]yeongwonhi neoran kkumeul kkwo
[BH]ne modeun eoneoga machi
barami doeeo maemdoneun geol
ganjireoun soksagim hoeoricheoreom
hejibeo nwa nae mam garaanji anha

[KAI]ne ipsure dahatdeon naui ireum
byeol uimi eoptdeon naega teukbyeolhaejyeo
[D.O]haneureun bada bit seumyeodeun geumgyul bit
(bwa) eonje olji moreuji noeul gateun sarangiran

[SU]mareopsi beonjyeogago (Love)
dareun saegeul gajyeodo ne sesange muldeureoga
[EXO]Beautiful Beautiful
[BH]kkochipeul dalmeun geu momjit
([D.O]Oh kkochipeul dalmeun geu momjit)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[KAI]baseureojiji anheulkka
([D.O]buseojilkka geobina Tonight)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SH]maeumkkeot anji mothae neol
([D.O]neo kkaejil kkabwa My lady)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU]nunbusin naui geudaeyeo
[EXO]Beautiful Beautiful
[CY]cheongugui muneul yeoreo jwo
([BH]hey! budi naman heorakhae jwo)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]hwanhuie jeojeo deuneun nun
([BH]teojyeo naon tanseong Be my baby)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]sigando jamdo ijeun chae ([BH]duri tteonaja)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU]yeongwonhi neoran kkumeul kkwo ([BH]oh whoa~)
[EXO]Oh so Beautiful ([D.O]Oh you’re so beautiful)
Oh so Beautiful ([D.O]so beautiful to me)
Oh so Beautiful ([D.O]and I just gotta let you know, girl)
To me, to me [EXO]Beautiful Beautiful
[BH]neoui moksorin mellodi
([D.O]neoui moksorin mellodi Oh)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[KAI]omyohan bicheul ttaraga
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SH]sinhwa sok eoneu byeolboda
([BH]eoneu byeolboda neon)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU]itorok challanhada neo
[EXO]Beautiful Beautiful
[CY]cheongugui muneul yeoreo jwo
([SU]naman heorakhae jwo)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]hwanhuie jeojeo deuneun nun
([SU]ppajyeo deureoga ne ane orosi)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[D.O]sigando jamdo ijeun chae
([SU]nareul ijeun chae Yeah)
[EXO]Oh You Beautiful Beautiful
[SU&D.O] yeongwonhi neoran kkumeul kkwo


 Hangul


Uh, 하늘한머릿결,
그사이로두눈,
별빛처럼날비춰
네가내려와지친하루에
작은소년의기도간절함이닿아
색깔향기소리없는
내맘스며들어점점
비갠후에투명한거리의색
그싱그러움닮은나의여신
하늘에뜨는꽃대지에피는봄
다막을수가없잖아
처음부터정해진걸
너에게끌리는맘 (Love)
숨이닿는그순간
네향기에물들어가
Beautiful Beautiful
꽃잎을닮은그몸짓
Oh You Beautiful Beautiful
바스러지지않을까
Oh You Beautiful Beautiful
마음껏안지못해널
Oh You Beautiful Beautiful
눈부신나의그대여
Beautiful Beautiful
천국의문을열어줘
(문을열어줘)
Oh You Beautiful Beautiful
환희에젖어드는눈
(탄성이터지고 Oh)
Oh You Beautiful Beautiful
시간도잠도잊은채
(에덴으로떠나자)
Oh You Beautiful Beautiful
영원히너란꿈을꿔
네모든언어가마치
바람이되어맴도는걸
간지러운속삭임회오리처럼
헤집어놔내맘가라앉지않아
네입술에닿았던나의이름
별의미없던내가특별해져
하늘은바다빛스며든금귤빛
(봐) 언제올지모르지노을같은사랑이란
말없이번져가고 (Love)
다른색을가져도네세상에물들어가
Beautiful Beautiful
꽃잎을닮은그몸짓
(Oh 꽃잎을닮은그몸짓)
Oh You Beautiful Beautiful
바스러지지않을까
(부서질까겁이나 Tonight)
Oh You Beautiful Beautiful
마음껏안지못해널
(너깨질까봐 My lady)
Oh You Beautiful Beautiful
눈부신나의그대여
Beautiful Beautiful
천국의문을열어줘
(hey! 부디나만허락해줘)
Oh You Beautiful Beautiful
환희에젖어드는눈
(터져나온탄성 Be my baby)
Oh You Beautiful Beautiful
시간도잠도잊은채
(둘이떠나자)
Oh You Beautiful Beautiful
영원히너란꿈을꿔
Oh so Beautiful (Oh you’re so beautiful)
Oh so Beautiful (so beautiful to me)
Oh so Beautiful (and I just gotta let you know, girl)
To me, to me
Beautiful Beautiful
너의목소린멜로디
(너의목소린멜로디 Oh)
Oh You Beautiful Beautiful
오묘한빛을따라가
Oh You Beautiful Beautiful
신화속어느별보다
(어느별보다넌)
Oh You Beautiful Beautiful
이토록찬란하다너
Beautiful Beautiful
천국의문을열어줘
(나만허락해줘)
Oh You Beautiful Beautiful
환희에젖어드는눈
(빠져들어가네안에오롯이)
Oh You Beautiful Beautiful
시간도잠도잊은채
(나를잊은채 Yeah)
Oh You Beautiful Beautiful
영원히너란꿈을꿔


Türkçe Çevirisi


[SH]Uh, yumuşak saçlarının arasında
gözlerin birer yıldız gibi parlıyorlar
[D.O]sen bana zor bir günün sonunda geliverdin
Küçük bir çocuğun umutsuz duaları sana ulaştı
Hiçbir renk ses ya da koku olmadan
Sen yavaşça benim kalbime girdin
[SU]yağmurdan sonra temizlenen sokakların rengi gibi
Tanrıçam bana o tazeliği anımsatıyorsun sen
[BH]gökyüzüne bir çiçek yükseliyor
Toprakta bahar tomurcuklanıyor bunu durduramazsın
Buna en başından karar verilmişti bebeğim
[D.O]kalbim sana doğru çekildi (aşk)
[CY]nefesin bana değdiği anda kokun beni renklendiriveriyor
[EXO]güzel güzel
[BH]bedeninin hareketleri bir çiçeğin yapraklarına benziyor
[EXO]Oh sen güzelsin güzel
[KAI]kırılıvereceksin diye korkuyorum
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SH]bu yüzden sana istedğim gibi sarılamıyorum
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU]göz kamaştırıcı sevgilim
[EXO] güzel güzel [CY]cennetin kapılarını aç
([BH]kapılarını aç)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]gözlerim neşe ile doldular
([BH]mutluluk patladı Oh)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]bir an bile olsa zamanı bile unutarak
([BH]hadi cennete gidelim)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU]sana dair sonsuz bir rüyayı düşlüyorum
[BH]tüm sözcüklerim rüzgara karışıp etrafımda dolaşıyor
Senin ufak fısıltıların her şeyi parçalıyorlar
Tıpkı bir hortum gibi kalbim düzene giremiyor
[KAI]adım dudaklarına değdiği anda
Eskiden anlamsızdım şimdiyse özel birisiyim
[D.O]gökyüzü okyanusun renginde altın rengi bir ışık sızıyor
(bak) ne zaman gelir bilemezsin gün batımı gibi bir aşk
[SU]nu yavaşça yayılıyor (aşk)
sen farklı bir renk olsan bile ben dünyanla renkleniyorum
[EXO]güzel güzel
[BH]bedeninin hareketleri bir çiçeğin yapraklarına benziyor
([D.O]Oh bir çiçek yaprağına benziyor)
[EXO]Oh sen güzelsin güzel
[KAI]kırılıvereceksin diye korkuyorum
([D.O]kırılacaksın diye korkuyorum bu gece)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SH]bu yüzden sana istedğim gibi sarılamıyorum
([D.O]kırılacaksın diye leydim)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU]göz kamaştırıcı sevgilim
[EXO] güzel güzel [CY]cennetin kapılarını aç
([BH]Hey! Sadece benim geçmeme izin ver)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]gözlerim neşe ile doldular
([BH]mutluluk patladı Oh)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]bir an bile olsa zamanı bile unutarak
([BH]hadi cennete gidelim)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU]sana dair sonsuz bir rüyayı düşlüyorum ([BH]oh whoa~)
[EXO]Oh çok güzel  ([D.O]Oh sen çok güzelsin)
Oh çok güzel ([D.O]benim için çok güzel)
Oh çok güzel ([D.O]ve sadece bilmeni istiyorum güzelim)
benim için benim için [EXO] güzel güzel
[BH]sesin bir melodi gibi
([D.O] sesin bir melodi gibi Oh)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[KAI]derin ışığı takip ederek
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SH]bir efsanedeki her yıldızdan daha fazla
([BH]her yıldızdan daha fazla)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU]sen daha parlaksın
[EXO] güzel güzel
[CY]cennetin kapılarını aç
([SU]sadece benim geçmeme izin ver)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]gözlerim neşe ile doldular
([SU]sadece sana kapılıyorum)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[D.O]bir anlığına olsun zamanı bile unutarak
([SU]kendimi bile unutarak Yeah)
[EXO] Oh sen güzelsin güzel
[SU&D.O] sana dair sonsuz bir rüyayı düşlüyorum

Yorumlar