SNSD - Boy Friend - Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)




Albüm: Genie
Şarkı: 4. "Boyfriend ( 남자친구)
Şarkının Adının Tercümesi: Erkek Arkadaş (Erkek Arkadaş)



Romanization (Renk Kodlu)



[SNSD]Give it to me
So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
[TY]sumanheun namjadeurui siseon
hanmome da badado

([SH]neo animyeon andoe gwansimjocha eobseo)
[JES]hajiman niapeman seomyeon
sosimjaengi doeneunji (wae ireoji)
[SH]gwansimeomneun cheok oemyeonhaneun
naengjeonghan maltu miwo

([SUN]niga mwonde twinggyeo giga makhyeo miwo)
[TIF]hajiman deo kkeullyeo jakku ni saenggangman na oh~
[TY]eonjengan naui [SNSD]Boyfriend
([YR]a a jakkuman twinggyeo) [SNSD]naui Boyfriend
([SUN]a a a neon naekkeoya naekkeo naekkeo)
[SNSD]Boyfriend ([SH]a a gidaryeojulge)
[SNSD]naui Boyfriend ([TY]a a a nigamwonde apeugehae)
[SUN]chakhan naui mommae,beuirain eolguldo
([HY]neon gwansim eomnabwa neon gwansim eomnabwa)
[SY]tibie yeonyeindeul cheoreom meorido saero haesseo
([TIF]Like TV stars) ([TY]Yeah~ yeah~)
[JES]dareun namjadeurui siseon da pillyoeobseo
([YN]naneun neoman isseumyeon
dwae neoman isseumyeon dwae)
[SH]jakku pihaji malgo ijen soljikhaejyeobwa ([TIF]oh~)
[TY&JES] eonjengan naui [SNSD]Boyfriend
([TIF]a a jakkuman twinggyeo) [SNSD]naui Boyfriend
([JES]a a a neon naekkeoya naekkeo naekkeo)
[SNSD]Boyfriend ([HY]a a gidaryeojulge)
[SNSD]naui Boyfriend ([SY]a a a nigamwonde apeugehae)
([TY]apeugehae~) [JES]Oh~ (oh~) nal aetaeujima
[SH]soljikhi malhaebwa ([JES]Hoo~)
[TIF]I wanna be your love
[TY]nan neo animyeon andwae
[YN]jakkutwinggineun niga miwo niga miwo
([SUN]Ah ha~) ([SY]Yes, my)
[YN]jakkutwinggineun niga miwo niga miwo
([SH]Oh oh~) ([SUN]Ah ha~) ([YR]Haha) ([TIF]Oh ohh~)
[YN]jakkutwinggineun niga miwo niga miwo
([JES]Hehe Ahh~) ([SUN]Ah ha~) ([TIF]Uh huh)
[SY]jakkutwinggineun niga joha niga joha
[TY]I want you now
[YR]wae jakku twinggyeo neo jeongmal miwo
([SUN]naenun pihajiman malgo ttokbaro chyeodabwa)
([JES]Look at me baby!)
[TIF]jeongmal neo ireolgeoya wae jakku moreuncheokhae
[JES]And I know you will be mine
[SNSD]Boyfriend ([YR]a a jakkuman twinggyeo)
[SNSD]naui Boyfriend
([SUN]a a a neon naekkeoya naekkeo naekkeo)
([TY]Waiting for you~)[SNSD]Boyfriend
([SH]a a gidaryeojulge) ([TIF]Oh~ gidaryeojulge)
[SNSD]naui Boyfriend ([TY]a a a nigamwonde apeugehae)
[TY]eonjengan naui [SNSD]Boyfriend
([TIF]a a jakkuman twinggyeo)([JES]Looking for you boy~)
[SNSD]naui Boyfriend ([JES]a a a neon naekkeoya naekkeo naekkeo)
([TIF]Waiting for you!) [SNSD]Boyfriend ([HY]a a gidaryeojulge)
([TY]I’ve been waiting for you) [SNSD]naui Boyfriend
([SY]a a a nigamwonde apeugehae)
[SNSD]So many boys wanna give it to me
([YR]Oh baby)
[SNSD]But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
([TY]Oh be my baby, baby)
[SNSD]So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
[TY]Eonjengan naui [SNSD]Boyfriend ([TY]Oh Baby)
[JES]Be my Boy [SNSD]Boyfriend, Boyfriend 
([TIF]Boyfriend) [SNSD]Naui Boyfriend
[TY]Eonjengan naui Boyfriend



Hangeul


Give it to me
So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
수많은 남자들의 시선 한몸에 다 받아도
(너 아니면 안되 관심조차 없어)
하지만 니앞에만 서면 소심쟁이 되는지 (왜 이러지)
관심없는 척 외면하는 냉정한 말투 미워
(니가 뭔데 튕겨 기가 막혀 미워)
하지만 더 끌려 자꾸 니 생각만 나 오~
언젠간 나의 Boyfriend (아 아 자꾸만 튕겨)
나의 Boyfriend (아 아 아 넌 내꺼야 내꺼 내꺼)
Boyfriend (아 아 기다려줄게) 나의 Boyfriend
(아 아 아 니가뭔데 아프게해)
 착한 나의 몸매, 브이라인 얼굴도
(넌 관심 없나봐 넌 관심 없나봐)
티비에 연예인들 처럼 머리도 새로 했어
(Like TV stars) (Yeah~ yeah~)
다른 남자들의 시선 다 필요없어
나는 너만 있으면 돼 너만 있으면 돼
자꾸 피하지 말고 이젠 솔직해져봐 (오~)
언젠간 나의 Boyfriend (아 아 자꾸만 튕겨)
나의 Boyfriend (아 아 아 넌 내꺼야 내꺼 내꺼)
Boyfriend (아 아 기다려줄게) 나의 Boyfriend
(아 아 아 니가뭔데 아프게해) (아프게해)
오~ (오~) 날 애태우지마 솔직히 말해봐 (Hoo~)
I wanna be your love 난 너 아니면 안돼
자꾸튕기는 니가 미워 니가 미워
(Ah ha~) (Yes, my)
자꾸튕기는 니가 미워 니가 미워
(Oh oh~) (Ah ha~) (Haha) (Oh ohh~)
자꾸튕기는 니가 미워 니가 미워
(Hehe) (Ahh~) (Ah ha~) (Uh huh)
자꾸튕기는 니가 좋아 니가 좋아
I want you now 왜 자꾸 튕겨
너 정말 미워(내눈 피하지만 말고
똑바로 쳐다봐) (Look at me baby!)
정말 너 이럴거야 왜 자꾸 모른척해
And I know you will be mine
 Boyfriend (아 아 자꾸만 튕겨) 나의 Boyfriend
(아 아 아 넌 내꺼야 내꺼 내꺼) (Waiting for you~)
Boyfriend (아 아 기다려줄게) (오~ 기다려줄게)
나의 Boyfriend (아 아 아 니가뭔데 아프게해)
언젠간 나의 Boyfriend (아 아 자꾸만 튕겨)
(Looking for you boy~) 나의 Boyfriend
(아 아 아 넌 내꺼야 내꺼 내꺼) (Waiting for you!)
Boyfriend (아 아 기다려줄게)
(I’ve been waiting for you) 나의 Boyfriend
(아 아 아 니가뭔데 아프게해)
 So many boys wanna give it to me (Oh baby)
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
(Oh be my baby, baby)
So many boys wanna give it to me
But I want you boy, give it to me
Cause I’m so ready boy, give it to me
언젠간 나의 Boyfriend (Oh Baby)
Be my Boy Boyfriend Boyfriend (Boyfriend)
나의 Boyfriend 언젠간 나의 Boyfriend



Türkçe Çevirisi


[SNSD]Onu bana ver
Pek çok adam onu bana vermek istiyor
Ama ben seni istiyorum erkeğim, onu bana ver
Çünkü çok hazırım erkeğim, onu bana ver
Pek çok adam onu bana vermek istiyor
Ama ben seni istiyorum erkeğim, onu bana ver
Çünkü çok hazırım erkeğim, onu bana ver
[TY]Pek çok erkeğin bakışlarını üzerime
topluyor olsam da

([SH]Eğer sen değilsen hiçbiriumurumda değil)
[JES]Her seferinde utangaçlaşıyorum hala
Ne zaman senin önünde olsam (Neyim var benim?)
[SH]Soğuk düşüncesiz kelimelinden nefret ediyorum
Sanki sen hiç umursamıyormuşsun  gibi

([SUN]Sen kimsin ki beni reddediyorsun,
buna inanamıyorum, senden nefret ediyorum)
[TIF]Ama bu dahaçok ilgimi çekiyor hep seni düşünmek zorunda kalıyorum oh~
[TY]Bir gün benim [SNSD]Erkek arkadaşım olacaksın
([YR]a a Beni sürekli reddediyorsun) [SNSD]Erkek arkadaşım
([SUN]a a a Sen benimsin, benim, benim)
[SNSD]erkek arkadaş ([SH]a a Seni bekliyorum)
[SNSD] Erkek arkadaşım ([TY]a a a Sen kimsin ki canımı yakıyorsun)
[SUN]Harika görünen bedenim ve V görünüşlü yüzüm tabi
([HY]İlgilenmiyor gibi görünüyorsun, ilgilenmiyor gibi görünüyorsun)
[SY]TV yıldızlarına benzeyen yeni bir saç şeklim de var şimdi
([TIF]TV yıldızları gibi) ([TY]Yeah~ yeah~)
[JES]Tüm o diğer erkeklerin bakışlarına ihtiyacım yok
([YN]Sadece sana sahip olsam yeter
Sadece sana sahip olsam yeter)
[SH]Sürekli benden kaçmayı bırakıp biraz dürüst ol artık ([TIF]oh~)
[TY&JES] Bir gün sen benim[SNSD]Erkek arkadaşım olacaksın
([TIF]a a Beni reddedip duruyorsun) [SNSD]erkek arkadaşım
([JES]a a a Sen benimsin, benim, benim)
[SNSD] erkek arkadaş ([HY]a a Seni bekliyorum)
[SNSD] Erkek arkadaşım ([SY]a a a Sen kimsin ki canımı yakıyorsun)
([TY]Canımı yakıyorsun~) [JES]Oh~ (oh~) Beni endişelendirme
[SH]Dürüstçe söyle ([JES]Hoo~)
[TIF]Senin aşkın olmak istiyorum
[TY]Ben senden başkasını istemiyorum
[YN]Senden nefret ediyorum, nefret ediyorum beni reddettiğin için
([SUN]Ah ha~) ([SY]Evet, benim)
[YN] Senden nefret ediyorum, nefret ediyorum beni reddettiğin için
([SH]Oh oh~) ([SUN]Ah ha~) ([YR]Haha) ([TIF]Oh ohh~)
[YN] Senden nefret ediyorum, nefret ediyorum beni reddettiğin için
([JES]Hehe Ahh~) ([SUN]Ah ha~) ([TIF]Uh huh)
[SY]Seni seviyorum, seviyorum beni reddettiğin için
[TY]Seni şimdi istiyorum
[YR]Neden beni sürekli reddediyorsun? Senden nefret ediyorum
([SUN]Bakışlarımdan kaçmayı bırakıp düzgünce bana bak)
([JES]Bana bak bebeğim!)
[TIF]Gerçekten böyle mi devam edeceksin?
Neden hep beni tanımıyor gibi davranıyorsun?
[JES]Ve biliyorum ki sen benim olacaksın
[SNSD] Erkek arkadaş ([YR]a a Beni reddedip duruyorsun)
[SNSD] erkek arkadaşım
([SUN]a a a Sen benimsin, benim, benim)
([TY] Seni bekliyorum ~)[SNSD] erkek arkadaş
([SH]a a Seni bekliyorum) ([TIF]Oh~ Seni bekliyorum)
[SNSD] Erkek arkadaşım ([TY]a a a Sen kimsin ki canımı yakıyorsun)
[TY]Bir gün benim [SNSD] Erkek arkadaşım olacaksın
([TIF]a a Beni reddedip duruyorsun)([JES]Sana bakıyorum erkeğim~)
[SNSD] erkek arkadaşım ([JES]a a a Sen benimsin, benim, benim)
([TIF] Seni bekliyorum!) [SNSD] Erkek arkadaş ([HY]a a Seni bekliyorum)
([TY]Seni bekleyip duruyorum) [SNSD] erkek arkadaşım
([SY]a a a Sen kimsin ki canımı yakıyorsun)
[SNSD] Pek çok adam onu bana vermek istiyor
([YR]Oh bebeğim)
[SNSD] Ama ben seni istiyorum erkeğim, onu bana ver
Çünkü çok hazırım erkeğim, onu bana ver

([TY]Oh Bebeğim ol, bebeğim)
[SNSD] Pek çok adam onu bana vermek istiyor
Ama ben seni istiyorum erkeğim, onu bana ver
Çünkü çok hazırım erkeğim, onu bana ver
[TY] Bir gün benim [SNSD] Erkek arkadaşım olacaksın ([TY]Oh Bebeğim)
[JES]Erkeğim ol [SNSD] Erkek arkadaşım, Erkek arkadaşım 
([TIF] Erkek arkadaşım) [SNSD] Erkek arkadaşım
[TY] Bir gün benim Erkek arkadaşım olacaksın 


Yorumlar