Tao(EXO) - 19 (Edge Of Tomorrow OST) - Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Edge Of Tomorrow OST
Şarkı: 19 (十九岁)
Şarkının Adının Tercümesi: 19 (19 Yaşında)


Pinyi (Renk Kodlu)


[TAO]Yǐjīng duōjiǔ bù zài liánluò
yīgè rén shēnghuó
měi cì dēngguāng xímiè zhīhòu
yè bù sh
ǔyú wǒ
f
ǎnfù xiǎngzhe nàgè bù gāi shǔyú wǒ de rén
ji
ǎzhuāng chū de jiānqiáng
xīn qíshí y
ǐ zài dāorèn
wèishéme jiù lián fēnkāi yě méi láidéjí gàobié ne
q
ǐng nǐ huítóu
q
ǐng nǐ kànzhe wǒ
niánqīng nà shí
zuì nánwàng de shíji
ǔ suì de xiàtiān
g
ǎnjué de bù biàn
shí nián hòu zài xiāng’ài háishì rúc
ǐ
hòulái w
ǒ bǎ zìjǐ tíng xià
kàn hu
ǎ hé rìluò
fāxiàn zhège shìjiè zhēnrú n
ǐ shuō dì měilì
céngjīng chūz
ǒu de wǒ hé nǐ
y
ǒuguò de dùjià
xiànzài hái néng bùnéng
ràng w
ǒ zàicì yǒngbào nǐ
g
ǎnxiè dāngshí de nǐ
gěi w
ǒ bùtóng shēngmìng de dìngyì
q
ǐng nǐ huítóu
q
ǐng nǐ kànzhe wǒ
niánqīng nà shí
zuì nánwàng de shíji
ǔ suì de xiàtiān
shì nàxiē yíhàn
huì biàn chéng xiōngk
ǒu shàng yīdào dao měilì tú’àn
q
ǐng nǐ huítóu
q
ǐng nǐ kànzhe wǒ
ràng rén jìdé
zuì nánwàng de shíji
ǔ suì de xiàtiān
shì nàxiē yíhàn
huì biàn chéng xiōngk
ǒu shàng yīdào dao měilì tú’àn



Çince Vers.


已经多久不再联络
一个人生活
每次灯光熄灭之后
夜不属于我
反复想着那个不该属于我的人
假装出的坚强
心其实已在刀刃
为什么就连分开也没来得及告别呢
请你回头
请你看着我
年轻那时
最难忘的十九岁的夏天
感觉的不变
十年后再相爱还是如此
后来我把自己停下
看海和日落
发现这个世界真如你说的美丽
曾经出走的我和你
有过的度假
现在还能不能
让我再次拥抱你
感谢当时的你
给我不同生命的定义
请你回头
请你看着我
年轻那时
最难忘的十九岁的夏天
是那些遗憾
会变成胸口上一道道美丽图案
请你回头
请你看着我
让人记得
最难忘的十九岁的夏天
是那些遗憾
会变成胸口上一道道美丽图案


Türkçe Çevirisi


[TAO]uzun zamandır görüşmemiştik
tamamen yalnız yaşıyordum
her zaman ışıklar söndükten sonra
gece bana ait olmuyor
sürekli düşünüyorum bana ait olmaması gereken o kişiyi
dışarıdan güçlü görünüyormuş gibi davranıp
ama kalbim çoktan parçalara ayrılmış
neden ayrılırken veda edecek zamanımız bile yoktu?
lütfen geri dönebilir misin?
lütfen bana bakabilir misin?
gençlik zamanlarımızda
19 yaşımızdaykenki o unutulmaz yaz tatili
o hisler değişmediler
10 yıl sonra yeniden aşık oluyorum ama hala aynılar
sonra kendimi durdurdum
ve izledim denizle gün batımını
dünyanın senin söylediğin gibi güzel olduğunu keşfettim
bir zamanlar birlikte kaçmış olan sen ve ben
bir zamanlar yaptığımız tatiller
bunlar hala mümkün mü?
seni yeniden kollarıma alabilmem
teşekkür ederim o zamanlar için
bana hayata dair farklı bir anlam kattığın için
lütfen geri dönebilir misin?
lütfen bana bakabilir misin?
gençlik zamanlarımızda
19 yaşımızdaykenki o unutulmaz yaz tatili
tüm o pişmanlıklar
birinin kalbinde güzel izlere dönüşüverecekler
lütfen geri dönebilir misin?
lütfen bana bakabilir misin?
insanların hatırlamasına izin ver
19 yaşımızdaykenki o unutulmaz yaz tatili
bunlar tüm o pişmanlıklar
birinin kalbinde güzel izlere dönüşüverecekler

Yorumlar