EXO - Winter Heat (Korece)-- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: For Life (Korece Ver.)
Şarkı: 05. Winter Heat
Şarkının Adının Tercümesi: Kış Sıcaklığı



Romantization (Renk Kodlu)


[KAI]naye gyeoulgwa neo
[D.O]nareul bureun geot gata
[BH]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[D.O]oneuldo nan
[SU]kkumirado gwaenchana
[XM]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[SU]naegero wa
[CY]chadichan gyeoul geu kkeuteun boiji ana
aesseo georeo bwado jejariya
maeil nun gameun chaero
geuryeotteon sangsang soge neoro
[KAI]nal bomyeo useo jun misoga yeppeo
yeongweonhi damkko shipdeon jinan
Chueokkwa jigeum niga
[CY]geojinmalcheoreom seonmyeonghi boyeo
[CH]tumyeonghan Winter heat nal chaeuneun ongi
nan neol geuriweo bureulsurok deo gakkai

[BH]dalkomhi nanueotteon Kiss neowa
itteon gyeoulgachi nae gaseumi tteugeoweo
[XM]han beon deo [KAI]deo ttatteutage
[XM]ana jweo [KAI]da nogeul tteushi
[XM]neomane [KAI]geu sonkkillo
[D.O]han beon deo [LAY]deo dajeonghage
[D.O]bulleo jweo [LAY]geureom i gyeouri
pogeunhaejil teni
[SH]naye gyeoulgwa neo
[CY]gyeote inneun geot gata
[LAY]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[CY]yeojeonhi nan
[CH]kkumi aniljji molla
[D.O]I’ll be waiting for you
Waiting for you
[CH]nuneul tteo bwa
[SH]ginagin gyeoul nae yeopeun teong
Bieotjana aesseo chaja bwado na honjaya
dashi nun gameun chaero
gyeolgugeun hwansang soge neoro
[CY]nal bureun geudaeye ipsuri yeppeo
han beon deo deutgo shipeo
geugeotppuniya neoppuniya

[SH]ijeun deutaedo nal gieokae jweo
[BH]tumyeonghan Winter heat
nal chaeuneun ongi nan neol geuriweo
bureulsurok deo gakkai

[D.O]dalkomhi nanueotteon Kiss
neowa itteon gyeoulgachi
nae gaseumi tteugeoweo
[SU]han beon deo [XM]deo ttatteutage
[SU]ana jweo [XM]da nogeul tteushi
[SU]neomane [XM]geu sonkkillo
[LAY]han beon deo [CH]deo dajeonghage
[LAY]bulleo jweo [CH]geureom i gyeouri
pogeunhaejil teni
[BH]naye gyeoulgwa neo naye gyeoulgwa neo
[CH]naye gyeoulgwa neo naye gyeoulgwa neo
[EXO]han beonman deo
[LAY]tumyeonghan Winter heat
nal chaeuneun ongi nan neol geuriweo
bureulsurok deo gakkai

[SU]dalkomhi nanueotteon Kiss
[D.O]uriga [SU]saranghaetteon geunalcheoreom
nae gaseumi tteugeoweo
[BH]Everything you need, yeah
[XM]Winter heat nal chaeuneun ongi
geosen barami bureoomyeon deo gakkai

[CH]ganjeolhi baraetteon pumi
mueotboda ttatteutaeseo kkaego shipji aneungeol
[KAI]han beon deo [D.O]deo budeureopge
[KAI]nal bwa jweo [D.O]da nogeul tteushi
[KAI]neomane [D.O]nunppicheuro
[SU]han beon deo [D.O]deo aeteutage
[CH]bada jweo[BH]i sungan yeongweonhi
Girl, you’re my winter heat



Hangul


나의 겨울과 너
나를 부른 것 같아
I’ll be waiting for you
Waiting for you
오늘도 난
꿈이라도 괜찮아
I’ll be waiting for you
Waiting for you
내게로 와
차디찬 겨울
그 끝은 보이지 않아
애써 걸어 봐도 제자리야
매일 눈 감은 채로
그렸던 상상 속의 너로
날 보며 웃어 준 미소가 예뻐
영원히 담고 싶던 지난 추억과
지금 니가
거짓말처럼 선명히 보여
투명한 Winter heat
날 채우는 온기
난 널 그리워
부를수록 더 가까이
달콤히 나누었던 Kiss
너와 있던 겨울같이
내 가슴이 뜨거워
한 번 더 더 따뜻하게
안아 줘 다 녹을 듯이
너만의 그 손길로
한 번 더 더 다정하게
불러 줘 그럼 이 겨울이
포근해질 테니
나의 겨울과 너
곁에 있는 것 같아
I’ll be waiting for you
Waiting for you
여전히 난
꿈이 아닐지 몰라
I’ll be waiting for you
Waiting for you
눈을 떠 봐
기나긴 겨울
내 옆은 텅 비었잖아
애써 찾아 봐도 나 혼자야
다시 눈 감은 채로
결국은 환상 속의 너로
날 부른 그대의
입술이 예뻐
한 번 더 듣고 싶어
그것뿐이야
너뿐이야
잊은 듯해도 날 기억해 줘
투명한 Winter heat
날 채우는 온기
난 널 그리워
부를수록 더 가까이
달콤히 나누었던 Kiss
너와 있던 겨울같이
내 가슴이 뜨거워
한 번 더 더 따뜻하게
안아 줘 다 녹을 듯이
너만의 그 손길로
한 번 더 더 다정하게
불러 줘 그럼 이 겨울이
포근해질 테니
나의 겨울과 너
나의 겨울과 너
나의 겨울과 너
나의 겨울과 너
한 번만 더
투명한 Winter heat
날 채우는 온기
난 널 그리워
부를수록 더 가까이
달콤히 나누었던 Kiss
우리가 사랑했던 그날처럼
내 가슴이 뜨거워
Everything you need, yeah
Winter heat
날 채우는 온기
거센 바람이
불어오면 더 가까이
간절히 바랬던 품이
무엇보다 따뜻해서
깨고 싶지 않은걸
한 번 더 더 부드럽게
날 봐 줘 다 녹을 듯이
너만의 눈빛으로
한 번 더 더 애틋하게
받아 줘
이 순간 영원히
Girl, you’re my winter heat


Türkçe Çevirisi


[KAI]Benim kışım ve sen
[D.O]sanıyorum sen bana seslendin
[BH]seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [D.O]bugün yine, ben
[SU]bu bir düş olsa da sorun değil
[XM] seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [SU]bana gel
[CY]bu soğuk kış, onun sonunu göremiyorum
Ne kadar yürürsem yürüyeyim, hala aynı yerdeyim
Her gün gözlerim kapalı olarak
Hayal dünyamda seni düşünüyorum
[KAI]bana gösterdiğin o gülümsemen çok tatlıydı
O eski anılar sonsuza dek saklamayı istediğim
Ve sen burada şimdi[CY]açıkça yalanmış gibi görünüyorlar
[CH]saydam kış sıcaklığı, beni dolduran bir sıcaklık var
Seni özledim sana seslendiğimden daha da çok
[BH]yakınca öpüşüyoruz ve tatlılıkla
Kalbim yanıyor, tıpkı kış gibi seninle birlikte geçirdiğim
[XM]bir kez daha [KAI]sıcakça
[XM]sarıl bana [KAI]her şey eriyiverecekmiş gibi
[XM]senin  [KAI]dokunuşunla birlikte
[D.O]bir kez daha [LAY]daha sıcak şekilde
[D.O]bana seslen [LAY]böylece bu kış
sıcacık olabilir
[SH]benim kışım ve sen
[CY]bu senki sen benim yanımdasın gibi
[LAY] seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [CY]hala oradayım
[CH]bu bir düş olmayabilir
[D.O] seni bekliyor olacağım
Seni bekliyorum [CH]gözlerini aç
[SH]bu uzun kışta kimse yok benim yanımda
Bakıyorum ama ben yalnızım
Yeniden gözlerimi kapatıyorum
Ve nihayetinde seni görüyorum hayalimde
[CY]dudakların güzeller, bana onlarla seslendin
Bunu bir kez daha duymak istiyorum
Hepsi bu, hepsi sensin
[SH]bunu unutabilirsin ama beni hatırla
[BH] saydam kış sıcaklığı, beni dolduran bir sıcaklık var
Seni özledim sana seslendiğimden daha da çok
[D.O] yakınca öpüşüyoruz ve tatlılıkla
Kalbim yanıyor, tıpkı kış gibi seninle birlikte geçirdiğim
[SU]bir kez daha [XM]sıcakça
[SU]sarıl bana [XM]her şey eriyiverecekmiş gibi
[SU]senin  [XM]dokunuşunla birlikte
[LAY]bir kez daha [CH]daha sıcak şekilde
[LAY]bana seslen [CH]böylece bu kış sıcacık olabilir
[BH] benim kışım ve sen benim kışım ve sen
[CH] benim kışım ve sen benim kışım ve sen [EXO]bir kez daha
[LAY] saydam kış sıcaklığı, beni dolduran bir sıcaklık var
Seni özledim sana seslendiğimden daha da çok
[SU] yakınca öpüşüyoruz ve tatlılıkla
[D.O] Kalbim yanıyor, [SU] tıpkı kış gibi seninle 
birlikte geçirdiğim [BH]ihtiyacın olan her şey, yeah
[XM]kış sıcaklığı, bu sıcaklık beni dolduruveriyor
Sonra güçlü rüzgar esiyor, daha yakın olmak istiyorum
[CH]kollarına umutsuzca, uyanmayı istemiyorum
Çünkü onlar fazlasıyla sıcacıklar
[KAI]bir kez daha [D.O]sıcakça
[KAI]sarıl bana [D.O]her şey eriyiverecekmiş gibi
[KAI]Sadece senin [D.O]gözlerinle birlikte
[SU]bir kez daha [D.O]daha çok sevgiyle
[CH]kabul et beni [BH]daima bu anın içinde
güzelim, sen benim kış sıcaklığımsın

Yorumlar