EXO - Tender Love (Korece) -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Love Me Right (Korece Vers.) (Exodus Repackage)
Şarkı: 02.Tender Love
Şarkının Adının Tercümesi: Narin Aşk



Romanization (Renk Kodlu)


[D.O]indoui anjjogeuro [KAI]deureowa deureowa
[D.O]hoksi dachiji anhge neol kkeureodanggigo
[SU]gati bap meogeul ttaedo [XM]sutgarak jeosgarageul
[SU]naepkin wie ollyeo kkaekkeusi nwajugo 
[BH]jami bujokhan achim([CY]o!)irago haedo
[BH&CY] jogeum iljjik ireona [CY]tiktik [BH]moningkol
[KAI]neol johahage doen sunganbuteo
harudo botongnarinjeok eopseo
[CH]chinhan oppadongsaeng sai gamjeong eopsneun
Cheok joheun dongsaengirago neol sogaehajiman
[D.O]ibane meomuneun mal
neol saranghago isseo I wanna give you
[EXO](Hey!) Tender love Tender love baby
([SH]give it to me) Tender love
Tender love baby (Hey!) Tender love
([CY]seryeondoejin anhjiman)
Tender love baby ([SH]give it to me) Tender love
([CY]nuguboda gipgo tto sinjunghan)
[BH]nae sarangeun gusigiya
[LAY]chinhan chingudeureun imi ([EXO]neo meoya!)
nunchichaendeushae [EXO]gobaekgobaekgobaekhae
[XM]aswipge neol bonaego
namyeon gibuneun waenji
 [EXO]oeoeoea
[SU]chinhan oppadongsaeng sai gamjeong eopsneun
Cheok chakhan dongsaengirago neol sogaehajiman
[CH]ibane meomuneun mal
neol saranghago isseo I wanna give you
[EXO](Hey!) Tender love Tender love baby
([CY]give it to me) Tender love
Tender love baby (Hey!) Tender love
([SH]seryeondoejin anhjiman)
Tender love baby ([CY]give it to me) Tender love
(SH]nuguboda gipgo tto sinjunghan)
[KAI]nae sarangeun gusigiya
[CY]nunsseop kkeuteul araero ttuk tteoreotteurigo
 mareul heulline ([EXO]oppaoppa)
geureol ttaemyeon simjang soriga
bakkeuro keuge ulline (kungkwangkungkwang)

[SH]eolgureun hwakkeunhwakkeun gwieseon buri nane
geureodagado myeot sigan jinamyeon
mentareun dasi yuriga dwae
[EXO](Hey!) Tender love Tender love baby
([CY]give it to me) Tender love
Tender love baby (Hey!) Tender love
([XM]seryeondoejin anhjiman)
Tender love baby ([CY]give it to me) Tender love
([KAI]nuguboda gipgo tto sinjunghan)
[BH]nae sarangeun gusigiya


Hangul


인도의안쪽으로 들어와들어와
혹시다치지않게널끌어당기고
같이밥먹을때도 숟가락젓가락을
냅킨위에올려깨끗이놔주고 
잠이부족한아침(오!)이라고해도
[백현/찬열] 조금일찍일어나 틱틱 모닝콜
널좋아하게된순간부터
하루도보통날인적없어
친한오빠동생사이감정없는척
좋은동생이라고널소개하지만
입안에머무는말
널사랑하고있어 I wanna give you
(Hey!) Tender love
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
Tender love baby
(Hey!) Tender love (세련되진않지만)
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
(누구보다깊고또신중한)
내사랑은구식이야
친한친구들은이미 (너머야!)
눈치챈듯해고백고백고백해
아쉽게널보내고
나면기분은왠지오에오에오에아
친한오빠동생사이감정없는척
착한동생이라고널소개하지만
입안에머무는말
널사랑하고있어 I wanna give you
(Hey!) Tender love
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
Tender love baby
(Hey!) Tender love (세련되진않지만)
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
(누구보다깊고또신중한)
내사랑은구식이야
눈썹끝을아래로뚝떨어뜨리고말을흘리네
(오빠오빠)
그럴때면심장소리가
밖으로크게울리네 (쿵쾅쿵쾅)
얼굴은화끈화끈귀에선불이나네
그러다가도몇시간지나면
멘탈은다시유리가돼
(Hey!) Tender love
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
Tender love baby
(Hey!) Tender love (세련되진않지만)
Tender love baby (Give it to me)
Tender love
(누구보다깊고또신중한)
내사랑은구식이야



Türkçe Çevirisi


[D.O]kaldırımın iç tarafına [KAI]gel buraya gel buraya
[D.O]seni bu tarafa çekeceğim böylece zarar görmeyeceksin
[SU]birlikte yediğimiz zamanlarda
 [XM]kaşığını ve yemek çubuklarını
[SU]düzgünce yerleştiriyorum peçeteye 
[BH]sabah uykumu ([CY]o!) alamadığım zaman
[BH&CY] bile erken kalkıp sana bir [CY]tik tik
[BH]uyandırma telefonu ederim
[KAI]seni sevmeye başladığım andan beri
tek bir günüm bile sıradan olmadı
[CH]biz yakın arkadaşlarız hislerimiz yokmuş gibi
 davranıyoruz seni çok iyi bir arkadaşım olarak tanıştırıyorum
[D.O]ama dilimizn ucunda bekleyen kelimeler var
Ben sana aşığım sana bunu verebilmeyi istiyorum
[EXO](Hey!) narin aşk, narin aşk bebeğim  
([SH]onu ver bana) narin aşk
narin aşk bebeğim (Hey!) narin aşk
 
([CY]bu tarihe dek olmadığı için)
narin aşk bebeğim ([SH] onu ver bana) narin aşk
([CY]ama bu herkesten daha derin ve gerçek)
[BH]benim aşkım çok eski moda
[LAY]yakın arkadaşlarm çoktan ([EXO]senin neyin var!)
fark etti bana hislerini [EXO]itiraf et itiraf et itiraf et diyorlar
[XM]sana hoşça kal dediğimde bir nedenden
dolayı garip hissediyorum[EXO]oeoeoea
[SU] biz yakın arkadaşlarız hislerimiz yokmuş gibi 
davranıyoruz seni çok iyi bir arkadaşım olarak tanıştırıyorum
[CH]ama dilimin ucunda bekleyen kelimeler var
Ben sana aşığım sana bunu verebilmeyi istiyorum
[EXO](Hey!) narin aşk, narin aşk bebeğim
([CY] onu ver bana) narin aşk
narin aşk bebeğim (Hey!) narin aşk
([SH] bu tarihe dek olmadığı için)
narin aşk bebeğim ([CY] onu ver bana) narin aşk
(SH] ama bu herkesten daha derin ve gerçek)
[KAI] benim aşkım çok eski moda
[CY]kaşların çatılıyor şu sözleri söylediğinde
([EXO]oppaoppa) bunu her yaptığında kalp atışlarım
seslice yükseliyor (küt küt küt küt)
[SH]yüzüm ısınıyor kulaklarımdan duman çıkıyor
ama sonra birkaç saat sonra ruh halim cam gibi oluveriyor
[EXO](Hey!) narin aşk, narin aşk bebeğim
([CY] onu ver bana) narin aşk
narin aşk bebeğim (Hey!) narin aşk
([XM] ] bu tarihe dek olmadığı için)
narin aşk bebeğim ([CY] onu ver bana) narin aşk
([KAI] ama bu herkesten daha derin ve gerçek)
[BH] benim aşkım çok eski moda

Yorumlar