Joy(Red Velvet)&Im Seulong (2AM) - Always In My Heart -(SM STATION)- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: SM Station 39.Hafta Single
    Şarkı: 01. Always In My Heart (이별을 배웠어)
         Şarkının Adının Tercümesi: Her Zaman Kalbimde (Vedaları Biliyorum)


Romantization (Renk Kodlu)


[JOY]neomu gomawosseo
neoraneun saram manna
naraneun sarameul
hangsang usge mandeureosseo
urin sarangeul haesseossgo
urin sarangeul haesseossgo
gomawo gomawo jeongmal
[ISL]yeogikkaji neomu gosaenghaesseo
bujokhaessdeon nareul anajwoseo
jeongmal nega haengbokhagil baral geo gata
ijen sarangeul arassgo
ijen sarangeul arasseo
neoege gomawo

[JOY&
ISL]geujeo baraman bojanha
u
rin yeogikkajijanha
[JOY]amu maldo eopsi nunmulman
haneopsi heureugo issneun neol bomyeon
[ISL]ijen sarangeul arasseo
ije ibyeoreul baewosseo

[JOY&
ISL]Love you Love you
A
lways in my heart
A
lways in my heart
sigani manhi jina
s
eoro mudyeojil ttaejjeum uri
[ISL]han beonman saenggakhagiro haeyo
[JOY&
ISL]jeongmal saranghaessdeon naneun
nega isseo haengbokhaesseo
g
eujeo baraman bojanha
u
rin yeogikkajijanha
[JOY]amu maldo eopsi nunmulman
haneopsi heureugo issneun neol bomyeon
[ISL]ijen sarangeul arasseo
ije ibyeoreul baewosseo

[JOY&
ISL]Love you Love you
A
lways in my heart
A
lways in my heart
[JOY]uri himdeulgeol jal aljiman
mundeuk duryeowojyeoseo
[JOY&
ISL]majimak insareul nanumyeonseo
du nuneul kkok gamgo useo
[ISL]ibyeori naege wassjanha
ijen yeogikkajijanha
jamsi meonghani na seoisseo
hoksina doraol geosman gataseo

[JOY&
ISL]ijen sarangeul arasseo
i
je ibyeoreul baewosseo
L
ove you Love you
g
eujeo baraman bojanha
u
rin yeogikkajijanha
[JOY]amu maldo eopsi nunmulman
haneopsi heureugo issneun neol bomyeon
[ISL]ijen sarangeul arasseo
ije ibyeoreul baewosseo

[JOY&
ISL]Love you Love you
A
lways in my heart
A
lways in my heart
A
lways in my heart
Always in my heart



Hangul


너무 고마웠어
너라는 사람 만나
나라는 사람을
항상 웃게 만들었어
우린 사랑을 했었고
우린 사랑을 했었고
고마워 고마워 정말
여기까지 너무 고생했어
부족했던 나를 안아줘서
정말 네가 행복하길 바랄 거 같아
이젠 사랑을 알았고
이젠 사랑을 알았어
너에게 고마워
그저 바라만 보잖아
우린 여기까지잖아
아무 말도 없이 눈물만
한없이 흐르고 있는 널 보면
이젠 사랑을 알았어
이제 이별을 배웠어
Love you Love you
Always in my heart
Always in my heart
시간이 많이 지나
서로 무뎌질 때쯤 우리
한 번만 생각하기로 해요
정말 사랑했던 나는
네가 있어 행복했어
그저 바라만 보잖아
우린 여기까지잖아
아무 말도 없이 눈물만
한없이 흐르고 있는 널 보면
이젠 사랑을 알았어
이제 이별을 배웠어
Love you Love you
Always in my heart
Always in my heart
우리 힘들걸 잘 알지만
문득 두려워져서
마지막 인사를 나누면서
두 눈을 꼭 감고 웃어
이별이 내게 왔잖아
이젠 여기까지잖아
잠시 멍하니 나 서있어
혹시나 돌아올 것만 같아서
이젠 사랑을 알았어
이제 이별을 배웠어
Love you Love you
그저 바라만 보잖아
우린 여기까지잖아
아무 말도 없이 눈물만
한없이 흐르고 있는 널 보면
이젠 사랑을 알았어
이제 이별을 배웠어
Love you Love you
Always in my heart
Always in my heart
Always in my heart
Always in my heart


Türkçe Tercümesi


[JOY]çok müteşekkirim
Senin gibi biriyle tanıştığım için
sen hep beni gülümsetiyorsun
biz birbirimizi seviyoruz
biz birbirimizi seviyoruz
teşekkür ederim teşekkür ederim çok
[ISL]sen çok fazla şey atlattın
Bana tutunduğun için, eksik birine
gerçekten senin mutluluğunu diliyorum
şimdi aşkı biliyorum
şimdi aşkı biliyorum
sana teşekkür ederim

[JOY&
ISL]ben sadece sana bakıyorum
Bizim için buraya kadarmış
[JOY]seni görerek, durmadan göz yaşları dökerek
Hiçbir sözcük olmadan
[ISL]şimdi aşkı biliyorum
Şimdi kalp kırıklığını öğrendim
[JOY&
ISL]seni seviyorum  seni seviyorum
her zaman kalbimde
her zaman kalbimde
uzun zaman geçtikten sonra
Ve biz birazcık üstesinden geldikten
[ISL]hadi bir kez olsun buluşmayı düşünelim
[JOY&
ISL]ben seni gerçekten sevdim
Senin sayende mutluydum
b
en sadece sana bakıyorum
Bizim için buraya kadarmış
[JOY] seni görerek, durmadan göz yaşları dökerek
Hiçbir sözcük olmadan
[ISL] şimdi aşkı biliyorum
Şimdi kalp kırıklığını öğrendim
[JOY&
ISL] seni seviyorum  seni seviyorum
her zaman kalbimde
her zaman kalbimde
[JOY]bunun zor olacağını biliyorduk
Birden bire bu çok korkutucu hissettiriyor
[JOY&
ISL]böylece son vedalarımızı ederken
Hadi gözlerimizi kapatalım ve gülümseyelim
[ISL]kalp kırıklığı geldi bana
Bu bizim için son
Orada durdum bir an için öylece
Çünkü sen geri döneceksin gibi gelmişti
[JOY&
ISL] şimdi aşkı biliyorum
Şimdi kalp kırıklığını öğrendim
s
eni seviyorum  seni seviyorum
b
en sadece sana bakıyorum
Bizim için buraya kadarmış
[JOY] seni görerek, durmadan göz yaşları dökerek
Hiçbir sözcük olmadan
[ISL] şimdi aşkı biliyorum
Şimdi kalp kırıklığını öğrendim
[JOY&
ISL] seni seviyorum  seni seviyorum
her zaman kalbimde
her zaman kalbimde
her zaman kalbimde
her zaman kalbimde

Yorumlar