Red Velvet - Lucky Girl -- Şarkı Sözü (Rom/Han/Tr) (renk kodlu)


Albüm: Russian Roulette
Şarkı: 02.Lucky Girl
  Şarkının Adının Tercümesi: Şanslı Güzel


Romanization (Renk Kodlu)


[IR]Mm-bob-bob museun yaegil halkka
[YR]Mm-bob-bob neon muttukttukhae
[IR]Mm-bob-bob, enjoy the show
[SG]na sokeuroman seeodaetji 1, 2, 3
tto baneung eobtneun neoreul bomyeon Down

[JOY]jakku ireol geomyeon nado jichiji
Mm-ba-ra-bob-bob Mm-ba-ra-bob

[WEN]Hey chagabgiman han neo
chingudeul geumandurago

[SG]ne gyeote bamsae itgo sipeo soljikhi
[JOY]Sssh~ Wait, listen!
[RV]nan neoui haengun nan geudaeui Honeydew
Boy I won’t let you go
All I wanna do is be your girl
neoui Lucky girl neoui insaengeul 
[WEN]bakkwojulgeyo geureon neukkimi wasseo
[RV]Lucky girl ([JOY]Lucky girl)
Lucky girl, [JOY]lu-[RV]lucky girl
[SG]sasil neoran ai cham ttatteuthan aiji
[IR]geoteuron gwansim eobtneun cheok
nal chaenggyeojwotjanha
[YR]ijen dareun naleul seja 1, 2, 3
oneulbuteo uri duli manhi

[JOY]saranghaeyo ireon maldo hae
Give me, give me, give me

[RV]Give me, give me, give me
[WEN]Hey sigani eobseoyo
deoneun mangseoliji malgo

[SG]ne gyeote bamsae itgo sipeo soljikhi
[RV]itgo sipeo soljikhi nan neoui haengun
nan geudaeui Honeydew
Boy I won’t let you go
All I wanna do is be your girl
neoui Lucky girl neoui insaengeul
 
[JOY]bakkwojulgeyo geureon neukkimi wasseo
[RV]Lucky girl ([WEN]Lucky girl)
Lucky girl, [WEN]lu-[RV]lucky girl
[YR]Lucky girl, I’ll be your,
I’ll be your lucky girl
[WEN]nan neoui haengun
nan geudaeui Honeydew
Boy I won’t let you go All I wanna do 
[RV]is be your girl neoui Lucky girl neoui insaengeul 
[SG]bakkwojulgeyo geureon neukkimi wasseo
[IR]nareul jabayo mami malhago isseo
[JOY]jal doel geoya da geureon neukkimi wasseo
[WEN]Lucky girl, [SG]lu-[RV]lucky girl



Hangul


Mm-bob-bob 무슨 얘길 할까
Mm-bob-bob 넌 무뚝뚝해
Mm-bob-bob, enjoy the show
나 속으로만 세어댔지 1, 2, 3
또 반응 없는 너를 보면 Down
자꾸 이럴 거면 나도 지치지
Mm-ba-ra-bob-bob
Mm-ba-ra-bob
Hey 차갑기만 한 너
친구들 그만두라고
네 곁에 밤새 있고 싶어 솔직히
Sssh~ Wait, listen!
난 너의 행운
난 그대의 Honeydew
Boy I won’t let you go
All I wanna do is be your girl
너의 Lucky girl
너의 인생을 바꿔줄게요
그런 느낌이 왔어
Lucky girl (Lucky girl)
Lucky girl, lu-lucky girl
사실 너란 아이
참 따뜻한 아이지
겉으론 관심 없는 척
날 챙겨줬잖아
이젠 다른 날을 세자 1, 2, 3
오늘부터 우리 둘이 많이
사랑해요 이런 말도 해
Give me, give me, give me
Give me, give me, give me
Hey 시간이 없어요
더는 망설이지 말고
네 곁에 밤새 있고 싶어 솔직히
있고 싶어 솔직히
난 너의 행운
난 그대의 Honeydew
Boy I won’t let you go
All I wanna do is be your girl
너의 Lucky girl
너의 인생을 바꿔줄게요
그런 느낌이 왔어
Lucky girl (Lucky girl)
Lucky girl, lu-lucky girl
Lucky girl, I’ll be your,
I’ll be your lucky girl
난 너의 행운
난 그대의 Honeydew
Boy I won’t let you go
All I wanna do is be your girl
너의 Lucky girl
너의 인생을 바꿔줄게요
그런 느낌이 왔어
나를 잡아요 맘이 말하고 있어
잘 될 거야 다 그런 느낌이 왔어
Lucky girl, lu-lucky girl


Türkçe Tercümesi


[IR]Mm-bob-bob Neden bahsediyorsun?
[YR]Mm-bob-bob sen çok sadesin
[IR]Mm-bob-bob, şovun tadını çıkar
[SG]kendi kendime sayıyorum 1,2,3
Tekrar hiç tepki yok, sen aşağı bakıyorsun
[JOY]eğer bunu yapmaya devam edersen yorulacağım
Mm-ba-ra-bob-bob Mm-ba-ra-bob

[WEN]Hey sen çok soğuksun, arkadaşlarım dur diyorlar
[SG]dürüstçe ben tüm gece senin yanında olmak istiyorum
[JOY]Sssh~ bekle dinle!
[RV]ben senin iyi şansınım ben senin bal kovanınım
Erkeğim gitmene izin vermeyeceğim
Tüm yapmak istediğim şey senin sevgilin olmak
Senin şanslı güzelin, hayatını 
[WEN]ben değiştireceğim, bunu hissediyorum
[RV]şanslı güzelim ([JOY] şanslı güzelim)
şanslı güzelim [JOY]şans-[RV] şanslı güzelim
[SG]sen bir çocuksun aslında, oldukça sıcak bir çocuk
[IR]dışarıda ilgileniyor gibi görünüyorsun
Ama aslında benimle ilgileniyorsun
[YR]şimdi hadi öteki güne geri sayalım 1,2,3
Bugünden itibaren ikimiz de söyleyeceğiz ki,
[JOY]seni çok seviyorum
Bana ver bana ver bana ver
[RV] Bana ver bana ver bana ver
[WEN]Hey zamanımız yok
Daha fazla tereddüt etme
[SG]dürüstçe tüm gece yanında olmayı istiyorum
[RV]dürüstçe istiyorum ki;
ben senin iyi şansınım ben senin bal kovanınım
Erkeğim gitmene izin vermeyeceğim
Tüm yapmak istediğim şey senin sevgilin olmak
Senin şanslı güzelin, hayatını 
[JOY] ben değiştireceğim, bunu hissediyorum
[RV] şanslı güzelim ([WEN] şanslı güzelim)
şanslı güzelim, [WEN]şans-[RV] şanslı güzelim
[YR]şanslı güzel, ben senin
Ben senin şanslı güzelin olacağım
[WEN] ben senin iyi şansınım ben senin bal kovanınım
Erkeğim gitmene izin vermeyeceğim
Tüm yapmak istediğim şey  
[RV] senin sevgilin olmak Senin şanslı güzelin, hayatını 
[SG] ben değiştireceğim, bunu hissediyorum
[IR]kalbim bana diyor ki tut beni
[JOY]her şey yoluna girecek, bu hisse sahibim
[WEN]şanslı güzel, [SG]şans-[RV] şanslı güzel

Yorumlar