NCT 127- 0 Mile -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Cherry Bomb
Şarkı: 03.0 Mile
         Şarkının Adının Tercümesi: 0 Mil


Romanization (Renk Kodlu)


[TY&DY] neowa nan zero mile
G
irl you’re just mine mine
neowa nan zero mile
([JN]Girl you don’t mind,
You don’t mind at all)
[JH]I feel the beat up all night
jigeum urin machi geojitmal gata

[YT]We don’t speak that’s all right
modeun geol da neukkil suga itjana
[MARK]yojeum nega deutneun
eumageul ttara nan georeumgeorireul
matchwo ga ([JN]oh yeah)
[DY]hamkke hal surok nan
sutjaro jeonghae noeun
georigameul deo jophyeo ga

[WW]jigeum dallyeogalge yeah
[TY&NCT127] son kkeut hanarodo
neowa na hanadoeneun geol neukkyeo
y
eongyeolgor([JN]alright, [MARK]yeah) dure bimil
[JH&NCT127] son kkeut hanarodo
nan jigu bandaepyeon neoege kkeullyeo
d
eo gakkai (ah yeah, [MARK]yeah) jophyeo uri geori
[WW&NCT127] neowa nan zero mile
Girl you’re just mine mine
[YT&NCT127] neowa nan zero mile
Just like mine mine
[HC]balsorimaneurodo
eotteon gibuninji al su isseo da

[DY]sumgimeobshi teoreonwa hangsang ne
yaegireul deutgo shipeo nan ah yeah
[TY]maeil nega chatneun
kapereul seuchyeo nan
neowa chwihyangeul matchwo ga

[Tİ]ne sajin sok lattee
kkok eoullil man han
keob keigeue ip matchwo nan

[JN]neomu dalkomhae neon
[YT&NCT127] son kkeut hanarodo
neowa na hanadoeneun geol neukkyeo
y
eongyeolgor([JN]alright, [MARK]yeah) dure bimil
[HC&NCT127] son kkeut hanarodo
nan jigu bandaepyeon neoege kkeullyeo
d
eo gakkai (ah yeah) jophyeo uri geori
[MARK]eonjedeun eonjena nawa gachi hae
haneul byeol shigan nal geurigo gateun hae
araeseo neowa naye saideureul da jophyeo
shimjangdo ttokgachi ttwineungeol neukkyeo
[TY]Figure it, figure and figure, figure it out
neol bogiman haneungeon igeon myeongbaekhan crime
haru haru dulmane bimireul mandeureoga
neol aragago shipeo
Just seconds apart (just seconds apart)
[JH&NCT127] Touch and figure it out
t
tokgateun hwamyeon sogeul beoseo na
t
tak ne ape ([JN]alright[MARK]yeah) ne nun ape
[YT&NCT127] Touch and figure it out
m
odeun geol ttwieo neomeun geu sungan
p
yeolchyeojineun (ah yeah) uriye iyagi
[Tİ&NCT127] son kkeut hanarodo
neowa na hanadoeneun geol neukkyeo
yeongyeolgori ([JN]alright, [MARK]yeah) dure bimil
[MARK&NCT127] son kkeut hanarodo
nan jigu bandaepyeon neoege kkeullyeo
d
eo gakkai (ah yeah)  jophyeo uri geori
[WW&NCT127] neowa nan zero mile
Girl you’re just mine mine
[JH&NCT127] neowa nan zero mile
Just like mine mine


Hangul


 너와 난 zero mile
 Girl you’re just mine mine
 너와 난 zero mile
(Girl you don’t mind,
You don’t mind at all)
I feel the beat up all night
지금 우린 마치 거짓말 같아
We don’t speak that’s all right
모든 걸 다 느낄 수가 있잖아
요즘 네가 듣는
음악을 따라
난 걸음걸이를 맞춰 가 (oh yeah)
함께 할 수록 난
숫자로 정해 놓은
거리감을 더 좁혀 가
지금 달려갈게 yeah
손 끝 하나로도
 너와 나 하나되는 걸 느껴
 연결고리 (alright, yeah)
 둘의 비밀
 손 끝 하나로도
 난 지구 반대편 너에게 끌려
 더 가까이 (ah yeah, yeah)
 좁혀 우리 거리
 너와 난 zero mile
Girl you’re just mine mine
너와 난 zero mile
 Just like mine mine
발소리만으로도
어떤 기분인지 알 수 있어 다
숨김없이 털어놔
항상 네 얘기를 듣고 싶어 난 ah yeah
매일 네가 찾는
카페를 스쳐 난
너와 취향을 맞춰 가
네 사진 속 latte에
꼭 어울릴 만 한
컵 케이크에 입 맞춰 난
너무 달콤해 넌
손 끝 하나로도
 너와 나 하나되는 걸 느껴
 연결고리 (alright, yeah)
 둘의 비밀
손 끝 하나로도
난 지구 반대편 너에게 끌려
더 가까이 (ah yeah)
 좁혀 우리 거리
언제든 언제나 나와 같이 해
하늘 별 시간 날 그리고 같은 해
아래서 너와 나의 사이들을 다 좁혀
심장도 똑같이 뛰는걸 느껴
Figure it, figure and figure, figure it out
널 보기만 하는건 이건 명백한 crime
하루 하루 둘만의 비밀을 만들어가
널 알아가고 싶어
Just seconds apart (just seconds apart)
Touch and figure it out
 똑같은 화면 속을 벗어 나
딱 네 앞에 (alright, yeah)
 네 눈 앞에
Touch and figure it out
모든 걸 뛰어 넘은 그 순간
펼쳐지는 (ah yeah)
우리의 이야기
손 끝 하나로도
너와 나 하나되는 걸 느껴
 연결고리 (alright, yeah)
둘의 비밀
손 끝 하나로도
 난 지구 반대편 너에게 끌려
 더 가까이 (ah yeah)
 좁혀 우리 거리
너와 난 zero mile
Girl you’re just mine mine
 너와 난 zero mile
Just like mine mine


Türkçe Tercümesi


[TY&DY] senin ve benim aramda sıfır mil
Güzelim sen sadece benimsin benim
senin ve benim aramda sıfır mil
([JN]güzelim bunu umursamıyorsun,
bunu hiç ama hiç umursamıyorsun)
[JH]tüm gece boyu ritmi hissediyorum
şimdi biz bir yalan gibiyiz

[YT]bunu konuşmuyoruz bu doğru
biz her şeyi hissedebiliriz
[MARK]ben müziği takip ediyorum senin
son zamanlarda dinlemekte olduğun ([JN]oh yeah)
[DY]aramızdaki uzaklık sadece bir sayı
bu mesafeyi kısaltmak sadece biraz zaman bakar
[WW]şimdi sana doğru geliyorum yeah
[TY&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve biz sadece bir oluyoruz aramızdaki bağ 
([JN]tamam, [MARK]yeah) bizim sırrımız
[JH&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve sana olan hislerim dünyanın öteki yanından
yakınlaşıyor (ah yeah, [MARK]yeah) mesafemiz azalıyor
[WW&NCT127] senin ve benim aramda sıfır mil
Güzelim sen sadece benimsin benim
[YT&NCT127] senin ve benim aramda sıfır mil
sen sadece böyle benimsin benim
[HC]sadece senin adımlarından
Ne hissettiğini anlayabilirim ben
[DY]dürüst olmak gerekirse ben her zaman
Senin hikayelerini dinlemek istiyorum ah yeah
[TY]senin her gün gittiğin kafeye uğradım
ve senin zevklerine alışmaya çabaladım

[Tİ]resmindeki o latteye tam olarak uyacak
Harika bir cupcake aldım ve ona bir öpücük verdim
[JN]sen çok tatlısın
[YT&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve biz sadece bir oluyoruz aramızdaki bağ 
([JN]tamam, [MARK]yeah) bizim sırrımız
[HC&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve sana olan hislerim dünyanın öteki yanından
yakınlaşıyor (ah yeah) mesafemiz azalıyor
[MARK]hadi, yeah, her zaman benimle birlikte
gökyüzü, yıldızlar ve günün tüm saatleri
aynı güneşin altında her an birbirimize yaklaşıyoruz
kalplerimiz aynı ritmle çarpıyorlar
[TY]anla, anla bunu, anla anla bunu artık
hiçbir şey yapmadan sadece sana bakarsam bu  bir suç olur
günden güne sırlara sahip olarak seni tanımak istiyorum
sadece saniyeler var aramızda (sadece saniyeler var aramızda)
[JH&NCT127] dokun ve ne olduğunu anla
Aynı yerden dışarıya çık ben tam önündeyim
([JN]tamam[MARK]yeah) gözlerinin önünde
[YT&NCT127] dokun ve ne olduğunu anla
Her şeyi geçtiğimiz o anda
bizim  (ah yeah) hikayemiz başlıyor
[Tİ&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve biz sadece bir oluyoruz aramızdaki bağ
([JN]tamam, [MARK]yeah) bizim sırrımız
[MARK&NCT127] parmak uçlarımız birbirine değiyor
ve sana olan hislerim dünyanın öteki yanından
yakınlaşıyor (ah yeah) mesafemiz azalıyor
[WW&NCT127] senin ve benim aramda sıfır mil
Güzelim sen sadece benimsin benim
[JH&NCT127] senin ve benim aramda sıfır mil
sen sadece böyle benimsin benim

Yorumlar