SNSD - Sweet Talk - ŞARKI SÖZÜ (ROM/HAN/TR) (RENK KODLU)


Albüm: Holiday Night
Şarkı: 07.Sweet Talk
Şarkının Adının Tercümesi: Tatlı Sözler



Romanization (Renk Kodlu)


[SNSD]Ah ooh ([TIF]Yeah) Ah ooh
([TIF]Ooh yeah) ([TIF]Uhuh) Ah ooh
([TIF]That’s right) Ah ah ooh ([TIF]1 2 3 4) Ah ooh
[YR]Hey baby nal bwa moreun cheok jinachiji malgo
[SH]Come on baby dagawa anin cheokaedo soyongeopseo
[SY]humcheoboneun ni shiseoni mushimhan cheokan maltudo
[SUN]Oh maybe naege imi neon ppajeo beorin geot gata
[TIF]tteugeoun nunppichi neukkyeojeo wa
ginjangdwen bunwigimajeo seollejana

[TY]deoneun aetaeuji malgo nae gyeoteuro dagawa
nae du nuneul bogo malhae jweo Oh
[SNSD]Give me that sweet talk baby I want it
dalkomhan Chocolate-cheoreom noga
budeureoun moksoriro Oh baby
Like that like that heeo naol su eopge
Sweet talk baby I want it
ni nunppicheuro nal balkyeo jullae
deo isang mangseoriji ma Baby
Like that like that dalkomhage nogyeo jweo
[HY]What you want, what you want now
geudaero naegero wa
[SY]Hurry up, hurry up now weonhae neol weonhae
[TIF]Look at me now I’m stepping out
Turn a good girl bad It’s what you do to me
[YN]Baby neodo algo itjana
[HY]Maybe meomchul suga eopjana
[YR]imi nan jungdokdwaesseo
neoye geu Sweet talk aseuraseulhan Play

[YN]dorikil su eomneun Game ([HY]I’m ready I’m ready)
jjaritage dagawa jweo Give it now
[SUN]tteugeoun sumkkyeori neukkyeojeo wa ([SH]Oh)
gadeuk chan hyanggido neomu seollejana ([SH]Ooh yeah)
[SH]deoneun aetaeuji malgo nae gyeoteuro dagawa
nae du nuneul bogo malhae jweo Oh
[SNSD]Give me that sweet talk baby I want it
dalkomhan Candy-cheoreom noga
bulgeojin ipsullo naege Baby
Like that like that ppajeonaol su eopge
Sweet talk baby I want it
ni nunppicheuro nal bichweo jullae
deo isang mireonaeji ma Baby
Like that like that dalkomhage nogyeo jweo
[TY]nan amugeotto weonchi ana
neo hanamaneul weonhajana
 ([SUN]No)
neon moreugenni Baby come to me now
[TIF]nan moreugesseo ([SH]Ooh) naega wae ireoneunji
([SH]Ooh) ni saenggageul meomchul su eopseo
[SNSD]Give me that sweet talk baby I want it
([SH]Whoo baby I want it ooh)
dalkomhan Chocolate-cheoreom noga
budeureoun moksoriro Oh baby
Like that like that heeo naol su eopge
([SH]Baby gimme that sweet talk)
Sweet talk baby I want it
ni nunppicheuro nal balkyeo jullae
([SH]Ooh)
deo isang mangseoriji ma Baby
Like that like that  ([SH] Like that like that )
dalkomhage nogyeo jweo Sweet talk baby I want it
dalkomhan Candy-cheoreom noga
([SH]Ha)
bulgeojin ipsullo naege Baby
([SH]You’re talking to me yeah yeah)
Like that like that ppajeonaol su eopge
([SH]Baby gimme that sweet talk)
Sweet talk baby I want it
ni nunppicheuro nal bichweo jullae

([TY]Ooh yeah) deo isang mireonaeji ma Baby
Like that like that dalkomhage nogyeo jweo
([SH]Baby)



Hangul


Ah ooh (Yeah)
Ah ooh (Ooh yeah)
(Uhuh) Ah ooh
(That’s right) Ah ah ooh
(1 2 3 4) Ah ooh
Hey baby 날 봐
모른 척 지나치지 말고
Come on baby 다가와
아닌 척해도 소용없어
훔쳐보는 니 시선이
무심한 척한 말투도
Oh maybe 내게
이미 넌 빠져 버린 것 같아
뜨거운 눈빛이 느껴져 와
긴장된 분위기마저 설레잖아
더는 애태우지 말고 내 곁으로 다가와
내 두 눈을 보고 말해 줘 Oh
Give me that sweet talk baby I want it
달콤한 Chocolate처럼 녹아
부드러운 목소리로 Oh baby
Like that like that 헤어 나올 수 없게
Sweet talk baby I want it
니 눈빛으로 날 밝혀 줄래
더 이상 망설이지 마 Baby
Like that like that 달콤하게 녹여 줘
What you want, what you want now
그대로 내게로 와
Hurry up, hurry up now
원해 널 원해
Look at me now I’m stepping out
Turn a good girl bad
It’s what you do to me
Baby 너도 알고 있잖아
Maybe 멈출 수가 없잖아
이미 난 중독됐어
너의 그 Sweet talk 아슬아슬한 Play
돌이킬 수 없는 Game (I’m ready I’m ready)
짜릿하게 다가와 줘 Give it now
뜨거운 숨결이 느껴져 와 (Oh)
가득 찬 향기도 너무 설레잖아 (Ooh yeah)
더는 애태우지 말고 내 곁으로 다가와
내 두 눈을 보고 말해 줘 Oh
Give me that sweet talk baby I want it
달콤한 Candy처럼 녹아
붉어진 입술로 내게 Baby
Like that like that 빠져나올 수 없게
Sweet talk baby I want it
니 눈빛으로 날 비춰 줄래
더 이상 밀어내지 마 Baby
Like that like that 달콤하게 녹여 줘
난 아무것도 원치 않아
너 하나만을 원하잖아 (No)
넌 모르겠니 Baby come to me now
난 모르겠어 (Ooh) 내가 왜 이러는지
(Ooh) 니 생각을 멈출 수 없어
Give me that sweet talk baby I want it
(Whoo baby I want it ooh)
달콤한 Chocolate처럼 녹아
부드러운 목소리로 Oh baby
Like that like that 헤어 나올 수 없게
(Baby gimme that sweet talk)
Sweet talk baby I want it
니 눈빛으로 날 밝혀 줄래 (Ooh)
더 이상 망설이지 마 Baby
[서/All] Like that like that 달콤하게 녹여 줘
Sweet talk baby I want it
달콤한 Candy처럼 녹아 (Ha)
붉어진 입술로 내게 Baby
(You’re talking to me yeah yeah)
Like that like that 빠져나올 수 없게
(Baby gimme that sweet talk)
Sweet talk baby I want it
니 눈빛으로 날 비춰 줄래
(Ooh yeah) 더 이상 밀어내지 마 Baby
Like that like that 달콤하게 녹여 줘 (Baby)


Türkçe Çevirisi


[SNSD]Ah ooh ([TIF]Yeah) Ah ooh
([TIF]Ooh yeah) ([TIF]Uhuh) Ah ooh
([TIF]bu doğru) Ah ah ooh ([TIF]1 2 3 4) Ah ooh
[YR]Hey bebeğim bak bana tanımıyormuşsun gibi geçip gitme
[SH]hadi bebeğim yaklaş biraz daha rol yapsan bile bu faydasız
[SY]kaçamak bakışların umursamadığını söylüyorlar
[SUN]Oh belki senbana çoktan aşık olmuşsundur
[TIF]senin sıcak bakışlarını hissedebiliyorum
Bu gergin ortam kalbimi hoplatıveriyor
[TY]daha fazla endişe etmeme neden olma yaklaş biraz daha
Gözlerimin içine bak doğruca ve söyle bana  Oh
[SNSD]bana o tatlı sözcükleri söyle bebeğim bunu istiyorum
Bu tatlı bir çikolata gibi eriyiveriyor
Yumuşacık bir sesle, oh bebeğim
İşte böyle işte böyle, böylece kaçamam
O tatlı sözcükler bebeğim bunu istiyorum
Bakışlarınla beni aydınlatacak mısın?
Daha fazla tereddüt etme bebeğim
İşte böyle işte böyle erit beni tatlılıkla
[HY]ne istiyorsun , şimdi ne istiyorsun?
Sadece olduğun kkişi olarak gel bana
[SY]acele et acele et şimdi istiyorumi istiyorum seni
[TIF]bak bana şimdi öne doğru çıkıyorum
İyi bir kızı kötüye dönüştürerek
Senin bana yaptığın şey tam olarak bu
[YN]bebeğim sen de bunu biliyorsun
[HY]belki sen de bunu durduramıyorsun
[YR]ben çoktan bağımlı olmuş haldeyim
Senin tatlı sözlerine nefes kesen oyunlarına
[YN]ardına bakamayacağın bir oyun ([HY]ben hazırım ben hazırım)
bir yıldırım gibi gel bana, ver onu şimdi
[SUN]senin sıcak nefesini hissedebiliyorum ([SH]Oh)
burayı dolduran koku kalbimin hoplamasına neden oluyor  ([SH]Ooh yeah)
[SH]
daha fazla endişe etmeme neden olma yaklaş biraz daha
Gözlerimin içine bak doğruca ve söyle bana  Oh
[SNSD] bana o tatlı sözcükleri söyle bebeğim bunu istiyorum
Bu tatlı bir şeker gibi eriyiveriyor
Kırmızı dudaklarınla, bana  bebeğim
İşte böyle işte böyle, böylece kaçamam
O tatlı sözcükler bebeğim bunu istiyorum
Bakışlarınla beni yansıtacak  mısın?
Beni daha fazla uzaklaştırma kendinden bebeğim
İşte böyle işte böyle erit beni tatlılıkla
[TY]ben hiçbir şey istemiyorum
sadece seni istiyorum
 ([SUN]hayır)
bilmiyor musun? Bebeğim gel bana şimdi
[TIF]bilmiyorum ([SH]Ooh) neden böyleyim ben
([SH]Ooh) sana dair düşünclerimi durduramıyorum
[SNSD] O tatlı sözcükler bebeğim bunu istiyorum
([SH]Whoo bebeğim bunu istiyorum ooh)
Bu tatlı bir çikolata gibi eriyiveriyor
Yumuşacık bir sesle, oh bebeğim
İşte böyle işte böyle, böylece kaçamam
([SH]bebeğim söyle bana o tatlı sözcükleri)
tatlı sözcükler bebeğim bunu istiyorum
Bakışlarınla beni aydınlatacak mısın? ([SH]Ooh)
Daha fazla tereddüt etme bebeğim
İşte böyle işte böyle ([SH] İşte böyle işte böyle)
erit beni tatlılıkla bana o tatlı sözcükleri söyle
bebeğim bunu istiyorum bu tatlı bir şeker gibi eriyiveriyor ([SH]Ha)
Kırmızı dudaklarınla, bana  bebeğim
([SH]benimle konuşuyorsun  yeah yeah)
İşte böyle işte böyle, böylece kaçamam
([SH] bebeğim söyle bana o tatlı sözcükleri)
tatlı sözcükler bebeğim bunu istiyorum
Bakışlarınla beni yansıtacak  mısın?
([TY]Ooh yeah) Beni daha fazla uzaklaştırma kendinden bebeğim
İşte böyle işte böyle erit beni tatlılıkla ([SH]Bebeğim)

Yorumlar