Super Junior- Rock This House --- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm:Super Junior 05 (TWINS)
Şarkı: 05. Rock This House
Şarkının Adının Tercümesi: Bu Evi Yıkalım


Romanization (Renk Kodlu)

[EH] Ijenun naui girul dallyo ne kume nalgel pyolchyo
Let's rock this house
Naui girul dallyo ne kume nalgel pyolchyo
Let's rock this house
[SW] Mogul joinun I sesange bobchig
[HC] Igon haji mara nonun chaghan aiya
[RW] Norul mannan hue nanun nukkyoji
Ijekod sara on gon jincha nega aniya
[SM] Narul dullossan gashiggwa
Gojid modu donjyo boryo
[SJ]So come on in let's rock this house
Nan ne ane narul chadgesso
[YS] Ijenun naui girul dallyo
Ne kume nalgel pyolchyo
[SJ]Come in let's rock this ha ha house
[DH] Sesangi jonghandero salgo issoji
Gugon nega anya jincha narul chadgesso

[RW&EH] Ne modun gol golgo himkod budijhyo
[SM] Ne oril jog kumul chaja nowa hamke hagesso
[KI&HG] Narul dullossan gashiggwa
Gojid modu donjyo boryo
[SJ]So come on in let's rock this house (come on come on)
Nan ne ane narul chadgesso
[RW] Ijenun naui girul dallyo
Ne kume nalgel pyolchyo
[SJ]Come in let's rock this ha ha house
[EH] Yo rock this house narul dullossan
Gashig naui sumtongul kwagkwag joinun jade
Da piryo obso naui bangshigdero salle
Chunggobodanun ne jugwani chodche
[YS] Narul dullossan gojisul modu boryo
Get up get up get up come on
[SJ]So come on in let's rock this house (come on come on)
Nan ne ane narul chadgesso
[LT]Ijenun naui girul dallyo
Ne kume nalgel pyolchyo       
[SJ]Come in let's rock this ha ha house
So come on in let's rock this house (get up get up)
Nan ne ane narul chadgesso (get up get up)
[SM] Ijenun naui girul dallyo

Ne kume nalgel pyolchyo
[SJ]Come in let's rock this ha ha house

Hangeul

이제는 나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
let’s rock this house
나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
let’s rock this house
목을 조이는 이 세상의 법칙
이건 하지 마라 너는 착한 아이야
너를 만난 후에 나는 느꼈지
이제껏 살아 온 건 진짜 내가 아니야
나를 둘러싼 가식과 거짓 모두 던져 버려
So come on in let’s rock this house
난 내 안의 나를 찾겠어
이제는 나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
come in let’s rock this ha ha house
세상이 정한대로 살고 있었지
그건 내가 아냐 진짜 나를 찾겠어
내 모든 걸 걸고 힘껏 부딪혀
내 어릴 적 꿈을 찾아 너와 함꼐 하겠어
나를 둘러싼 가식과 거짓 모두 던져 버려
So come on in let’s rock this house (come on come on)
난 내 안의 나를 찾겠어
이제는 나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
come in let’s rock this ha ha house
Yo rock this house 나를 둘러싼
가식 나의 숨통을 꽉꽉 조이는 잣대
다 필요 없어 나의 방식대로 살래
충고보다는 내 주관이 첫째
나를 둘러싼 거짓을 모두 버려
get up get up get up come on
So come on in let’s rock this house (come on come on)
난 내 안의 나를 찾겠어
이제는 나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
come in let’s rock this ha ha house
So come on in let’s rock this house (get up get up)
난 내 안의 나를 찾겠어 (get up get up)
이제는 나의 길을 달려 내 꿈의 날갤 펼쳐
come in let’s rock this ha ha house


Türkçe Tercümesi

[EH] Şimdi kendi yolumda koşuyorum ve kanatlarımı kendi
Hayallerim kadar genişletiyorum. Hadi bu evi yıkalım.
Kendi yolumda koşuyorum ve kanatlarımı kendi hayallerim
Kadar genişletiyorum. Hadi bu evi yıkalım.
[SW] Dünyanın en bunaltıcı yasaları diyor ki
[HC] Bunu yapma, sen iyi bir çocuksun.
[RW] Seninle tanışmamızdan sonra hissetmeye başladım ki,
Şimdiye kadar yaşamış olduğum bu hayat bana ait değil.
[SM] Etrafımı çevreleyip beni sınırlayan yalan
Ve ikiyüzlülük çitini kaldırıp atıyorum.
[SJ] Hadi gelin bu evi yıkalım,
 kendimi bulacağım
[YS] Şimdi kendi yolumda koşuyorum
Ve kanatlarımı hayallerime kadar genişletiyorum
[SJ] Hadi gelin bu evi yı-ka-lım!
[DH] Dünyanın benim için planladığı şekilde yaşıyorum.
Ama bu gerçek ben değilim, kendimi bulacağım.
[EH/RW] Şimdi her şeyi bir sıraya koyuyorum ve kafa kafaya çarpıştırıyorum.
[SM] Gençlik dolu hayallerimi bulacağım ve onları seninle paylaşacağım.
[KI/HG] Etrafımı çevreleyip beni sınırlayan yalan
Vikiyüzlülük çitini kaldırıp atıyorum.
[SJ] Hadi gelin bu evi yıkalım, (hadi, hadi)
kendimi bulacağım.
[RW] Şimdi kendi yolumda yürüyorum
Ve kanatlarımı hayallerime kadar genişletiyorum.
[SJ] Hadi gelin bu evi yı-ka-lım!
[EH] Hey bu evi yıkalım hiç ihtiyacım yok,
Standartlar ve ikiyüzlülüğün nefesimi tıkamasına.
Kendi yolumda yaşayacağım.
Benim iyiliğim temkinli olmaktan önce gelir.
[YS] Etrafımdaki yalanların oluşturduğu çiti kaldırıp atıyorum.
Hadi ayağa kalk, ayağa kalk, ayağa kalk!
[SJ] Hadi gelin bu evi yıkalım –hadi, hadi!
 Kendimi bulacağım.
[LT] Şimdi kendi yolumda koşuyorum ve kanatlarımı
 hayallerime kadar genişletiyorum.
[SJ] Hadi gelin bu evi yıkalım.
Hadi gelin bu evi yıkalım (ayağa kalk)
 Kendimi bulacağım (ayağa kalk, ayağa kalk)
[SM] Şimdi kendi yolumda koşuyorum
Ve kanatlarımı hayallerime kadar genişletiyorum.

[SJ] Hadi gelin bu evi yı-ka-lım!

Yorumlar