Suho&Chen(EXO) - Beautiful Accident (Beautiful Accident OST) - Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Beautiful Accident OST
Şarkı: Beautiful Accident
Şarkının Adının Tercümesi: Güzel Raslantı


Pinyi (Renk Kodlu)


[CH]Piāofú zhōng děngdài
shuìmèng zhōng x
ǐng lái
w
ǒ ěr biān shì shuí qīngshēng zài hūhuàn
[SU]juésè zài páihuái
jùqíng bèi fānzhu
ǎn
měih
ǎo huò huài língtīng shíguāng de jiǎncǎi
[CH]d
ǒngdé yǒngbào gǎnxiè suǒyǒu de yíhàn
[SU]jiù ràng shēngmìng cóngcǐ yǐhòu dōu yǔ ài wèi bàn
[CH]duōme měih
ǎo de yìwài qímiào de ānpái
ràng w
ǒ chóngxīn qù míngbái shénme shì ài
[SU]duōme měihǎo de yìwài
duō xi
ǎo jǐlǜ de cúnzài
ràng w
ǒ chóngxīn yǒngyǒu nénglì
y
ǒnggǎn ài
[CH&SU]zhè shì mìngyùn de kāngkǎi
z
hè shì nèixīn de tǎnbái
[CH]xúnzh
ǎo xīn de rénshēng
chóngxīn huànx
ǐng zhè wēnróu
dàn w
ǒ juédìng cóngcǐ yǐhòu jiāo’ào de qù xíngzǒu
[SU]yīdìng kěyǐ zàicì kànjiàn
gèng měilì de tuìbiàn
[CH]jiù hǎoxiàng shì tóng huà yùyán
Take me there take me there
[CH&
SU]duōme měihǎo de yìwài
q
ímiào de ānpái
[CH]ràng w
ǒ chóngxīn qù míngbái shénme shì ài
[CH&
SU]duōme měihǎo de yìwài
d
uō xiǎo jǐlǜ de cúnzài
[SU]ràng wǒ chóngxīn yǒngyǒu nénglì
y
ǒnggǎn ài zhè shì mìngyùn de kāngkǎi
[CH]zhè shì nèixīn de t
ǎnbái
[SU]xiāngxìn ǒurán de bìrán
jiù xiàng dìqiú zài xuánzhu
ǎn
[CH]suǒyǐ bùyào cuòguò měihǎo de yìwài
[SU&CH] duōme měihǎo de yìwài
q
ímiào de ānpái
ràng wǒ chóngxīn qù míngbái shénme shì ài
d
uōme měihǎo de yìwài
d
uō xiǎo jǐlǜ de cúnzài
ràng wǒ chóngxīn yǒngyǒu nénglì yǒnggǎn ài
z
hè shì mìngyùn de kāngkǎi
z
hè shì nèixīn de tǎnbái
z
hè shì mìngyùn de kāngkǎi
z
hè shì nèixīn de tǎnbái


Çince Vers.



漂浮中等待
睡梦中醒来
我耳边是谁轻声在呼唤
角色在徘徊
剧情被翻转
美好或坏 聆听时光的剪彩
懂得拥抱感谢 所有的遗憾
就让生命从此以后 都与爱为伴
多么美好的意外
奇妙的安排
让我重新去明白 什么是爱
多么美好的意外
多小几率的存在
让我重新 拥有能力
勇敢爱
这是命运的慷慨
这是内心的坦白
寻找新的人生
重新唤醒这温柔
但我决定从此以后 骄傲的去行走
一定可以再次看见
更美丽的蜕变
就好像是童话寓言
Take me there take me there
多么美好的意外
奇妙的安排
让我重新去明白 什么是爱
多么美好的意外
多小几率的存在
让我重新 拥有能力
勇敢爱
这是命运的慷慨
这是内心的坦白
相信偶然的必然
就像地球在旋转
所以不要错过
美好的意外
多么美好的意外
奇妙的安排
让我重新去明白 什么是爱
多么美好的意外
多小几率的存在
让我重新 拥有能力
勇敢爱
这是命运的慷慨
这是内心的坦白
这是命运的慷慨
这是内心的坦白


Türkçe Çevirisi


[CH]süzülürken bekliyorum uykumdan uyanmış olarak
kulaklarımda yankılanan kimin yumuşacık seslenişleri
[SU]tüm roller dolanıp duruyorlar,
hikayenin akışındaki hatalar
mutlu ya da kötü, dinle şimdi o zamanları

[CH]tüm pişmanlıklarını kucaklamayı
ve onlardan mutlu olmayı bil
[SU]bu andan itibaren sadece
aşkın hayatının partneri olmasına izin ver
[CH]ne kadar güzel bir raslantı,ilginç bir düzenleme
bana yeniden aşkın ne olduğunu anlama fırsatı veriyor
[SU]ne kadar güzel bir raslantı,
bunun olasılığı ne kadar azdır
izin ver bana yeniden özgürce
aşık olma yetisine sahip olayım
[CH&SU]bu kaderin renk katması hislerimize
bu dürüst bir içten kalp
[CH]yeni bir hayatı arayarak, bu tatlılığa uyanıyorum yeniden
ama şu andan itibaren gururluca yürümeye karar verdim
[SU]kesinlikle, daha güzel bir dönüşüm görebileceğim
[CH]tıpkı bir masalın hikayesi gibi
götür beni oraya götür beni oraya
[CH&
SU] ne kadar güzel bir raslantı,ilginç bir düzenleme
[CH] bana yeniden aşkın ne olduğunu anlama fırsatı veriyor
[CH&
SU] ne kadar güzel bir raslantı,
bunun olasılığı ne kadar azdır
[SU] izin ver bana yeniden özgürce
aşık olma yetisine sahip olayım
bu kaderin renk katması hislerimize
[CH]
bu dürüst bir içten kalp
[SU]inanıyorum ki bu tesadüften kaçınmamız olanaksız
Tıpkı dünyanın dönüşünün durdurulamaması gibi
[CH]bu yüzden kaçırma bu güzel raslantıyı
[SU&CH] ne kadar güzel bir raslantı,ilginç bir düzenleme
bana yeniden aşkın ne olduğunu anlama fırsatı veriyor
ne kadar güzel bir raslantı,
bunun olasılığı ne kadar azdır
izin ver bana yeniden özgürce
aşık olma yetisine sahip olayım
bu kaderin renk katması hislerimize
bu dürüst bir içten kalp
bu kaderin renk katması hislerimize
bu dürüst bir içten kalp

Yorumlar