EXO - GirlxFriend (Korece)-- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Sing For You (Korece)
Şarkı: 03. GirlxFriend
Şarkının Adının Tercümesi: KızxArkadaş



Romantization (Renk Kodlu)


[D.O]Ooh, yeah, yeah-yeah, oh
[CH]nuneuro neol gieokhae meoriro neol geuryeonae
hangsang nan I’m with you [EXO]you-ooh-ooh-oooh
[CY]Yeah eonjebuteoinga maeil uri
duldo eomneun geureon sai
urin danjjak chingu geurae sokkup chingu
[KAI]hanabuteo yeolkkaji jal aldeon iyu
[CY]billyeojun chaegen ontong nakseoman kkwak
eoje ppan cheyuk bok deungen heurk dojang kwak
[CY&KAI] danbalmeori [CY]bul gateun seonggyeoge tto
[CY&KAI] hwangsogojip [CY]geunde geuraeseo deo
[CY&KAI] johasseonna bwa
[D.O]saenggakhamyeon naegen
yeongwonhal geot gatatdeon
markeun bomnal gati pureudeon sigan
[BH]da johasseo neowa hamkkeyeoseo
teukbyeolhan hakchangsijeol
eodil kkeonaedeun da seonmyeonghan gieok
([CY]Forever on my mind) Yeah
[D.O]nuneuro neol gieokhae ([KAI]Yeah)
meoriro neol geuryeonae and I feel warm
[KAI]neodo nae mam gatdamyeon ([BH]nal nal)
[XM]gieokhaejwo ([KAI]ah yeah)
[SU]i gyeouri jinago ([SH]naega mariya)
[SU]ajik jigeum gatdamyeon malhalge
[SH]sasil na mariya
[CH]neol saranghae you-ooh-ooh-oooh
[BH]hal suman itdamyeon ([XM]jom eosaekhagetjiman)
hal suman itdamyeon ([XM]na mwodeunji dahalge)
hal suman itdamyeon ([XM]neon deo isang naege)
chinguga anin yeojachingu
[CY]naega nega joheun tireul naendae
aniraedo chingu nomdeul nal nollyeodae
[KAI]neon naega johahaneun style anirago
gwaenhan geojitmallo daechung dulleodaego
[SU&CY] kkubeokkkubeok jolmyeonseodo
bamsae nanun tokdo yuchihan jangnandeuldo
[SU]geuraesseotji geuraesseonne
nae yeopen eonjena neoyeosseo
[D.O]deol namjadaun (daun) nayeoseo (oh)
soljikhajiga mothaenna bwa nado nae mameul mollasseo
[LAY]na geuttae mothaetdeon mal
neomu neujji anke hey
[BH]nuneuro neol gieokhae ([SH]Yeah)
meoriro neol geuryeonae and I feel warm
[SH]neodo nae mam gatdamyeon
[XM]gieokhaejwo ([SH]ah yeah)
[CH]i gyeouri jinago ([KAI]naega mariya)
ajik jigeum gatdamyeon malhalge
[KAI]sasil na mariya
[XM]neol saranghae you-ooh-ooh-oooh
[LAY]hal suman itdamyeon ([KAI]jom eosaekhagetjiman)
hal suman itdamyeon ([KAI]na mwodeunji da halge)
hal suman itdamyeon ([KAI]neon deo isang naege)
chinguga anin yeojachingu
[SU]na neoman jotamyeon ([SH]na ijeneun neoege)
na neoman jotamyeon ([SH]ne namjaga dwaebolge)
na neoman jotamyeon ([SH]neo ijeneun naege)
ujeongi anin yeojachingu
[BH]na siganeul dallyeoga
kkok jabeun du soneuro achimeul majihae yeah
[EXO]nuneuro nal gieokhae ([KAI]yeah)
meoriro nal geuryeonae sangsanghae ([BH]I feel warm)
[KAI]ttuieo sseugi eobsi neoui
[XM]namjachingu ([KAI]ah yeah)
[BH]i gyeouri jinago ([CY]yaksokhalge)
dasi myeot hae jinado neul hangsang
([CH]neul hangsang nan)
[SH]jigeumcheoreom nan
[CH]neol saranghae you-ooh-ooh-oooh
[EXO]hal suman itdamyeon ([KAI]jom eosaekhagetjiman)
hal suman itdamyeon ([KAI]na mwodeunji dahalge)
hal suman itdamyeon ([KAI]deo isang naege)
chinguga anin yeojachingu
([D.O]Spend my time with you girl)
na neoman jotamyeon ([SH]na ijeneun neoege)
na neoman jotamyeon ([SH]ne namjaga dwaebolge)
na neoman jotamyeon ([SH]neo ijeneun naege)
[D.O]ujeongi anin yeojachingu



Hangul


Ooh, yeah, yeah-yeah, oh
눈으로널기억해
머리로널그려내
항상난 I’m with you
you-ooh-ooh-oooh
Yeah 언제부터인가매일우리
둘도없는그런사이
우린단짝친구그래소꿉친구
하나부터열까지잘알던이유
빌려준책엔온통낙서만꽉
어제빤체육복등엔흙도장콱
 단발머리
불같은성격에또 [찬/카이] 황소고집
근데그래서더 [찬/카이] 좋았었나봐
생각하면내겐
영원할것같았던
맑은봄날같이푸르던시간
다좋았어너와함께여서
특별한학창시절
어딜꺼내든다선명한기억
(Forever on my mind) Yeah
눈으로널기억해 (Yeah)
머리로널그려내 and I feel warm
너도내맘같다면 (날날)
기억해줘 (ah yeah)
이겨울이지나고 (내가말이야)
아직지금같다면말할게
사실나말이야
널사랑해 you-ooh-ooh-oooh
할수만있다면 (좀어색하겠지만)
할수만있다면 (나뭐든지다할게)
할수만있다면 (넌더이상나에게)
친구가아닌여자친구
내가네가좋은티를낸대
아니래도친구놈들날놀려대
넌내가좋아하는 style 아니라고
괜한거짓말로대충둘러대고
꾸벅꾸벅졸면서도
 밤새나눈톡도
유치한장난들도
그랬었지그랬었네
내옆엔언제나너였어
덜남자다운 (다운) 나여서 (oh)
솔직하지가못했나봐
나도내맘을몰랐어
나그때못했던말
너무늦지않게 hey
눈으로널기억해 (Yeah)
머리로널그려내 and I feel warm
너도내맘같다면
기억해줘 (ah yeah)
이겨울이지나고 (내가말이야)
아직지금같다면말할게
사실나말이야
널사랑해 you-ooh-ooh-oooh
할수만있다면 (좀어색하겠지만)
할수만있다면 (나뭐든지다할게)
할수만있다면 (넌더이상나에게)
친구가아닌여자친구
나너만좋다면 (나이제는너에게)
나너만좋다면 (네남자가돼볼게)
나너만좋다면 (너이제는나에게)
우정이아닌여자친구
나시간을달려가
꼭잡은두손으로아침을맞이해 yeah
눈으로날기억해
머리로날그려내상상해 (I feel warm)
띄어쓰기없이너의
남자친구 (ah yeah)
이겨울이지나고 (약속할게)
다시몇해지나도늘항상
(늘항상난)
지금처럼난
널사랑해 you-ooh-ooh-oooh
할수만있다면 (좀어색하겠지만)
할수만있다면 (나뭐든지다할게)
할수만있다면 (더이상나에게)
친구가아닌여자친구
(Spend my time with you girl)
나너만좋다면 (나이제는너에게)
나너만좋다면 (네남자가돼볼게)
나너만좋다면 (너이제는나에게)
우정이아닌여자친구



Türkçe Çevirisi



[D.O]Ooh, yeah, yeah-yeah, oh
[CH]seni gözlerimle hatırlıyorum zihnimle izini sürüyorum
Her zaman seninleyim [EXO]sen-ooh-ooh-oooh
[CY]Yeah bir noktada iki yerine tek kişi gibi yaşamaya başladık
Hergün birbirimizin en iyi dostuyuz, çocukluk arkadaşlarıyız
[KAI]birbirimizi elimizin tersi gibi tanımamızın tüm nedenleri
[CY]bana verdiğin kitapları dolduran karalamalarım
Dün yıkadığın eşofmanların sırtında onu lekelemiş bir çamur izi
[CY&KAI] kısa kesimli [CY]bir saç, senin ateş gibi kişiliğin
[CY&KAI] inatçılığınla [CY]ama sanıyorum ki bu
[CY&KAI] seni bu kadar seviyor olmamın nedeni
[D.O]bunu düşündüğümde o zamanlar sonsuza dek sürer sanmıştım
Parlak bahar günlerinde henüz ikimizde gençken
[BH]her şeyi seviyordum, seninle geçtikleri için okul günlerim özellerdi
Nereye bakarsam bakayım sen anılarımda çok netsin
([CY]daima zihnimde) Yeah
[D.O]seni gözlerimle hatırlıyorum ([KAI]Yeah)
İzini zihnimle takip ediyorum ve sıcak hissediyorum
[KAI]eğer sen de benimle aynı hissediyorsan ([BH]ben ben)
[XM]lütfen beni hatırla ([KAI]ah yeah)
[SU]bu kış geçtikten sonra ([SH]ben aslında…)
[SU]hala aynı hissedersem sana söyleyeceğim
[SH]gerekten ben… [CH]sana aşığım ben-ooh-ooh-oooh
[BH]eğer yapabilirsem ([XM]bu biraz garip olsa da)
eğer yapabilirsem ([XM]her şeyi yaparım)
eğer yapabilirsem  ([XM]şimdi benim için sen)
sen sadece arkadaşım değilsin kız arkadaşım olacaksın
[CY]hep söyledim benden hoşlandığını çok belli ettiğini
Öyle olmadığını söylesen de arkadaşlarım benimle dalga geçtiler
[KAI]anlamsız yalanları kolayca attım bir tarafa
Senin hiç de tipim olmadığını söyleyerek
[SU&CY] tüm gece sızana dek ayakta kaldık
Mesajlaştık çocukça oyunlar oynadık biz
[SU]biz eskiden… yeah biz eskiden…
Sen her zaman benim yanımdaydın
[D.O]ben yeterince (o zaman) erkek değildim (oh)
Dürüst olamıyorum nasıl hissettiğimi bilmiyordum
[LAY]söyleyemediğim sözleri söyleyeceğim çok geç olmadan hey
[BH]seni gözlerimle hatırlıyorum ([SH]Yeah)
İzini zihnimle sürüyorum ve sıcak hissediyorum
[SH]eğer sen de benimle aynı hissediyorsan
[XM]hatırla lütfen ([SH]ah yeah)
[CH]bu kış geçtikten sonra  ([KAI] ben aslında…)
hala aynı hissedersem sana söyleyeceğim
[KAI] gerekten ben… [XM] sana aşığım ben-ooh-ooh-oooh
[LAY] eğer yapabilirsem ([KAI]bu biraz garip olsa da)
eğer yapabilirsem ([KAI]her şeyi yaparım)
eğer yapabilirsem  ([KAI]şimdi benim için sen)
sen sadece arkadaşım değilsin kız arkadaşım olacaksın
[SU]eğer bu senin için uygunsa ([SH]şimdi senin için)
eğer bu senin için uygunsa ([SH]senin erkeğin olmayı deneyeceğim)
eğer bu senin için uygunsa ([SH]şimdi benim için)
bu sadece dostluk değil kız arkadaşım olacaksın
[BH]ben zamanda koşuyorum
Sabahı ellerin ellerimdeyken karşılayacağım yeah
[EXO] seni gözlerimle hatırlıyorum ([KAI]yeah)
Beni zihninle takip et hayal et  ([BH]sıcak hissediyorum)
[KAI]arada boşluğa gerek olmadan
[XM]erkek arkadaş ([KAI]ah yeah)
[BH]bu kış geldikten sonra ([CY]söz vereceğim)
Kaç tane daha geçecek olursa olsun
([CH]her zaman daima ben) [SH]tıpkı şimdiki gibi
[CH]seni seveceğim sen-ooh-ooh-oooh
[EXO] eğer yapabilirsem ([KAI]bu biraz garip olsa da)
eğer yapabilirsem ([KAI]her şeyi yaparım)
eğer yapabilirsem  ([KAI]şimdi benim için sen)
sen sadece arkadaşım değilsin kız arkadaşım olacaksın
([D.O]zamanımı seninle geçireceğim güzelim)
eğer bu senin için uygunsa ([SH]şimdi senin için)
eğer bu senin için uygunsa ([SH]senin erkeğin olmayı deneyeceğim)
eğer bu senin için uygunsa ([SH]şimdi benim için)
[D.O] bu sadece dostluk değil kız arkadaşım olacaksın

Yorumlar