EXO-K - Playboy -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: EXODUS(Korece Vers.)
Şarkı: 07. Playboy
Şarkının Adının Tercümesi: Playboy



Romantization  (Renk Kodlu)


[KAI]Hey Playboy haha 
([D.O]boy ha doo doo doo) Let’s play!
[D.O]ullineun jeonhwado batjima joyonghi duja
uri dul malgon amudo
allyeojul piryodo eopjanha geudaero duja
wae geokjeonghani neon
[SU]gwaenchanha gwaenchanha
ne maeum jeonbu algo isseo gwaenchanha
gwaenchanha gwaenchanha

[CY]boyeojwo  [BH] ne bimireul da
[EXO]kkamake deopyeojin nae mameun Your place
hayake tabeorin ne mameun My place
jillil su eomneun ge dangyeonhan i Play

([CY]You know what it is?)
kkamake ityeojin nae mareun My base
hayake sarajin ne mareun Your trace
dollil su eomneun ge dangyeonhan i Play
([CY]boy)
Play play ([CY]boy) Play play ([CY]boy)
Play ([CY]boy) Play ([CY]boy) Play
[BH]neujeotda sipeul ttaen imi son sseul
su eopseul jeongdoro naege ppajyeotdago
 ([CY]angeurae?)
jeonbuda almyeonseo sijak haenokon
ije waseoneun jeonbu nae tasirago
[D.O]na motdoen ne sangsangboda
motdoen chakhamgwaneun
georiga meon saramira deouk

[SU]haengbokhae jebal domangchiji
Marajwo nal tteonaryeogo hajima
[CY]gwaenchanha gwaenchanha
ne maeum jeonbu algo isseo gwaenchanha
gwaenchanha gwaenchanha boyeojwo
 
[D.O]ne bimireul da
[EXO]kkamake deopyeojin nae mameun Your place
hayake tabeorin ne mameun My place
([BH]whoah oh oh)
jillil su eomneun ge dangyeonhan i Play ([BH]play play)
([CY]You know what it is?)
kkamake ityeojin nae mareun My base
hayake sarajin ne mareun Your trace
dollil su eomneun ge dangyeonhan i Play
([CY]yeah, playboy)
[CY]na hoching jeongnin dwaesseo
ipmachum hanbeon That’s all
na gateun nom mannan geon
neo haengunilji agyeonilji galliji
du gallae gil Yes! kkok jalmot samkin wiseuki

[CY&D.O] neol tteugeopge deo deultteuge
na mandeulge ([D.O]Oh) ([KAI]leggo)
[KAI]motdwaetji haji mallan geol deo jeulgyeo nan
[SH]malhaetdeut ajik sijakdo an han mein geim
[KAI]deo milgo nal danggyeobwaigil jasin neomchyeo nan
[EXO]ireoke maeiri sinseonhan oeroumeul dallae nan
[D.O]Oh! na meomchul su eoptdago
neodo machangajijanha

geunyang nal nochigi siljanha ([CY]angeurae?)
[BH]My babe
[EXO]kkamake deopyeojin nae mameun Your place
hayake tabeorin ne mameun My place
jillil su eomneun ge dangyeonhan i Play

([CY]You know what it is?) ([BH]play play play)
kkamake ityeojin nae mareun My base ([D.O]oh)
hayake sarajin ne mareun Your trace
dollil su eomneun ge dangyeonhan i Play
([CY]boy)
Play ([CY]boy) Play ([CY]boy) Play ([CY]boy)


Hangul


Hey Playboy haha (boy)
Let’s play!
울리는전화도받지마조용히두자
우리둘말곤아무도
알려줄필요도없잖아그대로두자
왜걱정하니넌
괜찮아괜찮아
네마음전부알고있어
괜찮아괜찮아괜찮아
보여줘 네비밀을다
까맣게덮여진내맘은 Your place
하얗게타버린네맘은 My place
질릴수없는게당연한이Play
(You know what it is?)
까맣게잊혀진내말은My base
하얗게사라진네말은 Your trace
돌릴수없는게당연한이 Play (boy)
Play play (boy)
Play play (boy)
Play (boy) Play (boy) Play
늦었다싶을땐이미손쓸
수없을정도로내게빠졌다고 (안그래?)
전부다알면서시작해놓곤
이제와서는전부내탓이라고
나못된네상상보다
못된착함과는
거리가먼사람이라더욱
행복해제발도망치지말아줘
날떠나려고하지마
괜찮아괜찮아
네마음전부알고있어괜찮아
괜찮아괜찮아
보여줘 네비밀을다
까맣게덮여진내맘은 Your place
하얗게타버린네맘은 My place
질릴수없는게당연한이Play
(You know what it is?)
까맣게잊혀진내말은My base
하얗게사라진네말은 Your trace
돌릴수없는게당연한이 Play (boy)
나호칭정린됐어
입맞춤한번That’s all
나같은놈만난건
너행운일지악연일지갈리지
두갈래길 Yes! 꼭잘못삼킨위스키
[찬열/디오] 널뜨겁게더들뜨게
[찬열/디오] 나만들게 (leggo)
못됐지하지말란걸더즐겨난
말했듯아직시작도안한메인게임
더밀고날당겨봐이길자신넘쳐난
이렇게매일이신선한외로움을달래난
Oh! 나멈출수없다고
너도마찬가지잖아
그냥날놓치기싫잖아 (안그래?)
My babe
까맣게덮여진내맘은 Your place
하얗게타버린네맘은 My place
질릴수없는게당연한이Play
(You know what it is?)
까맣게잊혀진내말은My base
하얗게사라진네말은 Your trace
돌릴수없는게당연한이 Play (boy)
Play (boy) Play (boy) Play (boy)


Türkçe Çevirisi


[KAI]Hey Playboy haha 
([D.O]erkek ha doo doo doo) ah hadi oynayalım!
[D.O]çalan telefonuna cevap verme onu olduğu gibi 
bırak hadi ikimizden başkasının bilmesine gerek yok
Hadi onu olduğu gibi bırak, neden endişelisin?
[SU]sorun yok sorun yok senin kalbini biliyorum
Sorun yok sorun yok sorun yok
[CY]göster bana  [BH] tüm sırlarını
[EXO]kalbimde siyahla kaplandı senin yerin
Senin kalbin bembeyaz yanmış, benim yerim
Tabi ki bu oyundan sıkılamıyorsun
([CY]biliyorsun bunun ne olduğunu?)
kelimelerim unutulmuş, karargahım
Senin kelimelerin beyazlıkta yok olmuş
Senin izin hala bu oyunda işleri değiştiremiyorsun
([CY]erkek) oyun oyun([CY]erkek) oyun oyun
([CY]erkek) oyun ([CY] erkek) oyun ([CY] erkek) oyun
[BH]artık çok geç olduğunu fark ettiğinde
Çoktan bana aşık olmuştun bile bu 
kontrolünün dışında  ([CY]öyle değil mi?)
en başından her şeyi biliyordun
Ve şimdi tüm suçu bana mı atıyorsun?
[D.O]ben kötü şeylerden uzaktayım
Senin hayal ettiğin o kötü güzelliklerden
[SU]ben bu yüzden mutluyum
Lütfen kaçma beni terk etmeyi deneme
[CY] sorun yok sorun yok senin kalbini biliyorum
Sorun yok sorun yok sorun yok göster bana 
[D.O]tüm sırlarını
[EXO] kalbimde siyahla kaplandı senin yerin
Senin kalbin bembeyaz yanmış, benim yerim
([BH]whoah oh oh)
Tabi ki bu oyundan sıkılamıyorsun ([BH]oyun oyun)
([CY]biliyorsun bunun ne olduğunu?)
kelimelerim unutulmuş, karargahım
Senin kelimelerin beyazlıkta yok olmuş
Senin izin hala bu oyunda işleri değiştiremiyorsun
([CY]yeah, playboy)
[CY]sana ne söyleyeceğime karar verdim sadece bir
Öpücük hepsi bu u senin şansın ya da talihsizliğin
olsa bile, benim gibi biri ile tanışmak senin yol
 ayrımın olacak evet tıpkı yanlışlıkla içtiğin viski gibi
[CY&D.O] seni daha ateşli yapacağı
daha heyecanlı ([D.O]Oh) ([KAI]bırak gitsin)
[KAI]ben kötüyüm bana yapma dediğin
şeyleri yapmaktan hoşlanıyorum
[SH]dediğim gibi gerçek oyun daha başlamadı bile
[KAI]beni daha da fazla it ve çek kendime 
güveniyorum ben kazanacağım
[EXO]hergün yeni bir tür yalnızlıkla baş ediyorum ben
[D.O]Oh! Duramıyorum ama bu senin içinde aynı
 beni kaybetmeyi istemiyorsun ([CY]öyle değil mi?)
[BH]bebeğim
[EXO] kalbimde siyahla kaplandı senin yerin
Senin kalbin bembeyaz yanmış, benim yerim
Tabi ki bu oyundan sıkılamıyorsun
([CY]biliyorsun bunun ne olduğunu?)
([BH]oyun oyun oyun)
kelimelerim unutulmuş, karargahım ([D.O]oh)
Senin kelimelerin beyazlıkta yok olmuş
Senin izin hala bu oyunda işleri değiştiremiyorsun 
([CY]erkek) oyun ([CY] erkek) oyun 
([CY] erkek) oyun ([CY]erkek)

Yorumlar