f(x)- 4 Walls (Japonca Ver.)-- Şarkı Sözü (Rom/Jap/Tr) (renk kodlu)


Albüm: 4 Walls (Japonca Single)
    Şarkı: 01.4 Walls
         Şarkının Adının Tercümesi: 4 Duvar



Romanization (Renk Kodlu)


[KRY]kasaburanka chuurippu
suiito pii ni Marigold

[VIC]saku hana mitai
setsuna ni saku kokoro

[AMB]shinbiteki na aosa ni
madowasare Mysteric
([KRY]Mysteric [LU]Oh oh oh~)
[LU]dokkundokkun mune ga
[VIC]kizukanu ma ni
[LU]boryuumu ageteku
[KRY]chikazuite kita wa
nanika hajimaru shigunaru
[FX]Love is 4 Walls rabirinsu Mirror mirror
Love is 4 Walls shinkirou mitai mitai
[AMB]shizukesa wo matoeba yoru ga
sabishige na kao shiteru yo
And I had the answers
But now they mean nothing
Cause these walls caught me here
With something somaru yogoto
yume ni nomikomarete
kimi ga ukabu 4 walls
aoi sekai New walls
kimi ga utsuru New world
[LU]Taking smile nani mo kamo
suikomarete kagami no naka

[KRY]toumei na watashi no naka ni
kimi no ao nijindeku wa
[VIC]takanaru mune ga
[AMB]tsuyoku fukaku
[VIC]hoshigaru imi wo
[LU]souzou shitetara
tobira hiraku shigunaru
[FX] Love is 4 Walls rabirinsu Mirror mirror
Love is 4 Walls shinkirou mitai mitai
[KRY]You’ve got to show, show me
You’ve got to show, show me tokimeki wo
[VIC]konna ni mune ga odoru Fantasy
[AMB]mou nukedasenai otogi no kuni
[LU]motto muchuu ni sasete kudasai ne tsuretette
[KRY]zawameku mune ga
[AMB]fushigi na hodo
[KRY]kimi wo kanjiteru ([VIC]I love you)
[LU]mottomotto fukaku kimi ni somaru shigunaru
([AMB]Signal signal signal signal) [KRY]Love~
[FX] Love is 4 Walls rabirinsu Mirror mirror
Love is 4 Walls shinkirou mitai mitai
([LU]I’m in the new world~)
[KRY]I’m a flower ooh ooh ooh
You’ve got to show, show me

[LU]I’m a flower ooh ooh ooh
[KRY]You’ve got to show, show me
shinkirou mitai



Japonca Ver.


カサブランカ・チューリップ
スイート・ピーに Marigold
咲く花みたい 
刹那に咲く心
神秘的な碧さに
惑わされ Mysteric (Mysteric)
Oh oh oh
ドックンドックン胸が
(気付かぬ間に)
ボリューム上げてく
近づいてきたわ
何かはじまるシグナル
Love is 4 walls
ラビリンス Mirror mirror
Love is 4 walls
蜃気楼みたい みたい
静けさを纏えば夜が
淋しげな顔してるよ
And I had the answers
But now they mean nothing
Cause these walls caught me here
With something 染まる夜ごと
夢にのみこまれて
キミが浮かぶ 4 walls
蒼いセカイ New walls
キミが映る New world
Taking smile 何もかも
吸い込まれて 鏡の中
透明な私の中に
キミの青滲んでくわ
高鳴る胸が
(強く深く)
欲しがる意味を
想像してたら
扉開くシグナル
Love is 4 walls
ラビリンス Mirror mirror
Love is 4 walls
蜃気楼みたい みたい
You’ve got to show, show me
You’ve got to show, show me
トキメキを
こんなに胸が踊る Fantasy
もう抜け出せない おとぎの国
もっと夢中にさせてくださいね
連れてって
ざわめく胸が 
(不思議なほど)
キミを感じてる (I love you)
もっともっと深く
キミに染まるシグナル
(Signal signal signal signal)
(Love) Love is 4 walls
ラビリンス Mirror mirror
Love is 4 walls
(I’m in the new world)
蜃気楼みたい みたい
I’m a flower ooh ooh ooh
You’ve got to show, show me
I’m a flower ooh ooh ooh
You’ve got to show, show me
蜃気楼みたい


Türkçe Çevirisi


[KRY]Casablanca, lalesi
tatlı bezelyenin yanında, kadife çiçeği

[VIC]açmakta olan bir çiçek gibi görünüyor
bir anda zihnimi de açıveriyor

[AMB]gizemli bir güzelliğe
yanlış yönlendirilmiş, gizemli
([KRY]gizemli [LU]Oh oh oh~)
[LU]küt küt atan göğsümle
[VIC]fark ederken
[LU]sesini açarak
[KRY]daha da yaklaşıyor
bir şeyleri başlatan o sinyaller
[FX]aşk 4 duvardır labirent gibi ayna ayna
aşk 4 duvardır bir hayal gibi görünüyor
[AMB]tüm sakinlik gece bir araya geldiğinde
ben yalnız bir yüz olacağım
ve ben cevaplara sahibim
ama şimdi onların hiçbir anlamları yok
çünkü bu duvarlar yakaladılar beni burada
her gece tekrar eden bir şeyle
bir düşüün içinde boğularak
sen süzülüyorsun, 4 duvar
mavi gökyüzü yeni duvarlar
sen yansıyorsun, yeni dünyaya
[LU]her şeyi gülümseme ile karşılayarak
aynanın içine çekiliverdin

[KRY]benim içimde saydam olarak
sen bulanık bir şekilde oradasın
[VIC]uyuklayan göğsümle
[AMB]güçlüce ve derince
[VIC]senin istediğin anlamda
[LU]hayal et, kapının açıldığını haber veren sinyali
[FX] aşk 4 duvardır labirent gibi ayna ayna
aşk 4 duvardır bir hayal gibi görünüyor
[KRY]bana göstermeli, göstermelisin
bana göstermeli, göstermelisin küt küt
[VIC]kalbimin göğsümde hızla çarptığı bir hayal
[AMB]artık açığa vurulamayacak masalların ülkesi
[LU]lütfen biraz daha çılgın ol, beni de yanında götür
[KRY]harika olan kalbimle
[AMB]gizemli bir şekilde
[KRY]seni hissediyorum ([VIC]seni seviyorum)
[LU]daha derinlerde seni etkileyen o sinyalle birlikte
([AMB]sinyal sinyal sinyal sinyal) [KRY]aşk~
[FX] aşk 4 duvardır labirent gibi ayna ayna
aşk 4 duvardır bir hayal gibi görünüyor
([LU]ben yeni dünyadayım~)
[KRY]ben bir çiçeğim ooh ooh ooh
bana göstermeli, göstermelisin

[LU] ben bir çiçeğim ooh ooh ooh
[KRY] bana göstermeli, göstermelisin
bu bir hayal gibi görünüyor

Yorumlar