EXO - She's Dreaming (Çince)-- Şarkı Sözü (Pin/Çin/Tr) (renk kodlu)



Albüm: LOTTO (EX'ACT Repackage) (Çince)
Şarkı: 03. She's Dreaming (梦)
Şarkının Adının Tercümesi: Düşlüyor (Düş)

Pinyi  (Renk Kodlu)


[CH]lian xing xing dou yi jing ru shui de shen ye yue liang gua 
([BH] yue liang gua) zai tian bian ([BH] zai tian bian)
[LAY]qiao qiao sa zai chuang bian de wei guang yin
yin fa liang ni zheng shou shui ([D.O] ni zheng shou shui)
 he wo xiang hui ([D.O] he wo xiang hui)
[D.O]meng zhong ni chuan zhe
shui jing de gao gen xie shi zai tai mei
wo chi chi ning wang wei xiao zhe zhang kai shuang bi
wo xiang yao jin jin yong bao ni
[BH]She’s dreaming ([D.O] dreaming)
she’s dreaming ([D.O] dreaming)
bei yue se xuan ran de ye kong
shi wo men mi mi zai yue hui

[CH]She’s dreaming ([BH] dreaming)  
she’s dreaming ([BH] dreaming) 
zai huai zhong chen shui shi hou
bu jing yi jian kan zhe ni
wo zhi xiang zai zhe yi miao ting liu
qing chen zhi hou ni xiang mei fa sheng guo
ni man man qing xing
[CY]zong xiang zhan zhuan ting liu zai ni de shui meng zhong
qing qing di jiang ni yong ru huai zhong
wang zhe ni xiang hai zi ban de mian kong
wo de xin xiang zhe ni geng kao jin
feng kuang di xiang ai ni que wu neng wei li
zhi neng zai meng zhong kao zai ni shuang jian shuo wo ai ni
mei dao tian liang yi qie zai hui dao yuan dian
hai pa ni hui ba wo cong nao hai shan qu
Oh no no no come back
[BH]dang hei ye kuai yao dao zhong dian xiang yi zhen yan
qing qing di lai ran
([D.O] qing qing di lai ran)  
hou bu jian ([D.O] hou bu jian)
[CH]dang ye zai ci lai lin qian meng bu xi mie
jiang luo zai ni shen bian jiu suan wo mei tian
he ni zai meng jing zhong duo ci xiang jian
xiang chu ci jian mian wei xiao kan zhe ni de lian
wo duo xiang jin jin yong bao ni
[LAY]She’s dreaming ([BH] She’s dreaming)
 She’s dreaming ([BH] She’s dreaming)
bei yue se xuan ran de ye kong 
([BH]xuan ran de ye kong)
shi wo men mi mi zai yue hui
 ([BH]ni hai hui ji de ma)
[D.O]She’s dreaming ([BH] She’s dreaming)
 she’s dreaming ([BH] She’s dreaming)
zai huai zhong chen shui shi hou ([BH]chen shui shi hou)
bu jing yi jian kan zhe ni wo zhi xiang
[BH&D.O] zai zhe yi miao ting liu
[D.O]liu zai wo xin di ([LAY]zai yi ci) tai yang kuai sheng qi
([LAY]wo jiang hui li qu) ni man man qing xing
[LAY]yi wang le de meng


Çince Ver.


连星星都已经入睡的深夜
月亮挂在天边
悄悄洒在窗边的微光隐隐发亮
你正熟睡和我相会
梦中你穿着
水晶的高跟鞋实在太美
我痴痴凝望微笑着张开双臂
我想要紧紧拥抱你
She’s dreaming, she’s dreaming
被月色渲染的夜空
是我们秘密在约会
She’s dreaming, she’s dreaming
在怀中沉睡时候
不经意间 看着你
我只想在这一秒停留
清晨之后你像没发生过
你慢慢清醒
总想辗转停留在你的睡梦中
轻轻地将你拥入怀中
望着你像孩子般的面孔
我的心向着你更靠近
疯狂地想爱你却无能为力
只能在梦中靠在你双肩说我爱你
每到天亮一切再回到原点
害怕你会把我从脑海删去
Oh no no no come back
当黑夜快要到终点像一阵烟
轻轻地来然后不见
当夜再次来临前梦不熄灭
降落在你身边
就算我每天
和你在梦境中多次相见
像初次见面 微笑看着你的脸
我多想紧紧拥抱你
She’s dreaming, she’s dreaming
(She’s dreaming, she’s dreaming)
被月色渲染的夜空 (渲染的夜空)
是我们秘密在约会 (你还会记得吗)
She’s dreaming, she’s dreaming
(She’s dreaming, she’s dreaming)
在怀中沉睡时候 (沉睡时候)
不经意间看着你
我只想在这一秒停留
留在我心底 (再一次) 太阳快升起
(我将会离去) 你慢慢清醒
遗忘了的梦


Türkçe Çevirisi


[CH]Yıldızların bile derin uykuda oldukları bir gece
Ay asılı duruyor ([BH] asılı duruyor)
gökyüzünün kenarında ([BH] gökyüzünün kenarında)
[LAY]sessizce parlayarak ve ışıldayarak pencerenin
yanında zayıfça, sen derin uykudasın([D.O] derin uykudasın)
 benimle buluşuyor ([D.O] benimle buluşuyor)
[D.O]düşlerinde kristal topuklu ayakkabılar giyiyorsun
Çok güzeller; ben aptalca bakıyorum kollarımı açarken
Gülümsüyorum sana sıkıca sarılmak istiyorum
[BH]o rüya görüyor ([D.O] rüya görüyor)
o rüya görüyor ([D.O] rüya görüyor)
gece göğü ay ışığı ile görünür oluyor
bu gizli randevumuza çıkmış olan biziz
[CH] o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)  
o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)
kollarımda seslice uyurken bilmeden sana bakıveriyorum
sadece bu anda kalmayı istiyorum  sabah hiçbir şey
olmamış gibi davranacaksın yavaşça uyanıyorsun
[CY]her zaman uykularında pek çok yerde
gezmeyi istemiştin Seni nazikçe kollarımın
arasına aldım çocukvari yüzüne bakarak
kalbim sana yakınlaşıyor seni çılgınca sevmek istiyorum
ama çok umutsuzum ben sadece düşlerimde
“seni seviyorum” diyebiliyorum gündüz vakti olduğunda
Her şey yeniden sıfırlanıveriyor korkuyorum
Beni zihninden silip atıvereceksin diye
Ah hayır hayır hayır geri dön
[BH]gece geldiği zaman, duman gibi yumuşakça
Geliveriyor son noktaya soğru ([D.O] yumuşakça geliveriyor)  
Ve sonra yok oluyor ([D.O] Ve sonra yok oluyor)
[CH]gece gelmeden önce rüya sona ermiyor senin yanına iniyor 
seninle yeniden bir araya gelmiş olsam da
Her gün rüyalarımda sanki ilk kez karşılaşıyormuşuz gibi
Yüzüne gülümseyerek sana sıkıca sarılmak istiyorum
[LAY] o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)
 o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)
gece göğü ay ışığı ile görünür oluveriyor 
([BH] görünür oluveriyor)
bu bizim gizli randevumuzdaydı
([BH]hala hatırlıyor musun)
[D.O] o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)
o rüya görüyor ([BH] rüya görüyor)
kollarında seslice uyuyarak  ([BH]seslice uyuyarak)
bilmeden sana bakıyorum ben sadece
[BH&D.O] bu anın içinde kalmak istiyorum
[D.O]kalbimin en dibinde duruyor ([LAY]bir kez daha) 
Güneş yükseliyor ([LAY]bir gün uzaklaşacağım) 
Sen yavaşça uyanıyorsun [LAY]unutulmuş bir rüya

Yorumlar