SNSD - Fan - ŞARKI SÖZÜ (ROM/HAN/TR) (RENK KODLU)


Albüm: Holiday Night
Şarkı: 04.FAN
Şarkının Adının Tercümesi: Hayran



Romanization (Renk Kodlu)


[TIF]I’ve got love on my mind
Let’s turn our dreams into reality, that’s right

[TY]Hey  [SNSD]I’ve got love in this faith
Chaoleuneun Fantasies
Geudaeege dallyeoga Right away
When you get into trouble
Dangsin gyeot-e Together
Nan hangsang FANingeol, geudaeui
[SH]Woo, oh babe I know
[TIF]Diving into you
[TY]Oneul bam saesbyeol-e jumun-eul geol-eo
Bam-eul dallyeo neoegelo gal su issge
Gil-eun heomhae geochil-eodo gyeolgug
ulin mannal su iss-eossjyo
[YN]Woo ttaelon eodum sog-e gadhyeo
Han chi ap boiji anhneunde

[TIF]You can be my guiding light
Dangsinman-i iss-eossjyo
[YR]Bwa, him-i deulgo tto jichil ttae
Eonjelado naege gidae pyeonhi swieoyo

[SH]You’re my shining star
Geu meosjin bich balaeji anhdolog jikigo sip-eo
[SNSD]I’ve got love in this faith
Chaoleuneun Fantasies
Geudaeege dallyeoga Right away
When you get into trouble
Dangsin gyeot-e Together
Nan hangsang FANingeol, geudaeui
[TIF]Woo nae nun-en geudaeman bichnass-eo
[SUN]Oeloun sigan eonjena chaj-awa
Naui ap-eul galomag-a meomchuge hae

Al-a nunmuljjeum-eun eonjena honjaman-ui geos-ijiman
[SY]Woo geu sungan-i jinagamyeon
Nae yeop-en geudaega issgie

[HY]You can be my guiding light
Nan himnael su issgessjyo
[SH]Deo salanghago an-ajullae
Nado neoui gajang keun him-i doel su issge

[TY]You’re my shining star
Geu hwanhan bich-i yeong-wonhadolog jikigo sip-eo
[SNSD]I’ve got love in this faith
Chaoleuneun Fantasies
Geudaeege dallyeoga Right away
When you get into trouble
Dangsin gyeot-e Together
Nan hangsang FANingeol, geudaeui
(Na na na na na na)
[YN]I wanna be your star
([SNSD]Na na na na na na)
[SUN]Oh my love, dreams come true, on tonight
[TY]Naman-ui byeol-i dwae jun neo
[SH]Gaboneun geoya seolol midjanh-a
You’re my shining star [SY]for this night
[TIF]Nae son kkog jab-a and we stay all night
You’re my shining star
[TY]for this night
[SNSD]I’ve got love in this faith
Chaoleuneun Fantasies
Geudaeege dallyeoga Right away
When you get into trouble
Dangsin gyeot-e Together
Nan hangsang FANingeol, geudaeui



Hangul


I’ve got love on my mind
Let’s turn our dreams into reality, that’s right
Hey
I’ve got love in this faith
차오르는 Fantasies
그대에게 달려가 Right away
When you get into trouble
당신 곁에 Together
난 항상 FAN인걸, 그대의
Woo, oh babe I know
Diving into you
오늘 밤 샛별에 주문을 걸어
밤을 달려 너에게로 갈 수 있게
길은 험해 거칠어도 결국 우린 만날 수 있었죠
Woo 때론 어둠 속에 갇혀
한 치 앞 보이지 않는데
You can be my guiding light
당신만이 있었죠
봐, 힘이 들고 또 지칠 때
언제라도 내게 기대 편히 쉬어요
You’re my shining star
그 멋진 빛 바래지 않도록 지키고 싶어
I’ve got love in this faith
차오르는 Fantasies
그대에게 달려가 Right away
When you get into trouble
당신 곁에 Together
난 항상 FAN인걸, 그대의
Woo 내 눈엔 그대만 빛났어
외로운 시간 언제나 찾아와
나의 앞을 가로막아 멈추게 해
알아 눈물쯤은 언제나 혼자만의 것이지만
Woo 그 순간이 지나가면
내 옆엔 그대가 있기에
You can be my guiding light
난 힘낼 수 있겠죠
더 사랑하고 안아줄래
나도 너의 가장 큰 힘이 될 수 있게
You’re my shining star
그 환한 빛이 영원하도록 지키고 싶어
I’ve got love in this faith
차오르는 Fantasies
그대에게 달려가 Right away
When you get into trouble
당신 곁에 Together
난 항상 FAN인걸, 그대의
(Na na na na na na)
I wanna be your star
(Na na na na na na)
Oh my love, dreams come true, on tonight
나만의 별이 돼 준 너
가보는 거야 서롤 믿잖아
You’re my shining star for this night
내 손 꼭 잡아 and we stay all night
You’re my shining star for this night
I’ve got love in this faith
차오르는 Fantasies
그대에게 달려가 Right away
When you get into trouble
당신 곁에 Together
난 항상 FAN인걸, 그대의


Türkçe Çevirisi


[TIF]zihnimde aşk var
hadi düşlerimizi gerçeğe dönüştürelim, bu doğru

[TY]Hey  [SNSD]bu inanca sevgim var
dolup taşan o hayaller
ben tam olarak sana doğru koşuyorum
başın belaya girdiğinde
senin yanında, hep birlikte
ben her zaman hayranınım, senin
[SH]Woo, oh bebeğim biliyorum
[TIF]sana doğru dalıyorum
[TY]bu gece ben yükselen yıldızlara bir büyü yaptım
geceyi koşarak aşıp sana gelebileyim diye
yol zorlu ve tehdit dolu olsa da
biz bir araya gelmeyi başaracağız
[YN]Woo bazen karanlıkta hapsolup
bir adım ötemi bile göremiyorum
[TIF]sen benim klavuz ışığımsın,
sen orada olduğun sürece sadece
[YR]bu zor olmaya başladığında ve sen yorulduğunda
bana doğru yaslan ve rahatça dinlen
[SH]sen benim parlayan yıldızımsın bu yüzden senin parlak
ışığın sönmeyecek, seni korumak istiyorum
[SNSD]bu inanca sevgim var
dolup taşan o hayaller
ben tam olarak sana doğru koşuyorum
başın belaya girdiğinde
senin yanında, hep birlikte
ben her zaman hayranınım, senin
[TIF]Woo sadece sen parlıyordun benim gözlerimde
[SUN]Yalnız zamanlar hep beni buluyorlar
Önümdeki yolu kapatarak bunun sona ermesini sağla
Biliyorum göz yaşları daima yanlızken tecrübe edilirler
[SY]Woo o an geçtiği zaman
Yanımda sen olacaksın
[HY]sen klavuz ışığım olursan
ben biraz güçlü olmayı başarabilirim
[SH]beni daha çok seveek ve kollarınla sarmalayacak mısın?
böylece ben de senin en büyük gücün olacağım
[TY] sen benim parlayan yıldızımsın bu yüzden
senin parlak ışığın sonsuz olacak onu korumak istiyorum
[SNSD]bu inanca sevgim var
dolup taşan o hayaller
ben tam olarak sana doğru koşuyorum
başın belaya girdiğinde
senin yanında, hep birlikte
ben her zaman hayranınım, senin
(Na na na na na na)
[YN]senin yıldızın olmak istiyorum
([SNSD]Na na na na na na)
[SUN]Oh aşkım bu gece hayaller gerçeğe dönüşüyor
[TY]sen benim yıldızım oldun
[SH]hadi gidelim biz birbirimize güveniyoruz
Sen benim parlayan yıldızımsın [SY]bu gece için
[TIF]elimi sıkıca tut ve tüm gece burada kalalım
Sen benim parlayan yıldızımsın
[TY]bu gece için
[SNSD]bu inanca sevgim var
dolup taşan o hayaller
ben tam olarak sana doğru koşuyorum
başın belaya girdiğinde
senin yanında, hep birlikte
ben her zaman hayranınım, senin

Yorumlar