EXO-K - My Answer-- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: EXODUS(Korece Vers.)
Şarkı: 04. My Answer
Şarkının Adının Tercümesi: Cevabım



Romantization  (Renk Kodlu)


[BH]nan ganghaeboyeodo utgo isseodo
honjail ttaega manha
neul geokjeonghana eopseo boyeodo
hal mari manha

[D.O]cheom bon sungan neomuna kkeullyeoseo
igeotjeogeot jaeji mothago malhaesseo
[BH]The answer is you My answer is you
[SU]nae modeungeol da boyeojwo bwasseo
You are my everything neomu hwaksinhaeseo
[D.O]jom deo josimhalgeol nal deo akkilgeol
nae mam dachiji anke
sum meomchwobeoril geot gateun
ireon gibun na cheoeumingeol

[BH]meorissogen ontong ne saenggangman
neoui pyojeong useumsoriga deullyeo
[SU]The answer is you ([D.O]That is you)
My answer is you ([D.O]Only you)
[BH]nae modeungeol da boyeojwo bwasseo
You are my everything neomu hwaksinhaeseo
[SU]gidaryeotdan mal hanmadi
na haji mothae sseugo jiune
([BH] sseugo jiune)
[D.O]neoui harul gunggeumhae haneun ge naui
haruui jeonbuingeol
[BH]gidarilge you you you mam yeoreojwo you you
[D.O]nado nae mam eojjeol suga eopseo
You are my everything yeongwonhalge My love
([EXO]Oh I’m nothing)
[BH]tteonajima geunyang ne gyeoteman itge haejwo
([D.O]geunyang ne gyeoteman itge haejwo)
amuri saenggakhaedo ([SU]Oh it’s you)
[SU&BH] nan neoraseo [BH]It’s you [D.O]It’s you



Hangul


난강해보여도웃고있어도
혼자일때가많아
늘걱정하나없어보여도
할말이많아
첨본순간너무나끌려서
이것저것재지못하고말했어
The answer is you
My answer is you
내모든걸다보여줘봤어
You are my everything
너무확신해서
좀더조심할걸날더아낄걸
내맘다치지않게
숨멈춰버릴것같은
이런기분나처음인걸
머릿속엔온통네생각만
너의표정웃음소리가들려
The answer is you (That is you)
My answer is you (Only you)
내모든걸다보여줘봤어
You are my everything
너무확신해서
기다렸단말한마디
나하지못해쓰고지우네
너의하룰궁금해하는게나의
하루의전부인걸
기다릴게 you you you
맘열어줘 you you
나도내맘어쩔수가없어
You are my everything
영원할게 My love
(Oh I’m nothing)
떠나지마그냥네곁에만있게해줘
(그냥네곁에만있게해줘)
아무리생각해도 (Oh it’s you)
 난너라서 
It’s you It’s you


Türkçe Çevirisi


[BH]Güçlü görünebilirim, gülümsüyor olabilirim
Ama yalnız olduğum çok zaman var
Hiç endişem yokmuş gibi görünebilirim
Ama söyleyecek çok şeyim var
[D.O]seni ilk gördüğüm anda sana çokça bağlanmıştım
Sözlerimi düşüncelerimi tartmadım ve sadece konuştum
[BH]cevap sensin, benim cevabım sensin
[SU]ben sana her şeyimi gösterdim
Sen benim  her şeyimsin çünkü çok emindim
[D.O]daha dikkatli olmalıydım kendimi 
kurtarmış olmalıydım böylece yara almazdım
Daha önce hiç böyle hissetmemiştim
Sanki nefesim kesilecekmiş  gibiydi
[BH]kafam tamamen senin düşüncelerinle doldu
Senin yüzün, kahkahalarının o sesi
[SU]sevap sensin ([D.O]bu sensin)
benim cevabım sensin ([D.O]sadece sen)
[BH] ben sana her şeyimi gösterdim
Sen benim  her şeyimsin çünkü çok emindim
[SU]seni beklediğimi söyleyemem
Bu yüzden önce yazıp sonra iliyorum ([BH] siliyorum)
[D.O]gününün nasıl geçtiğini merak ediyorum
Tüm günümü bu düşünce kaplıyor
[BH]seni bekleyeceğim seni seni seni kalbini aç sen sen
[D.O]kalbime yardım edemiyorum
Sen benim her şeyimsin bu sonsuza dek sürecek aşkım
([EXO]Oh ben hiçbir şeyim)
[BH]gitme sadece izin ver yanında kalabileyim
([D.O]sadece izin ver yanında kalabileyim)
bunu ne kadar düşünürsem düşüneyim
 ([SU]Oh bu sensin) [SU&BH] çünkü bu sensin
[BH]bu sensin [D.O]bu sensin

Yorumlar