EXO - Unfair (Korece)-- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Sing For You (Korece)
Şarkı: 01. 불공평해 (Unfair)
Şarkının Adının Tercümesi: İnsafsızca (Haksızlık)



Romantization (Renk Kodlu)


[D.O]geureohge nal bogo useumyeon
([LAY]Girl, don’t you know?)
amureohji anhgineun himdeureo
[XM]da masin keopido beolsseo myeot janjjaeinde Baby
monronghan iyuneun mwoni oh mwoni
[CY]ama chinguga bwatdamyeon yukhaesseul geol
ireon moseupgwa maldeuri
[KAI]natganjireowo but ne apeman seomyeon
eonje geuraetnyaneun deusi
[EXO]neon bulgongpyeonghae
[CH]igijeogin geoni? ([KAI]geumanhae)
neoui nun neoui ko neoui ibeun
bwado bwado gyesok yeppeul geoni
[EXO]neon bulgongpyeonghae
[D.O]geogikkajiman hae
oh neon wiheomhae wiheomhae
cheoncheonhi ([KAI]eommaya)
[BH]hoksi algo itdamyeon
jangnanchijin marajwo ([LAY]Don’t you see?)
jeomjeom deo nege hemaeineun naege
[SU]deureotdaga nwatdaga haneun geon
neomu gahokhadago
[CH]I gotta gotta slow down
([CY]Baby baby baby) baby oh
[SH]ama chinguramyeon naega yukhaesseul geol
ireon moseupgwa maeumdeuri
[CY]neomu geuphadan geol nado jal algo itji
But you make me say this
[EXO]neon bulgongpyeonghae
[SU]igijeogin geoni? ([SH]geumanhae)
neoui nun neoui ko neoui ibeun
bwado bwado gyesok yeppeul geoni
[EXO]neon bulgongpyeonghae
[BH]geogikkajiman hae
oh neon wiheomhae wiheomhae
cheoncheonhi ([SH]eommaya)
[SU]naega wae ireoneunji doemureobwado
hwaksilhan iyu daesin tteollimdeuri
[LAY]malhaejuneun geot gata
ttan geon jungyochi anha
[CH]geusae dasi nege jeonhwareul geone
[XM]jinjja isanghan geo aneunde
amu mal haji malgo deureobwa
[EXO]I know it’s unfair
[BH]igijeogin geoni? ([CY]eotteoni)
neoui nun neoui ko neoui ibeul
naman bogo sipeo yuksim gatni
([CH]bogo sipeo baby)
[EXO]I know it’s unfair
[XM]ttak jalla malhae
deoneun na wiheom hae
wiheom hae cheoncheonhi
([BH]wiheomhae heomhae baby)
([CY]I’m telling)
[EXO]Girl, girl, be my love
[LAY]urin maeil keopireul masyeotgo
([D.O]My baby yeah)
[EXO]Girl, girl, be my love
[BH]bammada gin tonghwado haesseo ([D.O]Babe)
[EXO]Girl, girl, be my love
[KAI]ja, neomeool ttae do dwaesseuni
[D.O]Oh baby falling let’s fall in love
([CY]eommaya)



Hangul


그렇게날보고웃으면
(Girl, don’t you know?)
아무렇지않기는힘들어
다마신커피도벌써몇잔째인데 Baby
몽롱한이유는뭐니 oh 뭐니
아마친구가봤다면욕했을걸
이런모습과말들이
낯간지러워 but 네앞에만서면
언제그랬냐는듯이
넌불공평해
이기적인거니? (그만해)
너의눈너의코너의입은
봐도봐도계속예쁠거니
넌불공평해
거기까지만해
oh넌위험해위험해
천천히 (엄마야)
혹시알고있다면
장난치진말아줘 (Don’t you see?)
점점더네게헤매이는내게
들었다가놨다가하는건
너무가혹하다고
I gotta gotta slow down
(Baby baby baby) baby oh
아마친구라면내가욕했을걸
이런모습과마음들이
너무급하단걸나도잘알고있지
But you make me say this
넌불공평해
이기적인거니? (그만해)
너의눈너의코너의입은
봐도봐도계속예쁠거니
넌불공평해
거기까지만해
oh넌위험해위험해
천천히 (엄마야)
내가왜이러는지되물어봐도
확실한이유대신떨림들이
말해주는것같아
딴건중요치않아
그새다시네게전화를거네
진짜이상한거아는데
아무말하지말고들어봐
I know it’s unfair
이기적인거니? (어떠니)
너의눈너의코너의입을
나만보고싶어욕심같니
(보고싶어 baby)
I know it’s unfair
딱잘라말해
더는나위험해
위험해천천히
(위험해험해 baby)
(I’m telling)
Girl, girl, be my love
우린매일커피를마셨고
(My baby yeah)
Girl, girl, be my love
밤마다긴통화도했어 (Babe)
Girl, girl, be my love
자, 넘어올때도됐으니
Oh baby falling let’s fall in love
(엄마야)



Türkçe Çevirisi


[D.O]Eğer bana böyle gülümsersen
([LAY]güzelim, bilmiyor musun?)
Benim için bir şey hissetmemek çok zor
[XM]çoktan birkaç fincan kahve içtim bebeğim
Ama neden hala rüya görüyor gibiyim?
[CY]Eğer arkadaşlarım beni görürlerse bana hakaret ederlerdi
Böyle olmaya, konuşmaya alışık değilim ben
[KAI]ama senin önünde öyle bir haldeyim ki
Hiç böyle olmamıştım ben önceden
[EXO]çok acımasızsın
[CH]bencilce mi davranıyorsun? ([KAI]kes bunu)
Gözlerin burnun dudakların ne kadar korkarsam
Korkayım hep güzel mi olacaklar?
[EXO]çok acımasızsın
[D.O]sadece dur orada sen tehlikelisin
Tehlikeli biraz ağırdan al ([KAI]oh tanrım)
[BH]eğer çoktan biliyorsan lütfen
Dalga geçip durmayı bırak ([LAY]göremiyor musun?)
Gittikçe daha ve daha fazla sana bağlanıyorum
[SU]ama eğer benimle oyunlar
oynarsan bu çok zalimce olur
[CH]ben gerçekten gerçekten ağırdan almalıyım
([CY]bebeğim bebeğim bebeğim) bebeğim oh
[SH] Eğer arkadaşlarım beni görürlerse bana hakaret ederlerdi
Böyle olduğumu, konuştuğumu görselerdi eğer
[CY]biliyorum bu çok hızlı gelişti
Ama bana bunu sen söyletiyorsun
[EXO]çok acımasızsın
[SU] bencilce mi davranıyorsun? ([SH] kes bunu)
Gözlerin burnun dudakların ne kadar korkarsam
Korkayım hep güzel mi olacaklar?
[EXO] çok acımasızsın
[BH] sadece dur orada sen tehlikelisin
Tehlikeli biraz ağırdan al  ([SH] oh tanrım)
[SU] kendime neden böyleyim diye soruyorum
Ama net bir cevap almak yerine
[LAY]titreyen hislerim söylüyorlar bana
Başka hiçbir şeyin önemli olmadığını
[CH]ben çoktan yeniden sana seslenmeye başladım bile
[XM]biliyorum bu çok garip ama
bir şey söylemeden sadece dinle
[EXO]biliyorum bu haksızlık
[BH] bencilce mi davranıyorsun? ([CY]kes bunu)
Gözlerin burnun dudakların sana
bakan tek kişi ben olmak istiyorum
([CH]seni özledim bebeğim)
[EXO] biliyorum bu haksızlık
[XM]sana dosdoğru söyleyeceğim
Biraz daha ve bu tehlikeli olacak tehlikeli ağırdan al
([BH]tehlikeli tehlikeli bebeğim) ([CY]anlatıyorum)
[EXO]güzelim güzelim aşkım ol
[LAY]hergün beraber kahve içelim
([D.O]bebeğim yeah)
[EXO] güzelim güzelim aşkım ol
[BH]her gece telefonda konuşuyoruz ([D.O]Bebeğim)
[EXO] güzelim güzelim aşkım ol
[KAI]artık bana gelmenin zamanı
[D.O]Oh bebeğim aşık, hadi aşık olalım ([CY]oh tanrım)

Yorumlar