Luhan(EXO) - Let Me Stay By Your Side (See You Tomorrow OST) - Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: See You Tomorrow OST
Şarkı: Let Me Stay By Your Side (让我留在你身边)
Şarkının Adının Tercümesi: İzin Ver Yanında Kalayım (İzin Ver Yanında Kalayım)


Pinyi (Renk Kodlu)


[LU]wǒ cóng lái bù shuō huà
yīn wèi wǒ hài pà
méi yǒu rén huí dá
wǒ cóng lái bù zhēng zhá
yīn wèi wǒ zhī dào
zhè shì jiè tài dà
tài duō shí jiān làng fèi
tài duō shì yāo miàn duì
tài duō yǐ wú suǒ wèi
tài duō nán biàn zhēn wěi
tài duō fēn rǎo shì fēi
zài nǐ shēn biān shì shéi
zuì miǎo xiǎo de wǒ
yǒu dà dà de mèng
shí jiān xiàng qián zǒu
yī dìng zhǐ yǒu lù kǒu méi yǒu jìn tóu
fēn fēn rǎo rǎo zhè ge shì jiè
suǒ yǒu de liǎo jiě
zhǐ yào  ràng wǒ liú zài nǐ shēn biān
zuì miǎo xiǎo de wǒ
yǒu dà dà de mèng
wǒ yuàn yì ān jìng de huó zài
měi gè yǒu nǐ de jiǎo luò
rú guǒ shēng huó hái yǒu shén me
huì ràng nǐ nán guò
biè pà  ràng wǒ liú zài nǐ shēn biān
dū péi nǐ dù guò
zuì miǎo xiǎo de wǒ
yǒu dà dà de mèng
wǒ yuàn yì ān jìng de huó zài
měi gè yǒu nǐ de jiǎo luò
rú guǒ shēng huó hái yǒu shén me
huì ràng nǐ nán guò
biè pà  ràng wǒ liú zài nǐ shēn biān
dū péi nǐ dù guò



Çince Vers.


我从来不说话
因为我害怕
没有人回答
我从来不挣扎
因为我知道
这世界太大
太多时间浪费
太多事要面对
太多已无所谓
太多难辨真伪
太多纷扰是非
在你身边是谁
最渺小的我
有大大的梦
时间向前走
一定只有路口没有尽头
纷纷扰扰这个世界
所有的了解
只要 让我留在你身边
最渺小的我
有大大的梦
我愿意安静的活在
每个有你的角落
如果生活还有什么
会让你难过
别怕 让我留在你身边
都陪你渡过
最渺小的我
有大大的梦
我愿意安静的活在
每个有你的角落
如果生活还有什么
会让你难过
别怕 让我留在你身边
都陪你渡过


Türkçe Çevirisi


[LU]ben hiç konuşmadım
Çünkü kimsenin cevap
vermemesinden korkuyordum
hiç zorluk çekmedim
çünkü biliyorum bu dünya çok büyük
çok fazla zaman boşa harcandı
uğraşacak çok fazla şey vardı
çok fazla farklılık
gerçekleri ayırt etmek için
çok fazla güçlük vardı
çok fazla bela ve karmaşa
senin yanındaki kim?
En küçük olan ben
Kocaman bir hayale sahip olan
Zaman ilerledikçe
Orada biz sadece karşılaşacağız
yolun sonunda değil
bu dünyada sorunlara neden olarak
tüm o yanlış anlamalarla
sadece izin ver bana yanında kalayım
En küçük olan ben
Kocaman bir hayale sahip olan
Sessizce yaşamaya razıyım
Senin olduğun her bir köşede
Eğer hayata dair bir şey varsa
Hala senin yanında kalmamı sağlayacak
Korkma izin ver yanında kalayım
Her şeye seninle birlikte katlanayım
En küçük olan ben
Kocaman bir hayale sahip olan
Sessizce yaşamaya razıyım
Senin olduğun her bir köşede
Eğer hayata dair bir şey varsa
Hala senin yanında kalmamı sağlayacak
Korkma izin ver yanında kalayım
Her şeye seninle birlikte katlanayım

Yorumlar