EXO - Unfair (Çince) -- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Sing For You (Çince)
Şarkı: 01. 偏心 (Unfair)
Şarkının Adının Tercümesi: İlginç (Haksızlık)



Pinyi (Renk Kodlu)


[LAY]Jiù zài háo wú yùjǐng de shíhòu
([CY]Girl don’t you know)
nǐ zhèyàng chuǎng jìn wǒ de shíkōng
[XM]chúchuāng biān de zuòwèi wǒ kāishǐ děng nǐ
chūxiàn baby yībēi kāfēi yě huì zuì oh táozuì
[CY]cónglái méiyǒu xiǎngguò píngcháng lěngjìng de wǒ
zěnme jiàn dào nǐ jiù shīkòng
[KAI]péngyǒu dōu xiào wǒ but zhǐyào nǐ kàn
dǒng wǒ zhè yīqiè bù suàn shénme
[EXO]shén a tài piānxīn
[CH]chuàngzào wánměi de nǐ ([KAI]jiùshì nǐ)
nǐ de yǎn nǐ de chún ràng wǒ juànliàn
wǒ duō xīwàng kěyǐ bàdào yīdiǎn
[EXO]shén a tài piānxīn
[D.O]ràng nǐ tàiguò měilì
Oh bié zài duǒbì zài yóuyù qǐng xiāngxìn
([KAI]bié kàngjù)
[BH]jiù xiàng yúgāng qián de māo
yīzhí tiǎodòu shuí de xīn
([LAY]Don’t you see)
wǒ xiǎng nǐ zǒng gāi fāxiàn wǒ de qíngxù
[SU]jiù bié zài xìjù bān zhuōnòng wǒ
bié tài cánrěn dì duì wǒ
[CH]I gotta gotta slow down
([KAI]Baby baby baby) baby oh
[SH]shì wǒ yǒudiǎn chōngdòng shì wǒ yǒudiǎn xīnjí
bùzhī yào zěnme miàn duì nǐ
[CY]qǐng nǐ kànzhe wǒ bié ràng tāmen jìxù
xiào wǒ But you make me say this
[EXO]shén a tài piānxīn
[LAY]chuàngzào wánměi de nǐ ([SH]jiùshì nǐ)
nǐ de yǎn nǐ de chún ràng wǒ juànliàn
wǒ duō xīwàng kěyǐ bàdào yīdiǎn
[EXO]shén a tài piānxīn
[BH]ràng nǐ tàiguò měilì
Oh bié zài duǒbì zài yóuyù qǐng xiāngxìn
([SH]bié kàngjù)
[SU]wǒ wúfǎ shuōmíng yuányīn bèi nǐ xīyǐn
miàn duì nǐ xīntiào jiù huì jiākuài mòmíng
[D.O]chāoyuèle guāngsù qiánjìn
bùpà yòng guāngle xìngyùn
[CH]wǒ de mìngyùn zhǐyǒu nǐ néng kāiqǐ
[LAY]suǒyǐ nǐ xiǎng bùxiǎng wǒ
wǒ měitiān zhǐ xiǎng nǐ
[EXO]I know it’s unfair
[BH]jiùshì wèi nǐ zhuān yī ([KAI]tài chīxīn)
nǐ de yǎn nǐ de chún ràng wǒ juànliàn
wǒ xiǎng shè dìng shǔyú nǐ de quánxiàn
[EXO]I know it’s unfair
[XM]zhǐ bèi nǐ zhǎngkòng
wǒ xiànzài hěn wéixiǎn hěn wéixiǎn xiǎoxīn diǎn
([CY]I’m telling)
[EXO]Girl girl be my love
[SU]měitiān gēn nǐ hē bēi kāfēi ([D.O]my baby yeah)
[EXO]Girl girl be my love
[BH]měi wǎn liáo dào péi nǐ rùshuì ([D.O]babe)
[EXO]Girl girl be my love
[KAI]dào shíhòu gāi wèi wǒ ér zuì
[D.O]Oh baby falling let’s fall in love
([CY]bié kàngjù)



Çince Ver.



就在毫无预警的时候
Girl don’t you know
你这样闯进我的时空
橱窗边的座位我开始等你出现 baby
一杯咖啡也会醉 oh 陶醉
从来没有想过平常冷静的我
怎么见到你就失控
朋友都笑我 but 只要你看懂我
这一切不算什么
神啊太偏心
创造完美的你就是你
你的眼你的唇让我眷恋
我多希望可以霸道一点
神啊太偏心
让你太过美丽
Oh 别再躲避再犹豫请相信
别抗拒
就像鱼缸前的猫
一直挑逗谁的心
Don’t you see
我想你总该发现我的情绪
就别再戏剧般捉弄我
别太残忍地对我
I gotta gotta slow down
Baby baby baby baby oh
是我有点冲动是我有点心急
不知要怎么面对你
请你看着我别让他们继续笑我
But you make me say this
神啊太偏心
创造完美的你就是你
你的眼你的唇让我眷恋
我多希望可以霸道一点
神啊太偏心
让你太过美丽
Oh 别再躲避再犹豫请相信
别抗拒
我无法说明原因被你吸引
面对你心跳就会加快莫名
超越了光速前进
不怕用光了幸运
我的命运只有你能开启
所以你想不想我
我每天只想你
I know it’s unfair
就是为你专一太痴心
你的眼你的唇让我眷恋
我想设定属于你的权限
I know it’s unfair
只被你掌控
我现在很危险很危险小心点
I’m telling
Girl girl be my love
每天跟你喝杯咖啡 my baby yeah
Girl girl be my love
每晚聊到陪你入睡 babe
Girl girl be my love
到时候该为我而醉
Oh baby falling let’s fall in love
别抗拒



Türkçe Çevirisi


[LAY]o zamanlar tamamen uyarı olmaksızın
([CY]güzelim biliyor musun)
Sen geliverdin benim zaman ve mekanıma
[XM]camın kenarındaki yerde senin belirmeni beklemye başladım
Bebeğim bir kahve bile seni sarhoş edebilir oh sarhoş
[CY]asla bunu düşünmemiştim genellikle sakin olan ben
Seni görünce nasıl böyle kontrolümü kaybediveriyorum
[KAI]arkadaşlarım bana gülüyorlar ama sen beni
anladığın sürece tüm bunlar hiçbir şey ifade etmiyorlar
[EXO]tanrı çok taraflı
[CH]mükemmel olan seni yaratarak ([KAI]bu sensin)
Gözlerin dudakların özlem duymama neden oluyorlar
Gerçekten diliyorum biraz daha atılgan olabilmeyi
[EXO] tanrı çok taraflı
[D.O]senin bu kadar çok güzel olmana izin vererek
Oh saklanma artık tereddütlerime inan lütfen ([KAI]direnme)
[BH]tıpkı bir akvaryumun önündeki kedi gibi
Her zaman kimin kalbini rahatsız ediyor
([LAY]görmüyor musun?)
Sonunda ruh halimi fark etmeni istiyorum
[SU]daha fazla eğlenip utandırma beni
Bana karşı çok acımasız olma
[CH]gerçekten gerçekten ağırdan almalıyım
([KAI]bebeğim bebeğim bebeğim) bebeğim oh
[SH]biraz dikkatsiz olan benim biraz sabırsız
Seninle nasıl yüzleşirim emin olamayan
[CY]lütfen bak bana anıların bana gülmeye devam etmesine
İzin verme ama bana bunu söyletiyorsun
[EXO] tanrı çok taraflı
[LAY] mükemmel olan seni yaratarak ([SH] bu sensin)
Gözlerin dudakların özlem duymama neden oluyorlar
Gerçekten diliyorum biraz daha atılgan olabilmeyi
[EXO] tanrı çok taraflı
[BH] senin bu kadar çok güzel olmana izin vererek
Oh saklanma artık tereddütlerime inan lütfen ([SH] direnme)
[SU]senden etkileniyor olmamın nedenini açıklayamıyorum
Seni rahatlatarak kalp atışlarım inanılmaz hızlanıyorlar
[D.O]ışık hızını aşarak tüm şansımı kullanmaktan korkuyorum
[CH]kaderim sadece senin sayende başlayabiliyor
[LAY]böylece beni özlüyor musun?
Ben sadace hergün seni düşünüp duruyorum
[EXO]biliyorum bu haksızlık
[BH]sadece sana bağımlıyım ben ([KAI]çok aklı çelinmiş)
Gözlerin dudakların özlem duymama neden oluyorlar
Sana ait sınırları koymak istiyorum sana ait sınırları
[EXO] biliyorum bu haksızlık
[XM]sadece senin kontrol etmene izin vererek
Şu anda çok tehlikelisin gerçekten tehlikeli dikkatli ol
([CY]anlatıyorum) [EXO]güzelim güzelim aşkım ol
[SU]hergün seninle bir fincan kahve içebilirim ([D.O]bebeğim yeah)
[EXO] güzelim güzelim aşkım ol
[BH]hergün sana eşlik edip sohbet ederim
sen uyuyana dek ([D.O]bebeğm)
[EXO] güzelim güzelim aşkım ol
[KAI]bu zamanda sarhoş olan benim
[D.O]Oh bebeğim hadi birbirimize aşık olalım ([CY]karşı koyma)

Yorumlar