Amber (f(x))(ft.Gen Neo) - On My Own (İngilizce Ver.) - Şarkı Sözü (İng/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Crossing Single
Şarkı: 03. On My Own (İngilizce Ver.)
Şarkının Adının Tercümesi: Tek Başıma 



İngilizce Sözler (Renk Kodlu)


[AMB]It’s okay it’s okay
I’ll lie and say It’s okay
So far I’ve gone to get to you
It’s okay it’s okay
You see through my hardened face
Trying to see the light
through the rain
Hoping that nothings gone
[AMB&
GN]But still I hold on
this mask is running thin
I
know I’m losing my senses
[AMB]I pray each and every day
For me to stay awake
‘Cause I’m on my own
where are you
[AMB&
GN]It’s too late It’s too late
[AMB]Won’t believe I came too late
The bells rung me out
I’ve been knocked down
I’m done for good
I’m done for good
Though there’s no way
But still I hold on
this mask is running thin
I know I’m losing my senses
I pray each and every day
For me to stay awake
‘Cause I’m on my own
But still I hold on
[AMB&
GN]my breath now is running thin
I
don’t care that I’m losing
[AMB]I want you here to stay
For you complete me
But I’m here alone where are you
Where are you
No more things left to say
I just wanted you to stay
Hold on this mask is running thin
I know I’m losing my senses
Pray each and every day
For me to stay awake
Cause I’m on my own
where are you


Türkçe Tercümesi


[AMB]bu sorun değil bu sorun değil
yalan söyleyeceğim ve diyeceğim ki bu sorun değil
şimdilik seni almak için geldim
bu sorun değil bu sorun değil
sen benim katılaşmış yüzümün ötesini görebiliyorsun
yağmurun ötesinden ışığı görmeye çalışarak
hiçbir şeyin gitmemiş olduğunu umuyorum
[AMB&
GN]ama hala dayanıyorum
Bu maske gittikçe inceliyor
Biliyorum hislerimi kaybediyorum
[AMB]hergün dua ediyorum her bir gün
kendime uyanık kalabilmek için
Çünkü ben tek başımayım sen neredesin?
[AMB&
GN]bu çok geç bu çok geç
[AMB]çok geç geldiğime inanmayacağım
ziller çaldılar benim için
ben yenildim tamamen bittim tamamen bittim
hiç yolu olmasa da hala dayanıyorum
Bu maske gittikçe inceliyor
Biliyorum hislerimi kaybediyorum
hergün dua ediyorum her bir gün
kendime uyanık kalabilmek için
Çünkü ben tek başımayım ama yine de dayanıyorum
[AMB&
GN]nefesim şimdi zayıflıyor
Kaybediyor oluşumu umursamıyorum
[AMB]senin burada kalmanı istiyorum
beni tamamlaman için
ama ben burada yalnızım sen neredesin
sen neredesin
söyleyecek bir şey kalmadı
sadece kalmanı istiyorum
bekle bu maske gittikçe inceliyor
Biliyorum hislerimi kaybediyorum
hergün dua ediyorum her bir gün
kendime uyanık kalabilmek için
Çünkü ben tek başımayım sen neredesin?

Yorumlar