EXO-M - EXODUS -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: EXODUS(Çince Vers.)
Şarkı: 05. EXODUS (逃脱)
Şarkının Adının Tercümesi: Kaçış (Kaçış)



Pinyi  (Renk Kodlu)


[TAO]Yeah, babe.([LAY]Oh ho) My queen. 
kòng zhì zhe wǒ nǎo hǎi. ([LAY]Oh yeah)
[LAY]Stand up! qǐng bié zǒu nǐ dá àn hái shì No
w
ǒ de xīn bèi dǎ suì bàn kōng
 zhōng shǎn zhe shǎn zhe guāng
[TAO]wéi nǐ zhao le mó sì miàn chǔ 
gē méi chū kǒu. ([XM] méi chū kǒu)
rào yī quān huí yuán dì shòu kùn zài ài de mí gōng
[CH]nǐ de měi tài yào yǎn càn làn 
dào tài yáng dōu kuài kàn bú jiàn
yī shùn jiān méng zhù le w
ǒ de shuāng yǎn
[LAY]lián yǎn qián de liè huǒ dōu
 huì bèi nǐ zhē bì de tóng kǒng
[XM]rán shāo wǒ suǒ yǒu gǎn shòu
[EXO]nǐ xiàng yī chǎng mèng zuì cán rěn de Queen
y
ǐn cáng cì de měi lì ràng wǒ tài zhao mí
Dangerous Dangerous, She’s so dangerous.
shèng kāi de gū dān màn yán zài mèng jìng
w
ǒ yòng lì shé duàn tā lìng yī fāng xiàng táo lí
Exodus Exodus, It’s my Exodus.
[XM]Stand back! wǒ sī hǒu xīn zhōng de Domino
wéi n
ǐ dǎo xià nǐ què lián yī yǎn dōu méi dōu méi zhǎ
[CH]zǎo huí bú liao tóu zuò shen me 
dōu méi yǒu yòng ([XM] méi yǒu yòng)
wǒ chén zhòng de tàn xī quán shēn dōu méi lì qì Girl
[LAY]zài nǎo hǎi nǐ shì Shock nǐ 
de huà huí yīn chōng mǎn wǒ shì jiè
tīng bú jiàn chú le n
ǐ de suǒ yǒu shēng yīn
[TAO]suí tā men zěn me shuō 
quán dōu jìn bú liao wǒ de ěr duǒ
[XM]wǒ zhī xiǎng zhuān xīn xiǎng nǐ
[EXO]nǐ xiàng yī chǎng mèng zuì cán rěn de Queen
y
ǐn cáng cì de měi lì ràng wǒ tài zhao mí
Dangerous Dangerous, She’s so dangerous.
shèng kāi de gū dān màn yán zài mèng jìng
w
ǒ yòng lì shé duàn tā lìng yī fāng xiàng táo lí
Exodus Exodus, It’s my Exodus.
[CH]nǐ de xīn xiàng tòu míng de chéng qiáng
w
ǒ shì wéi yī de qiú fàn xī shēng zì yóu jiāo huàn ài
[XM]wǒ wéi nǐ ér fēng kuáng bú yuàn zài shuō huǎng
[LAY]wéi nǐ ér xīn dòng wéi nǐ xīn tòng
[CH]She’s dangerously hot
[EXO]wǒ zài nǐ huái lǐ shì nuò ruò de King
w
ǒ jiù pāo qì suǒ yǒu wéi le yōng yǒu nǐ ([CH]oh oh)
Dangerous Dangerous, She’s so dangerous. 
([CH] She’s so dangerous yeah)
cóng nǐ de huái lǐ zhǎo táo tuō lù jìng
bēn xiàng chū k
ǒu de guāng yuǎn lí nǐ de tián mì
([CH] oh oh oh oh yeah) Exodus Exodus, It’s my Exodus. 
([TAO] yeah She’s a dangerous girl)
Exodus Exodus


Çince Ver.


Yeah, babe My queen 控制着我脑海
Oh yeah Stand up! 请别走你答案还是 No
我的心被打碎半空中闪着闪着光
为你着了魔四面楚歌没出口
绕一圈回原地受困在爱的迷宫
你的美太耀眼灿烂到太阳都快看不见
一瞬间蒙住了我的双眼
连眼前的烈火都会被你遮蔽的瞳孔
燃烧我所有感受
你像一场梦最残忍的Queen
隐藏刺的美丽让我太着迷
Dangerous Dangerous
She’s so dangerous
盛开的孤单蔓延在梦境
我用力折断它另一方向逃离
Exodus Exodus, It’s my Exodus.
Stand back! 我嘶吼心中的 Domino
为你倒下你却连一眼都没都没眨
早回不了头做什么都没有用
我沉重的叹息全身都没力气 Girl
在脑海你是 Shock 你的话回音充满我世界
听不见除了你的所有声音
随他们怎么说全都进不了我的耳朵
我只想专心想你
你像一场梦最残忍的Queen
隐藏刺的美丽让我太着迷
Dangerous Dangerous
She’s so dangerous
盛开的孤单蔓延在梦境
我用力折断它另一方向逃离
Exodus Exodus, It’s my Exodus.
你的心像透明的城墙
我是唯一的囚犯牺牲自由交换爱
我为你而疯狂不愿再说谎
为你而心动为你心痛
She’s dangerously hot
我在你怀里是懦弱的 King
我就抛弃所有为了拥有你
Dangerous Dangerous
She’s so dangerous
从你的怀里找逃脱路径
奔向出口的光远离你的甜蜜
Exodus Exodus, It’s my Exodus
Exodus Exodus


Türkçe Çevirisi


[TAO]Yeah, bebeğim.([LAY]Oh ho) 
kraliçem sen zihnimi kontrol ediyorsun ([LAY]Oh yeah)
[LAY]ayağa kalk! Lütfen gitme ama cevabın hala hayır
Kalbim parçalara ayrılıyor havada asılıyken parıldıyorlar
[TAO]senin sayende girdim bu çıkışı 
olmayan yere ben. ([XM] çıkışı olmayan)
sonunda ilk yerime geri dönüyorum
 aşk labirentinde tutsak kaldım
[CH]güzelliğin çok kör edici o kadar parlak ki güneş
 bile görünmüyor neredeyse , o anda gözlerimi kapattım
[LAY]önümde parlayan bu ateş bile senin parlaklığınla gölgelenmiş
[XM]tüm duygularımı ateşe veriyor
[EXO]sen rüya gibisin en zalim kraliçe tehlikeli 
güzelliğini saklayarak beni içeride bırakıyosun
Tehlikeli tehlikeli o kız çok tehlikeli
Artan yalnızlığım hayal dünyama yayılıyor
Zorla onu parçalayıp başka yöne kaçıyorum
Kaçış kaçış bu benim kaçışım
[XM]geri dur! Ben bağırıyorum kalbimdeki
domino taşları senin için devriliyorlar
yine de bana doğru bir göz bile kırpmıyorsun
[CH]geri dönüş yok yapabileceğim
 hiçbir şey yok ([XM] hiçbir şey yok)
derince iç çekiyorum bedenimde
daha fazla güç yok güzelim
[LAY]sen zihnimdeki şoksun kelimelerin yankılanıyor
Ve tüm dünyamı dolduruyor senden başka bir şey duyamıyorum
[TAO]onlar ne isterlerse söyleyebilirler
ben bunu dinlemem bile
[XM]ben tamamen sana olan 
özlemime odaklanmış bir haldeyim
[EXO] sen rüya gibisin en zalim kraliçe tehlikeli
 güzelliğini saklayarak beni içeride bırakıyosun
Tehlikeli tehlikeli o kız çok tehlikeli
Artan yalnızlığım hayal dünyama yayılıyor
Zorla onu parçalayıp başka yöne kaçıyorum
Kaçış kaçış bu benim kaçışım
[CH]kalbin berrak kristal bir duvar gibi ben 
o kalenin tek mahkumuyum özgürlüğümü aşk için feda ederek
[XM]senin için delirdim daha fazla yalan söylemek istemiyorum
[LAY]kalbim senin için çırpınıyor senin için acıyor
[CH]o kız çok tehlikeli derecede ateşli
[EXO]senin kollarında ben güçsüz bir kralım
Sadece seni alabilmek için her şeyimi bıraktım ([CH]oh oh)
tehlikeli tehlikeli o kız çok tehlikeli ([CH] o kız çok tehlikeli yeah)
Senin kollarından kaçış yolun arıyorum
Çıkıştaki ışığa doğru koşarak tatlılığından kaçarak
([CH] oh oh oh oh yeah) Kaçış kaçış bu benim kaçışım
([TAO] yeah bu kız tehlikeli birisi) Kaçış kaçış

Yorumlar