EXO-CBX - Juliet -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Hey Mama!
Şarkı: 04. Juliet
Şarkının Adının Tercümesi: Jüliet


Romantization  (Renk Kodlu)


[XM]yeah [BH]ooh yeah yea yeah [CH]oooh
[CH]jamdeun nal kkaeweo ni misoneun
ginagin bamjochado itge hae
([BH]ooh yeah yea yeah)
[XM]gakkaun deutan meon georie
neoye moseubi nareul ikkeune
[BH]Let me love, let me love,
let me love, love you girl
Movin’ up, movin’ up, movin’ up, up the world

[XM]Baby maeil barabwa neo hanaman
deo ppareuge beonjineun mam meomchujiga anha
[CH]Oh, girl du nun sogen
neomudo areumdaun Juliet, Juliet
Oh, girl du son ppeodeumyeon
daeul kkeot gateun naye Juliet, Juliet
([BH] Juliet)
[BH]dalkomhan geu ireum bureumyeo
gipeun kkumeul kkuneun na
chumeul chudeut yodongchineun naye gaseume

[XM]dalcheoreom gadeuk chaeweobeorin
naye soweon Oh, my Juliet, Juliet
[BH]malgeun neoye nunttongjaye
maechil han saram naega dwel teni Oh
[XM]Let me love, let me love,
let me love, love you girl
([BH]Love you girl)
Movin’ up, movin’ up, movin’ up,
up the world
 ([BH]Up the world)
[CH]Baby neoman hyanghaneun nae modeun mal
kkok naraga dakil nae mam
[BH&CH] da jeonhal su itge
[XM]Oh, girl du nun sogen
neomudo areumdaun Juliet, Juliet
Oh, girl du son ppeodeumyeon
daeul kkeot gateun naui Juliet, Juliet
([CH] Juliet)
[CH]dalkomhan geu ireum bureumyeo
gipeun kkumeul kkuneun na
chumeul chudeut yodongchineun naye gaseume

[BH]dalcheoreom gadeuk chaeweobeorin
naye soweon Oh, my Juliet, Juliet, I know
[CH]Baby girl, just come to me ni gyeote isseulkke (Oh)
bamsaedorok neol wihae nan norael bulleo Yeah
[XM]kkeudeomneun gobaek kkeute
du nuni maju bol ttae dulmane mageul
yeoreo Tonight ([CH]Yeah, yeah, yeah)
[BH]Oh, girl nae mamsogen
neomudo areumdaun Juliet, Juliet
([CH]Juliet oh!)
Oh, girl neoyegero nae modeun
 bameul bacheo Juliet, Juliet ([CH] Juliet)
[XM]dalkomhan geu ireum bureumyeo
gipeun kkumeul kkuneun na
eonjena neul yeollyeo inneun naye changteume

[CH]dalcheoreom hwanhi bichweo oneun naye soweon
Oh, my Juliet, Juliet Juliet, Juliet



Hangul

잠든 날 깨워 니 미소는
기나긴 밤조차도 잊게 해
가까운 듯한 먼 거리에
너의 모습이 나를 이끄네
Let me love, let me love,
let me love, love you girl
Movin’ up, movin’ up,
movin’ up, up the world
Baby 매일 바라봐 너 하나만
더 빠르게 번지는 맘
멈추지가 않아
Oh, girl 두 눈 속엔
너무도 아름다운 Juliet, Juliet
Oh, girl 두 손 뻗으면
닿을 것 같은 나의 Juliet, Juliet
달콤한 그 이름 부르며
깊은 꿈을 꾸는 나
춤을 추듯 요동치는
나의 가슴에
달처럼 가득 채워버린
나의 소원 Oh, my Juliet, Juliet
맑은 너의 눈동자에
맺힐 한 사람
내가 될 테니 Oh
Let me love, let me love,
let me love, love you girl
(Love you girl)
Movin’ up, movin’ up, movin’ up,
up the world (Up the world)
Baby 너만 향하는 내 모든 말
꼭 날아가 닿길 내 맘
다 전할 수 있게
Oh, girl 두 눈 속엔
너무도 아름다운 Juliet, Juliet
Oh, girl 두 손 뻗으면
닿을 것 같은 나의 Juliet, Juliet
달콤한 그 이름 부르며
깊은 꿈을 꾸는 나
춤을 추듯 요동치는
나의 가슴에
달처럼 가득 채워버린
나의 소원 Oh, my Juliet, Juliet, I know
Baby girl, just come to me
니 곁에 있을게 (Oh)
밤새도록 널 위해
난 노랠 불러 Yeah
끝없는 고백 끝에
두 눈이 마주 볼 때
둘만의 막을 열어 Tonight
(Yeah, yeah, yeah)
Oh, girl 내 맘속엔
너무도 아름다운 Juliet, Juliet
(Juliet oh!)
Oh, girl 너에게로
내 모든 밤을 바쳐 Juliet, Juliet
달콤한 그 이름 부르며
깊은 꿈을 꾸는 나
언제나 늘 열려 있는 나의 창틈에
달처럼 환히 비춰 오는
나의 소원 Oh, my Juliet, Juliet
Juliet, Juliet


Türkçe Çevirisi


[XM]yeah [BH]ooh yeah yea yeah [CH]oooh
[CH]beni senin gülümsemen uyandırıyor
ve uzun geceyi unutmamı sağlıyor ([BH]ooh yeah yea yeah)
[XM]çok yakın ama yine de çok uzak
bedenin beni de beraberinde sürükleyiveriyor
[BH]bırak seveyim bırak seveyim
bırak seveyim seveyim seni güzelim
hareket ettir hareket ettir
hareket ettir dünyayı hareket ettir
[XM]bebeğim hergün sadece sana bakacağım
bulandıkça kalplerimiz daha da hızlanıyor ve durmayacaklar
[CH]Oh, güzelim gözlerimde sen
o kadar güzelsin ki jüliet jüliet  oh güzelim
sana o kadar yakınım ki dokunabilir gibi hissediyorum
 eğer uzanacak olursam jüliet jüliet([BH] Juliet)
[BH]her zaman tatlı adını sesleniyorum
Derin bir uykuda rüya görüyorum
Kalbimde sallanmakta olan, sanki dans edermiş gibi
[XM]sen beni ay gibi dolduruverdin
Benim tek dileğim oh jülietim , jüliet
[BH]ben tek olan olacağım senin
gözlerinde şekil alabilmek için Oh
[XM] bırak seveyim bırak seveyim
bırak seveyim seveyim seni güzelim
 ([BH] seveyim seni güzelim)
hareket ettir hareket ettir
hareket ettir dünyayı hareket ettir ([BH]dünyayı)
[CH]bebeğim tüm sözcüklerim sadece senin içinler
umarım hislerim uçarak sana ulaşırlar
[BH&CH] böylece onlar hakkında her şeyi öğrenebilirsin
[XM] Oh, güzelim gözlerimde sen
o kadar güzelsin ki jüliet jüliet  oh güzelim
sana o kadar yakınım ki dokunabilir gibi hissediyorum
 eğer uzanacak olursam jüliet jüliet ([CH] Juliet)
[CH] her zaman tatlı adını sesleniyorum
Derin bir uykuda rüya görüyorum
Kalbimde sallanmakta olan, sanki dans edermiş gibi
[BH] sen beni ay gibi dolduruverdin
Benim tek dileğim oh jülietim , jüliet biliyorum
[CH]bebeğim güzelim gel bana sadece yanında olacağım
(Oh) tüm gece boyu senin için şarkı söyleyeceğim Yeah
[XM]sonsuz itirafımın sonunda gözlerimiz buluştuğunda
Perde bu gece bizim sahnemize açılıyor
([CH]Yeah, yeah, yeah)
[BH] Oh, güzelim kalbimde sen
o kadar güzelsin ki jüliet jüliet ([CH]Juliet oh!)
Oh, güzelim tüm gecelerimi sana
adayacağım jüliet jüliet ([CH] Juliet)
[XM] her zaman tatlı adını sesleniyorum
Derin bir uykuda rüya görüyorum
Her zaman her daim açık olan penceremden süzülen
[CH] sen üzerimde ay gibi parlıyorsun
Benim tek dileğim oh jülietim , jüliet jüliet jüliet

Yorumlar