EXO - Winter Heat (Çince)-- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)


Albüm: For Life (Çince Ver.)
Şarkı: 05. Winter Heat (暖冬)
Şarkının Adının Tercümesi: Kış Sıcaklığı (Sıcak Kış)


Pinyi (Renk Kodlu)


[KAI]Zhège dōngjì yǒu nǐ
[D.O]huíyì huíxuán wǒ nǎohǎi
[BH]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[D.O]bù dǎsuàn gǎi
[SU]shì zhēnshi mèng tài jīngcǎi
[XM]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[SU]xiàng wǒ zǒu lái
[CY] yǒuyī zhǒng hánlěng shì yǒng wú zhǐjìng
de qiáng rěn láoxīn fèishén què huányuán
dì kǔ děng sīniàn jiù zài zhè lùkǒu
bì shàng y
ǎn jiù néng bǎ nǐ yǒngyǒu
[KAI] shuí jiào nǐ xiào qǐlái tián de xiàng
mì táng yǐ fàng jìn xīnlǐ yǒngjiǔ shōucáng
hé xīnshǎng zhìjīn huíxiǎng
[CY] jiù hǎoxiàng gānggāng fāshēng de yīyàng
[CH] yǐnxíng de Winter Heat nǐ xiàng yī gǔ nuǎnqì
xi
ǎng nǐ de pín dù yuè pínmì nǐ yuè méi lí qù
[BH] qīng qīng de píngkōng chuī gè Kiss xiǎngqǐ
nián jiù nǐ hé wǒ gěi zhè hándōng shēngle huǒ
[XM] zhè shíhou  [KAI] zài jiāng wǒ bào jǐn
[XM] bù bàxiū [KAI] rónghuà bùyào jǐn
[XM] kòuzhe nǐ [KAI] wǒ de shuāngshǒu
[D.O] zhè shíhou [LAY] zài ràng wǒ tīng nǐ
[D.O] hūhuàn hòu [LAY] wēnnuǎn yǐ shèntòu shēntǐ
wǒmen méiyǒu jùlí [SH] zhège dōngjì yǒu nǐ
[CY] cóng méi xiāoshī zài rén hǎi
[LAY]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[CY] jué bù huì gǎi
[CH] xiàng mèng yīyàng de nǚhái
[D.O]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[CH] shuāngyǎn zhēng kāi
[SH] yǎnqián de bīnglěng quán shìjiè jiù shèng
wǒ yīrén wúlùn qǐchéng sōuxún huò shì kǔ děng
sīniàn dōu wúxū jièk
ǒu huànxiǎng
zhōng wǒmen bǐcǐ yǒngyǒu
[CY] shuí jiào nǐ qīng hǎn wǒ shēng yīnxiàng hǎiyáng
h
ǎotīng yòu qīnqiè lìng wǒ duì xìngfú xiàngwǎng
hǎo xiàngwǎng ěr biān huíxiǎng
[SH] shíjiān yíshī yě bié jiāng wǒ yíwàng
[BH]yǐnxíng de Winter Heat nǐ xiàng yī gǔ nuǎnqì
xi
ǎng nǐ de pín dù yuè pínmì nǐ yuè méi lí qù
[D.O] qīng qīng de píngkōng chuī gè Kiss xiǎngqǐ
nián jiù nǐ hé wǒ gěi zhè hándōng shēngle huǒ
[SU] zhè shíhou  [XM] zài jiāng wǒ bào jǐn
[SU] bù bàxiū [XM] rónghuà bùyào jǐn
[SU] kòuzhe nǐ [XM] wǒ de shuāngshǒu
[LAY] zhè shíhou [CH] zài ràng wǒ tīng nǐ
[LAY] hūhuàn hòu [CH] wēnnuǎn yǐ shèntòu
Shēntǐ wǒmen méiyǒu jùlí
[BH] jiù zài zhège dōngjì jiù zài zhège dōngjì
[CH] jiù zài zhège dōngjì jiù zài zhège dōngjì
[EXO] hé èr wéi yī
[LAY] yǐnxíng de Winter Heat nǐ xiàng yī gǔ nuǎnqì
xi
ǎng nǐ de pín dù yuè pínmì nǐ yuè méi lí qù
[SU] qīng qīng de píngkōng chuī gè Kiss [D.O]dào yuǎnfāng 
[SU]chóngxīn diǎnrán nǐ kàozhe wǒ duō xiàng 
liàn’ài de lú huǒ [BH]Everything you need, yeah
[XM] Winter Heat zhè wēnhé de nuǎnqì
n
ǎpà zài qiáng de fēng chuī xí nǐ yě bùlí qù
[CH] yānqiè de kěwàng wǒ huái lǐ wúxiàn nuǎnhuo
ài zǎo shì wǒ yǒng bù xímiè de lièhuǒ
[KAI] zhè shíhou [D.O] zài hé wǒ yīqǐ
[KAI] bù bàxiū [D.O] kàn kàn wǒ huàchéng shuǐ éryǐ
[KAI] nǐ yǎnshén [D.O] zài fèiténg wǒ
[SU] zhè qìhòu  [D.O] zài ràng wǒ tīng nǐ
[CH] kuài jiēshòu [BH] yòng ài b
ǎowēn bù fēnlí
Girl, you’re my winter heat



Çince Ver.


这个冬季有你
回忆回旋我脑海
I’ll be waiting for you
Waiting for you
不打算改
是真是梦太精彩
I’ll be waiting for you
Waiting for you
向我走来
有一种寒冷
是永无止境的强忍
劳心费神 却还原地苦等
思念就在这路口
闭上眼就能把你拥有
谁教你笑起来 甜得像蜜糖
已放进心里永久收藏和欣赏
至今回想
就好像刚刚发生的一样
隐形的Winter Heat 你像一股暖气
想你的频度越频密 你越没离去
轻轻地 凭空吹个Kiss
想起那年就你和我给这寒冬生了火
这时候 再将我抱紧
不罢休 融化不要紧
扣着你我的双手
这气候 再让我听你
呼唤后 温暖已渗透身体
我们没有距离
这个冬季有你
从没消失在人海
I’ll be waiting for you
Waiting for you
绝不会改
像梦一样的女孩
I’ll be waiting for you
Waiting for you
双眼睁开
眼前的冰冷
全世界就剩我一人
无论启程搜寻或是苦等
思念都无须借口
幻想中我们彼此拥有
谁教你轻喊我声音像海洋
好听又亲切令我对幸福向往(好向往)
耳边回响
时间遗失也别将我遗忘
隐形的Winter Heat 你像一股暖气
想你的频度越频密 你越没离去
轻轻地 凭空吹个Kiss
想起那年就你和我给这寒冬生了火
这时候 再将我抱紧
不罢休 融化不要紧
扣着你我的双手
这气候 再让我听你
呼唤后 温暖已渗透身体
我们没有距离
就在这个冬季
就在这个冬季
就在这个冬季
就在这个冬季
合二为一
隐形的Winter Heat 你像一股暖气
想你的频度越频密 你越没离去
轻轻地 凭空吹个Kiss (到远方)
重新点燃 你靠着我 多像恋爱的炉火
(Everything you need Yeah)
Winter Heat 这温和的暖气
哪怕再强的风吹袭你也不离去
殷切地 渴望我怀里
无限暖和 爱早是我永不熄灭的烈火
这时候 再和我一起
不罢休 看看我化成水而已
你眼神在沸腾我
这气候 再让我听你
快接受
用爱保温不分离
Girl You’re my winter heat



Türkçe Çevirisi


[KAI]bu kış sana sahip
[D.O]anılar zihnimde dönüp duruyorlar
[BH]seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [D.O]değişmeyi planlamıyorum
[SU]bu gerçek mi yoksa rüya mı bu çok mükemmel
[XM]seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [SU]bana doğru yürüyor
[CY]biraz soğuk bir his var bu hiç bitmeyen bir direnç
Ruhsal olarak yaralayan, yine de burada bekliyorum hala
Özlem var bu yol ayrımında eğer sadece
Gözlerimi kapatırsam, sana sahip olabilirim
[KAI]sana bal kadar tatlı şekilde gülümsemeyi kim öğretti
onu çoktan geçici olarak kalbimde stokladım bile
kıymetini bilmek için bugün bile onu hatırlayabiliyorum
[CY]bu sanki aniden oluşuvermiş gibi
[CH]bu görünmez kış ısısı sen tıpkı sıcak havanın
kalıntısı gibisin senin varlığının daha da yakına
gelmesini istiyorum böylece gidemeyeceksin
[BH]nazikçe bir öpücük yolla o yılı hatırla
senin ve benim birlikte bu ateşi yaktığımız bu kıştaki gibi
[XM]bu sefer [KAI]izin ver seni yakınımda tutayım yine
[XM]sakın vazgeçme [KAI]erise bile endişe etme
[XM]biz birleştireceğiz [KAI]ellerimizi bir araya
[D.O]bu hava [LAY]yeniden seni dinlememi sağlıyor
[D.O]seslendikten sonra [LAY]sıcaklık çoktan  bedenimde
iz bıraktı aramızda mesafe yok [SH] bu kış sana sahip
[CY]sen bir kalabalığın arasında asla kaybolmayacaksın
[LAY] seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [CY]ben kesinlikle asla değişmeyeceğim
[CH]sen rüya gibi bir güzelliksin
[D.O] seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [CH]iki gözü birden açık
[SH]görebildiğim tek şey buz soğuğu tüm bu dünyada
geride bırakılmış olan sadece benim bu bir
yolculuğun başlangıcı olsa bile ya da acı bir bekleyişin
bu özlemin hiçbir bahanesi yok
hayallerimizde hala birbirimize sahibiz
[CY]deniz gibi bir sesle bana sessizce seslenmeyi
sana kim öğretti hoş ve özel, bu bana mutluluk için
özlem duymayı emrediyor kulaklarımda çınlıyor
[SH]unutmama izin verme, zaman kaybedecek olsam bile
[BH] bu görünmez kış ısısı sen tıpkı sıcak havanın
kalıntısı gibisin senin varlığının daha da yakına
gelmesini istiyorum böylece gidemeyeceksin
[D.O] nazikçe bir öpücük yolla o yılı hatırla
senin ve benim birlikte bu ateşi yaktığımız bu kıştaki gibi
[SU]bu sefer [XM]izin ver seni yakınımda tutayım yine
[SU]sakın vazgeçme [XM]erise bile endişe etme
[SU]biz birleştireceğiz [XM]ellerimizi bir araya
[LAY]bu hava [CH]yeniden seni dinlememi sağlıyor
[LAY]seslendikten sonra [CH]sıcaklık çoktan  bedenimde
iz bıraktı aramızda mesafe yok
[BH]Sadece bu kışta sadece bu kışta
[CH] Sadece bu kışta sadece bu kışta
[EXO]iki kişi bir oluveriyor
[LAY] bu görünmez kış ısısı sen tıpkı sıcak havanın
kalıntısı gibisin senin varlığının daha da yakına
gelmesini istiyorum böylece gidemeyeceksin
[SU] nazikçe bir öpücük yolla o yılı hatırla
[D.O] senin ve benim [SU]birlikte bu ateşi yaktığımız
bu kıştaki gibi [BH]ihtiyacın olan her şey, yeah
[XM]kış sıcaklığı, bu nazik sıcak hava daha güçlü
bir rüzgar üflese bile, sen yine de gitmeyeceksin
[CH]sen ısrarla özlem duyuyorsun benim
kollarımda olmak için sonsuz sıcaklık ve aşk
her zaman benim söndürülemez iç yangınım oldu
[KAI]bu sefer [D.O]yeniden benimle birlikte
[KAI]sakın vazgeçme [D.O]eriyip suya karışsam bile bak bana
[KAI]gözlerindeki bakış [D.O]beni pişiriyor
[SU]bu sıcaklık [D.O]izin ver seni yeniden dinleyeyim
[CH]acele et ve kabul et bunu[BH]eğer aşk bizi korursa
asla ayrılmayız güzelim sen benim kış sıcaklığımsın

Yorumlar